Umiejętności
Answer Tree
Atlas.ti
Benchmarking
CHAID
Analiza klientów
Analiza danych
Regresja liniowa
Analiza rynku
Badania marketingowe
Microsoft Office
Badania online
Badania jakościowe
Badania ilościowe
projektowanie kwestionariuszy
SPSS
Statystyka
Projektowanie ankiet
Badania ankietowe
SPSS Statistics
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Benchmarking Specialist
Prowadzenie projektów benchmarkingowych - bankowość detaliczna i korporacyjna:
- przygotowywanie narzędzi benchmarkingowych (kwestionariusz, modele analityczne) we współpracy z partnerami zagranicznymi
- zbieranie, ewaluacja, analiza danych
- bieżące kontakty z uczestnikami benchmarkingu
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji
Prowadzenie i konsultacja projektów badawczych:
- konsultacja prób, kwestionariuszy, metod badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, aparat analityczny)
- relacje z firmami badawczymi (zamawianie badań, nadzór nad realizacją)
- analiza danych
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji
- przygotowywanie narzędzi benchmarkingowych (kwestionariusz, modele analityczne) we współpracy z partnerami zagranicznymi
- zbieranie, ewaluacja, analiza danych
- bieżące kontakty z uczestnikami benchmarkingu
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji
Prowadzenie i konsultacja projektów badawczych:
- konsultacja prób, kwestionariuszy, metod badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, aparat analityczny)
- relacje z firmami badawczymi (zamawianie badań, nadzór nad realizacją)
- analiza danych
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji
Account Manager
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
- pozyskiwanie zleceń
- projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
- pozyskiwanie zleceń
- projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
Senior Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
Senior Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Zainteresowania
jazz
bieganie
fotografia
bieganie
fotografia
Inne
Umiejętności:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- dobra znajomość pakietu statystycznego SPSS: regresja, modele liniowe, drzewa decyzyjne, analiza czynnikowa, ANOVA, syntax, makra, podstawy skryptów SBS
- podstawowa znajomość obsługi programu do analizy treści Atlas TI (semestralny kurs na UW)
- podstawy HTML
- podstawy obsługi Adobe Photoshop i Adobe Audition
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- dobra znajomość pakietu statystycznego SPSS: regresja, modele liniowe, drzewa decyzyjne, analiza czynnikowa, ANOVA, syntax, makra, podstawy skryptów SBS
- podstawowa znajomość obsługi programu do analizy treści Atlas TI (semestralny kurs na UW)
- podstawy HTML
- podstawy obsługi Adobe Photoshop i Adobe Audition
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
DAVE MATTHEWS BAND GROUP -:)
WSZYCY CI KTÓRZY NIE POTRAFIĄ OBOJĘTNIE PRZEJŚĆ KOŁO ENERGII TEJ MUZYKI!! - TEKSTY MUZYKA ENERGIA INFO
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.