Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dział Obsługi Klienta Korporacyjnego i Ubezpieczeniowego. Ofertowanie i Sprzedaż Polis Komunikacyjny
Raifeisen Insurance Agency Sp. z. o. o.
- profesjonalna obsługa Klienta z zakresu produktów ubezpieczeniowych, procesów ubezpieczeniowych, fakturowania, procedur leasingowo - ubezpieczeniowych.
- obsługa reklamacji związanych z Działem Ubezpieczeniowym,
- obsługa systemów BugTracker, SOK, Lotus Notes, HarmoDesk,
- Tworzenie zestawień płatniczych dla Klientów,
- Wycenianie przedmiotów leasingowych w programie InfoExpert,
- przygotowywanie polis komunikacyjnych do przedmiotów leasingowych,
- sprzedaż polis komunikacyjnych,
- weryfikacja polis do przedmiotów leasingowych,
- generowanie pism,
- obsługa reklamacji związanych z Działem Ubezpieczeniowym,
- obsługa systemów BugTracker, SOK, Lotus Notes, HarmoDesk,
- Tworzenie zestawień płatniczych dla Klientów,
- Wycenianie przedmiotów leasingowych w programie InfoExpert,
- przygotowywanie polis komunikacyjnych do przedmiotów leasingowych,
- sprzedaż polis komunikacyjnych,
- weryfikacja polis do przedmiotów leasingowych,
- generowanie pism,
Konsultant infolinii handlowej sieci ERA
-kampanie outbandowe,
-telefoniczny kontakt z klientami, sprzedaż produktów sieci ERA,
-zawieranie umów drogą telefoniczną (telefon komórkowy, stacjonarny na łączu GSM, fax na łączu GSM, internet bezprzewodowy itp.)
z klientami biznesowymi i indywidualnymi,
-przedłużanie umów droga telefoniczną na usługi sieci ERA,
-obsługa infolinii handlowej,
-przedstawianie ofert,
-dobieranie ofert do potrzeb klienta,
-przyjmowanie zamówień,
-udzielanie informacji,
-wprowadzanie zamówień do systemu,
-pomoc klientom,
-klienci biznesowi oraz indywidualni,
-telefoniczny kontakt z klientami, sprzedaż produktów sieci ERA,
-zawieranie umów drogą telefoniczną (telefon komórkowy, stacjonarny na łączu GSM, fax na łączu GSM, internet bezprzewodowy itp.)
z klientami biznesowymi i indywidualnymi,
-przedłużanie umów droga telefoniczną na usługi sieci ERA,
-obsługa infolinii handlowej,
-przedstawianie ofert,
-dobieranie ofert do potrzeb klienta,
-przyjmowanie zamówień,
-udzielanie informacji,
-wprowadzanie zamówień do systemu,
-pomoc klientom,
-klienci biznesowi oraz indywidualni,
Szkolenia i kursy
- Prawo jazdy kat. B,A
- Uprawnienia do wykonywania czynności agencyjnych zgodnie z rozporządzeniem KNF (152h),
- Zaświadczenie o licencji agenta TUiR Warta S.A,
- Zaświadczenie o licencji agenta TU Compensa,
- Zaświadczenie o licencji agenta TU Uniqa S.A.
- Zaświadczenie o ukończeniu programu szkoleniowego "Rozwój umiejętności organizacji pracy własnej" zorganizowanego przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia "Profesjonalne rozmowy telefoniczne - relacje z klientami, kontrahentami, współpracownikami", zorganizowanego przez Effect Group,
- Dyplom ukończenia projektu rozwojowego "Sprzedaż - najważniejsza kompetencja", zorganizowanego przez Progress Partner,
- Kursy udzielania pierwszej pomocy (WOŚP) "Ratujemy i uczymy ratować",
- Uprawnienia do wykonywania czynności agencyjnych zgodnie z rozporządzeniem KNF (152h),
- Zaświadczenie o licencji agenta TUiR Warta S.A,
- Zaświadczenie o licencji agenta TU Compensa,
- Zaświadczenie o licencji agenta TU Uniqa S.A.
- Zaświadczenie o ukończeniu programu szkoleniowego "Rozwój umiejętności organizacji pracy własnej" zorganizowanego przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia "Profesjonalne rozmowy telefoniczne - relacje z klientami, kontrahentami, współpracownikami", zorganizowanego przez Effect Group,
- Dyplom ukończenia projektu rozwojowego "Sprzedaż - najważniejsza kompetencja", zorganizowanego przez Progress Partner,
- Kursy udzielania pierwszej pomocy (WOŚP) "Ratujemy i uczymy ratować",
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
-Motoryzacja,
-Sport,
-Wędkarstwo,
-Kino,
-Muzyka,
-Książki,
-Podróże,
-Sport,
-Wędkarstwo,
-Kino,
-Muzyka,
-Książki,
-Podróże,
Organizacje
-Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (członkini sztabu, współorganizacja imprezy WOŚP w Kutnie, opieka nad działem krwiodawstwa i krwiolecznictwa),
-Związek Harcerstwa Polskiego,
-Związek Harcerstwa Polskiego,
Inne
- Biegła obsługa komputera (MS Office, Internet, poczta elektroniczna,
- Aplikacja MARKET,
- Posiadam aktualną książeczkę sanepidu,
- Obsługa programu InfoExpert,
- Umiejętność obsługi sprzętów biurowych,
-Cierpliwa,
-Komunikatywna,
-Odpowiedzialna,
-Sumienna,
-Uczciwa,
-Pomocna,
-Towarzyska,
- Aplikacja MARKET,
- Posiadam aktualną książeczkę sanepidu,
- Obsługa programu InfoExpert,
- Umiejętność obsługi sprzętów biurowych,
-Cierpliwa,
-Komunikatywna,
-Odpowiedzialna,
-Sumienna,
-Uczciwa,
-Pomocna,
-Towarzyska,
Grupy
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Wędkarstwo.
"Tak mówią wszystkie ryby; czego one zgłębić nie mogą, jest niezgłębione". /Fryderyk Nietzsche/