Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Trade Marketing Specialist
Grupa Eden
* Wspóludzial przy tworzeniu calorocznych marketingowych planów marek
* Tworzenie planów handlowych marek dla kanalu nowoczesnego i tradycyjnego
* Tworzenie planów klienckich dla wybranych klientów rynku nowoczesnego (Tesco, Real, Carrefour, Biedronka) oraz rynku tradycyjnego (sieci lokalne, Makro, Selgros, Eurocash, Emperia, sieci: ABC, Delikatesy Centrum, Aro)
* Tworzenie aktywności narodowych, kanalowych i klienckich (Tailor made)
* Implementacja planów / aktywności oraz ich post-ewaluacja
* Zarządzanie budżetami (marek, klientów)
* Tworzenie prognoz obrotowych
* Tworzenie komunikacji do Sales Forcu, ścisla wspólpraca z Sales Forcem
* Tworzenie materialów POS
* Ustalanie asortymentu per klient
* Rekomendacje cenowe nowości
* Tworzenie planów handlowych marek dla kanalu nowoczesnego i tradycyjnego
* Tworzenie planów klienckich dla wybranych klientów rynku nowoczesnego (Tesco, Real, Carrefour, Biedronka) oraz rynku tradycyjnego (sieci lokalne, Makro, Selgros, Eurocash, Emperia, sieci: ABC, Delikatesy Centrum, Aro)
* Tworzenie aktywności narodowych, kanalowych i klienckich (Tailor made)
* Implementacja planów / aktywności oraz ich post-ewaluacja
* Zarządzanie budżetami (marek, klientów)
* Tworzenie prognoz obrotowych
* Tworzenie komunikacji do Sales Forcu, ścisla wspólpraca z Sales Forcem
* Tworzenie materialów POS
* Ustalanie asortymentu per klient
* Rekomendacje cenowe nowości
Trade Marketing Specialist
Grupa Eden
* Wspóludzial przy tworzeniu wsparcia marketingowego dla marek
* Tworzenie planów aktywności dla marek w handlu tradycyjnym
* Tworzenie akcji narodowych, klienckich, kanalowych
* Tworzenie materialów POS
* Zarządzanie budżetem handlowym
* Tworzenie raportów i analiz jako podstawy do tworzenia narzędzi adresujących potrzeby marki na rynku tradycyjnym
* Wspólpraca z Sales Forcem (tworzenie komunikacji, prowadzenie zebrań regionalnych)
* Tworzenie planów aktywności dla marek w handlu tradycyjnym
* Tworzenie akcji narodowych, klienckich, kanalowych
* Tworzenie materialów POS
* Zarządzanie budżetem handlowym
* Tworzenie raportów i analiz jako podstawy do tworzenia narzędzi adresujących potrzeby marki na rynku tradycyjnym
* Wspólpraca z Sales Forcem (tworzenie komunikacji, prowadzenie zebrań regionalnych)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
uwielbiam koty i gotowanie ;o))
Inne
URODZONY TRADE MARKETINGOWIEC ;O))
Grupy
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?