Oskar Kosowski

Dziennikarz, manager, sprzedawca o bogatym doświadczeniu.

Wypowiedzi

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    30.07.2011, 20:25

    Ireneusz Domżalski:
    Operator ma taką możliwość, ale jak taki orange ma sprawdzić jakie były przychodzące na numerze w T-mobile.


    Wystarczyła by taka możliwość dla użytkownika numeru T-mobile. A ponieważ nie ma takiej możliwości kieruję sprawę do UKE i federacji konsumentów. Dziękuję za wszystkie informacje i wskazówki _ Oskar

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    26.07.2011, 21:58

    Sprawdzenia na drugim numerze mogą dokonać pracownicy drugiej sieci, ale o ile wiem, tego nie zrobią bo dotyczy to rozmów przychodzących. A takich informacji sieci nie udzielają.


    Czy wiesz może dla czego? Nie wierzę że operator nie jest w stanie ustalić czy dane połączenie przychodzące miało miejsce czy nie

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    24.07.2011, 22:46

    Ireneusz Domżalski:
    W praktyce potrzebna jest osobna aplikacja do rejestrowania i przechowywania tego typu danych.
    Prawidłowo zarejestrowane połączenie to zupełnie coś innego niż zapis w pamięci telefonu,

    Czyli?
    Sprawdziłbym czy na drugim numerze w tym czasie nie prowadzono rozmowy, bądź nie wysyłano sms-ów. Jeżeli coś takiego miałoby miejsce, to nie jest to co prawda pewność ale jakaś przesłanka.

    Na drugim numerze nie prowadzono rozmowy i nie wysyłano sms-ów

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    23.07.2011, 07:54

    Ireneusz Domżalski:
    Rezygnacja z usług jest zupełnie czymś innym niż kwestie związane z rezygnacją z usług.
    P.S. Ile czasu minęło pomiędzy owym połączeniem a wystawieniem faktury?


    Faktura została wystawiona 18 lipca.
    "prawidłowo zarejestrowane połączenie" datowane jest przez ORANGE na 2 lipca.
    Reklamację zgłosiłem w dniu 9 lipca po otrzymaniu sms-a ostrzegającego o fakcie wyczerpania limitu minut i po sprawdzeniu w ORANGE On-line billingu .
    Nie byłby to pierwszy przypadek kiedy klientowi wydawało się że karta była cały czas pod jego kontrolą.

    Nie jestem zwolennikiem spiskowych teorii i ewentualność uruchomienia nieświadomie aparatu brałem pod uwagę w pierwszej kolejności... Tylko jak wytłumaczyć że takiego połączenia nie zapisał w swojej pamięci telefon potencjalnego odbiorcy "prawidłowo zarejestrowanego połączenia" obsługiwany przez innego operatora i innej marki.Oskar Kosowski edytował(a) ten post dnia 23.07.11 o godzinie 07:58

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    22.07.2011, 19:55

    Można :)
    Poczekać do końca umowy i zmienić operatora. Ale zanim to nastąpi odwołam się od otrzymanego pisma. Nie mniej nurtuje mnie to coraz bardz iej. Jeśli nie ingerowałem w zapis listy rozmów w pamięci telefonu i taka sama sytuacja dotyczy aparatu zarejestrowanego u innego operatora to jak to jest możliwe żeby "poprawnie zarejestrowane połączenie" pomiędzy tymi aparatami nie było w ich pamięciach odnotowane. Idąc dalej , czy operator typu ORANGE może " rejestrować poprawnie połączenia" a ja nie mogę nic zrobić po za zapłaceniem wyższego rachunku za telefon? :)Oskar Kosowski edytował(a) ten post dnia 22.07.11 o godzinie 20:01

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    22.07.2011, 09:09

    Ireneusz Domżalski:
    Jak to co? Czekamy na pisemną odpowiedź.


    Mam odpowiedź, dotarła wczoraj (pisownia oryginalna):

    ==============================================================================

    Warszawa 10.07.2011

    W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie otrzymanego w dniu 09.07.2011 r. informuję o jego negatywnym rozpatrzeniu. Potwierdzam że przeprowadzona analiza wykazała poprawne zarejestrowanie połączenia wykonanego w dniu 02.07.2011 z numerem telefonu (...). Reklamowane połączenie zostało staryfikowane zgodnie z obowiązującym Cennikiem Usług.

    Przypadkowe uruchomienie dowolnej funkcji w aparacie nie może obciążać konsekwencjami operatora. Dodam że jako operator nie posiadamy uprawnień, by oceniać, czy połączenie zostało wykonane świadomie, czy też przez przypadek. Ponadto ilość i częstotliwość rozmów zależy od aktualnych potrzeb Użytkownika. Ponadto informuję że PTK Centertel nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania karty SIM przez Abonenta, jak i osoby trzecie , które mogły mieć dostęp do telefonu (Regulamin świadczenia usług $10, pkt 4).

    Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie mamy podstaw do rozliczenia poprawnie zarejestrowanego połączenia.

    Liczę że przekazane informacje spotkają się z Pana akceptacją.

    Pozostaję z szacunkiem,

    (..............)

    Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

    Podstawa prawna :
    art.106 z dnia 16.07.2007. Prawo telekomunikacyjne (DZ.U.Nr 171 poz.1800)-$ 32 regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku , gdy reklamującym jest konsument dodatkowo prawo w postępowaniach 0 których mowa w art.109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004(postępowanie polubowne).

    ==============================================================================

    Przypomnę że w rejestrze połączeń mojego aparatu i komórki mojej partnerki nie ma śladu po tej operacji. Pierwszą decyzję w konsekwencji tego zdarzenia już podjąłem. Po zakończeniu umowy zabieram numer z Orange. Teraz jednak proszę o wskazówki na temat dalszego postępowania . 232 minuty z abonamentu za który płacę co miesiąc nie mało pieniędzy to za duża wartość by tak po prostu przyjąć do wiadomości zacytowaną i napisaną protekcjonalnym tonem odpowiedź na moją reklamację.

    Z góry dziękuję za pomoc - OskarOskar Kosowski edytował(a) ten post dnia 22.07.11 o godzinie 09:15

  • Oskar Kosowski
    Wpis na grupie Orange w temacie Połączenia których nie było
    16.07.2011, 09:04

    Witam

    W sobotę, drugiego lipca, odbyłem rozmowę trwającą 232 minuty z osobą znajdująca się w tym dniu, w tym samym co ja lokalu o powierzchni 24 m2.
    Tak twierdzi Orange którego abonentem jestem.
    Sęk w tym że ani mój aparat ani komórka mojej dziewczyny która korzysta z usług T-mobil nie zarejestrowała w tym dniu takiego połączenia.I co wy na to...

    ps. Aktualnie czekam na pisemną odpowiedź na złożoną prze zemnie reklamację

    Oskar

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do