Oskar Żyndul

Account Manager, TNS Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Answer Tree Atlas.ti Benchmarking CHAID Analiza klientów Analiza danych Regresja liniowa Analiza rynku Badania marketingowe Microsoft Office Badania online Badania jakościowe Badania ilościowe projektowanie kwestionariuszy SPSS Statystyka Projektowanie ankiet Badania ankietowe SPSS Statistics

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

TNS Polska
Account Manager
The Boston Consulting Group
Benchmarking Specialist
Prowadzenie projektów benchmarkingowych - bankowość detaliczna i korporacyjna:
- przygotowywanie narzędzi benchmarkingowych (kwestionariusz, modele analityczne) we współpracy z partnerami zagranicznymi
- zbieranie, ewaluacja, analiza danych
- bieżące kontakty z uczestnikami benchmarkingu
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji

Prowadzenie i konsultacja projektów badawczych:
- konsultacja prób, kwestionariuszy, metod badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, aparat analityczny)
- relacje z firmami badawczymi (zamawianie badań, nadzór nad realizacją)
- analiza danych
- raportowanie, przygotowywanie wyników i prezentacji
TNS Polska
Account Manager
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
- pozyskiwanie zleceń
- projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
TNS Polska
Senior Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
TNS Polska
Senior Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- przygotowywanie ekspertyz metodologicznych, konsultacja kwestionariuszy
- kontakty z klientami
TNS Polska
Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (kwestionariusz, próba badawcza)
- planowanie i koordynacja procesu badawczego
- przygotowywanie raportów i prezentacji z badań marketingowych
- kontakty z klientami
Pentor Research International
Junior Research Executive
- analiza i obróbka danych statystycznych
- przygotowanie ofert badawczych
- przygotowywanie raportów z badań marketingowych
Pentor Research International
Research Trainee
- obróbka danych statystycznych
- przygotowywanie raportów z badań marketingowych
CBM Indicator
ankieter CATI
przeprowadzanie ankiet CATI

Edukacja

Logo
socjologia, doktoranckie
Instytut Socjologii UW
Logo
social sciences (socjologia, politologia, antropologia - w ramach programu LLP Erasmus), magisterskie
Universitetet i Tromso
Logo
socjologia i literatura (5 pojedynczych kursów na poziomie studiów licencjackich i magisterskich jako wolny słuchacz), licencjackie
University of Notre Dame, South Bend, IN (USA)
Logo
socjologia, magisterskie
Instytut Socjologii UW

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej

Zainteresowania

jazz
bieganie
fotografia

Inne

Umiejętności:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- dobra znajomość pakietu statystycznego SPSS: regresja, modele liniowe, drzewa decyzyjne, analiza czynnikowa, ANOVA, syntax, makra, podstawy skryptów SBS
- podstawowa znajomość obsługi programu do analizy treści Atlas TI (semestralny kurs na UW)
- podstawy HTML
- podstawy obsługi Adobe Photoshop i Adobe Audition

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Badania satysfakcji klienta
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
DAVE MATTHEWS BAND GROUP -:)
DAVE MATTHEWS BAND GROUP -:)
WSZYCY CI KTÓRZY NIE POTRAFIĄ OBOJĘTNIE PRZEJŚĆ KOŁO ENERGII TEJ MUZYKI!! - TEKSTY MUZYKA ENERGIA INFO
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Instytut Socjologii UW
Instytut Socjologii UW
Grupa dla absolwentów i studentów Instytutu Socjologii UW na Karowej.
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Mystery shopper
Mystery shopper
badania mystery shopper, tajemniczy klient ;)