Patrycja Kot
Specjalista ds. Marketingu Strategicznego, Telekomunikacja Polska SA
Warszawa,
mazowieckie
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Psychologia wyglądu
Wolność wyboru naszego ubioru jest tylko pozorna. Zakładając to co nam się podoba, w czym czujemy się dobrze, ukazujemy jednocześnie wyraźnie naszą indywidualną osobowość, wewnętrzne problemy, przeżyc
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Zapytania Ofertowe
Spotkania osób potrzebujących coś zlecić, wraz z tymi którzy te zlecenia mogą zrealizować.
Zarządzanie strategiczne
Grupa osób zainteresowanych praktycznie i teoretycznie tematyką zarządzania strategicznego