Magazyn shhh!utter to nowy tytuł na polskim rynku. Tytuł, który niebanalnie napisany
w wolnym tłumaczeniu oznacza nic więcej jak : „migawka”.
Nasz cel jest jasny. Chcemy szturmem i z hałasem wnosić nową jakość na polskim rynku. shhh!utter nie jest kolejnym z kolejnych pisemek. Nie powielamy schematów tylko tworzymy nowe trendy. Doświadczamy niedoświadczonego. Ukazujemy fotografię jako niebanalną formę sztuki. Fotografia modowa, może wnosić coś znacznie więcej – bo fotografia jest czymś więcej. Przekazuje emocje, pobudza zmysły.
Coraz więcej osób chwyta za aparat i zamyka umykający czas w kadrze. Dlaczego? W czym tkwi sekret? Może w tym, iż każdy z nas potrzebuje chwili na zatrzymanie się gdy wszystko dookoła pędzi z prędkością światła. Mamy zawsze wybór, niezależny nasz własny. Dlatego właśnie powstał shhh!utter. Ma on zatrzymywać czas, skupiać naszą uwagę bez narzucania dodatkowych bodźców.
Do kogo adresujemy nasz Magazyn? Do miłośników fotografii, mody, sztuki… do osób, które są wrażliwie na piękno, które nomen omen nie zawsze jest piękne. Do osób, które są ciekawe świata i otwarte na nowe emocje. shhh!utter jest dla każdego, kto ma chęć poznawania i przeżywania…
Magazyn w 95% skupia się na obrazie stałym i ruchomym. Bardzo dużą rolę
w shhh!utterze odgrywają filmy, które są kontynuacją sesji, bądź zupełnie oddzielną nową niezależną tematycznie odsłoną. Oprócz szeroko pojętej tematyki modowej
w magazynie istnieje stały dział „Młoda Sztuka” poświęcony utalentowanym malarzom, rzeźbiarzom i designerom. Warstwa tekstowa prawie w całości została przeniesiona na blogi shhh!utter’a.
Od września 2011r. Magazyn ukazywać się będzie regularnie raz w miesiącu
w cenie 5zł za sztukę.
W każdym numerze znajdziecie: poruszające sesje, filmy, „duży” wywiad , niebanalną okładkę, dawkę sztuki, najlepszych projektantów, konkursy i wiele, wiele więcej…. Zawsze grubo ponad 120 stron solidnego materiału.
Zapraszamy do świata shhh!uttera…
Magazyn shhh!utter to nowy tytuł na polskim rynku. Tytuł, który niebanalnie napisany
w wolnym tłumaczeniu oznacza nic więcej jak : „migawka”.
Nasz cel jest jasny. Chcemy szturmem i z hałasem wnosić nową jakość na polskim rynku. shhh!utter nie jest kolejnym z kolejnych pisemek. Nie...
więcej »