Oskar Jasiński
Specjalista ds. programów lojalnościowych, CCC S.A.
Polkowice,
dolnośląskie
Umiejętności
Bulk SMS
Social Media Marketing
Analiza biznesowa
Umiejętności analityczne
Programy lojalnościowe
Sklepy internetowe
Psychologia
Marketing online
Tworzenie analiz i raportów
Loyalty Program Development
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. programów lojalnościowych
• opracowanie i egzekucja strategii programu lojalnościowego CCC KLUB
• koordynacja wdrożenia programu lojalnościowego na 7 rynkach zagranicznych
• optymalizacja i planowanie budżetu związanego z funkcjonowaniem i rozwojem programu lojalnościowego na rynku polskim i wszystkich rynkach podległych
• opracowanie oraz egzekucja strategii komunikacji programu lojalnościowego
• wybór oraz koordynacja wdrożenia narzędzia marketing automation dla grupy CCC
• przygotowywane i prezentowanie raportów dotyczących działań marketingowych oraz sprzedażowych w ramach funkcjonowania programu lojalnościowego
• prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem aplikacji mobilnej dla CCC S.A.
• prowadzenie projektów związanych w wprowadzeniem nowych metod płatności na rynku polskim i wszystkich rynkach podległych
• koordynacja działań związanych z rozwojem e-commerce
• współpraca przy działaniach związanych z integracją z eobuwie.pl
• koordynacja wdrożenia programu lojalnościowego na 7 rynkach zagranicznych
• optymalizacja i planowanie budżetu związanego z funkcjonowaniem i rozwojem programu lojalnościowego na rynku polskim i wszystkich rynkach podległych
• opracowanie oraz egzekucja strategii komunikacji programu lojalnościowego
• wybór oraz koordynacja wdrożenia narzędzia marketing automation dla grupy CCC
• przygotowywane i prezentowanie raportów dotyczących działań marketingowych oraz sprzedażowych w ramach funkcjonowania programu lojalnościowego
• prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem aplikacji mobilnej dla CCC S.A.
• prowadzenie projektów związanych w wprowadzeniem nowych metod płatności na rynku polskim i wszystkich rynkach podległych
• koordynacja działań związanych z rozwojem e-commerce
• współpraca przy działaniach związanych z integracją z eobuwie.pl
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja