Umiejętności
Lean Management
Project Management
Lean Six Sigma
Agile PM
RPA
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pełnomocnik Zarządu ds. Optymalizacji Procesów
Analiza efektywności procesów realizowanych przez poszczególne działy spółki
Projektowanie oraz implementacja nowych procesów.
Regularna weryfikacja efektów wdrożonych rozwiązań
Projektowanie/Moderowanie niezbędnych działań związanych z wdrożeniami i usprawnieniami
Wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia
Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/warsztatów w ramach realizowanych projektów
Projektowanie oraz implementacja nowych procesów.
Regularna weryfikacja efektów wdrożonych rozwiązań
Projektowanie/Moderowanie niezbędnych działań związanych z wdrożeniami i usprawnieniami
Wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia
Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/warsztatów w ramach realizowanych projektów
Kierownik projektow
Kierowanie projektami usprawniającymi
Ulepszanie obecnych i implementacja nowych procesów w firmie
Tworzenie nowych narzędzi wspierających kierowanie projektami
Nadzorowanie wydziałów pod względem odpowiedzialności za aktualizację map procesów
Odpowiedzialność za mierzenie efektywności procesów,monitorowanie i wizualizację kluczowych wskaźników wydajnościowych
Tworzenie narzędzi wspierających procesy (SharePoint)
Ulepszanie obecnych i implementacja nowych procesów w firmie
Tworzenie nowych narzędzi wspierających kierowanie projektami
Nadzorowanie wydziałów pod względem odpowiedzialności za aktualizację map procesów
Odpowiedzialność za mierzenie efektywności procesów,monitorowanie i wizualizację kluczowych wskaźników wydajnościowych
Tworzenie narzędzi wspierających procesy (SharePoint)
Kierownik ds. Zarządzania Zmianą i Doskonalenia Organizacji
Prowadzenie projektów usprawniających przy zastosowaniu metodyk Lean i Six Sigma we wszystkich obszarach a w szczególności: Treasury, IT, Operacje, Marketingu, Windykacji, Sprzedaż Mid i Large
Moderowanie sesji związanych z wdrożeniem Lean/BPMS i usprawnianiem procesów z udziałem pracowników Banku
Wykonywanie analiz statystycznych w ramach prowadzonych projektów
Przygotowywanie prezentacji i raportów dotyczących projektów oraz procesów
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów
Coachowanie projektów związanych z wdrożeniem w Banku systemu zarządzania procesami (BPMS)
Współpraca z grupą Raiffeisen International
Najważniejsze projekty:
• Transformacja Lean w Dep. Windykacji
- Wydział Restrukturyzacji - oszczędności FTE oraz skrócenie czasu procesu.
- Windykacja terenowa- przygotowanie i wdrożenie rozwiązania aplikacji na tablety dla windykatorów terenowych (skrócenie czasu wykonywania codziennych czynności windykacyjnych)
- Outsourcing Windykacyjny- przegląd i usprawnienie procesu outsourcingu windykacyjnego (w banku i u dostawców zewnętrznych).
• Lean w backoffice Raiffeisen Leasing - Mapowanie procesów, budowanie świadomości procesowej, wdrożenie zarządzania wizualnego.
• Go Digital: Eliminacja wykorzystania papieru o 50% w całym banku.
• Transformacja Lean i oraz wdrożenie zarządzania procesowego (BPMS) w Departamencie Informatyki.
- Całkowita reorganizacja procesu w jednostkach zajmujących się dostarczaniem aplikacji na środowiska testowe z wyeliminowaniem marnotrawstw procesowych takich jak- pętle procesowe, wielokrotne kontrole, powroty. Ponadto, efektem prac było całkowite przemodelowanie struktury jednostki.
- Po przeglądzie procesów działających w Service Desku wprowadzono BPMS,ustalono KPI i usprawniono procesy metodami KAIZEN
• Centrum Innowacji - wdrożenie portalu do zbierania innowacyjnych pomysłów wśród pracowników. Projekt zakończył się powołaniem jednostki dedykowanej do zbierania i wdrażania innowacyjnych pomysłów.
• Departament Treasury- „Lean model office”- Lean’owanie procesów w departamencie, oraz wdrożenie samodzielnych systematycznych usprawnień w tym obszarze (grupy Kaizenowe)
• Retencja- wdrożenie programu retencji w obszarze Detalu.
• Lean w Strefie Obsługi Biznesu- Eliminacja marnotrawstw w procesie i wdrożenie standardów pracy i dokumentacji wysyłanej do klienta (w efekcie wyeliminowano ponad 75% błędów w dokumentach wysyłanych do klientów)
• Projekt "LED"- wymiana oświetlenia zewnętrznego w oddziałach z jarzeniowe na led-owe (analizy kosztowe i jakościowe)
Moderowanie sesji związanych z wdrożeniem Lean/BPMS i usprawnianiem procesów z udziałem pracowników Banku
Wykonywanie analiz statystycznych w ramach prowadzonych projektów
Przygotowywanie prezentacji i raportów dotyczących projektów oraz procesów
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów
Coachowanie projektów związanych z wdrożeniem w Banku systemu zarządzania procesami (BPMS)
Współpraca z grupą Raiffeisen International
Najważniejsze projekty:
• Transformacja Lean w Dep. Windykacji
- Wydział Restrukturyzacji - oszczędności FTE oraz skrócenie czasu procesu.
- Windykacja terenowa- przygotowanie i wdrożenie rozwiązania aplikacji na tablety dla windykatorów terenowych (skrócenie czasu wykonywania codziennych czynności windykacyjnych)
- Outsourcing Windykacyjny- przegląd i usprawnienie procesu outsourcingu windykacyjnego (w banku i u dostawców zewnętrznych).
• Lean w backoffice Raiffeisen Leasing - Mapowanie procesów, budowanie świadomości procesowej, wdrożenie zarządzania wizualnego.
• Go Digital: Eliminacja wykorzystania papieru o 50% w całym banku.
• Transformacja Lean i oraz wdrożenie zarządzania procesowego (BPMS) w Departamencie Informatyki.
- Całkowita reorganizacja procesu w jednostkach zajmujących się dostarczaniem aplikacji na środowiska testowe z wyeliminowaniem marnotrawstw procesowych takich jak- pętle procesowe, wielokrotne kontrole, powroty. Ponadto, efektem prac było całkowite przemodelowanie struktury jednostki.
- Po przeglądzie procesów działających w Service Desku wprowadzono BPMS,ustalono KPI i usprawniono procesy metodami KAIZEN
• Centrum Innowacji - wdrożenie portalu do zbierania innowacyjnych pomysłów wśród pracowników. Projekt zakończył się powołaniem jednostki dedykowanej do zbierania i wdrażania innowacyjnych pomysłów.
• Departament Treasury- „Lean model office”- Lean’owanie procesów w departamencie, oraz wdrożenie samodzielnych systematycznych usprawnień w tym obszarze (grupy Kaizenowe)
• Retencja- wdrożenie programu retencji w obszarze Detalu.
• Lean w Strefie Obsługi Biznesu- Eliminacja marnotrawstw w procesie i wdrożenie standardów pracy i dokumentacji wysyłanej do klienta (w efekcie wyeliminowano ponad 75% błędów w dokumentach wysyłanych do klientów)
• Projekt "LED"- wymiana oświetlenia zewnętrznego w oddziałach z jarzeniowe na led-owe (analizy kosztowe i jakościowe)
Administrator Systemów Informatycznych
Administrowanie produkcyjnymi systemami informatycznymi, nadzór nad testami nowych funkcjonalności oraz tworzenie procedur i zmian do aplikacji bankowych. Realizacja projektów informatyczno-biznesowych oraz wdrażanie ich na środowisko produkcyjne. Administrowanie accessowymi bazami danych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami.
Administrowanie środowiskami testowymi.
Administrowanie środowiskami testowymi.
Szkolenia i kursy
Szkolenia przebyte w Raiffeisen Bank Polska:
Lean Lider/GEMBA Challenge
Lean Visual Office
Zarządzanie Zmianą
Lean Zaawansowany
Zarządzanie Projektami
Design for Lean Six Sigma
Top- Black Belt
Wizerunek w komunikacji- spotkania, konflikty, osiąganie porozumienia
Wywieranie wpływu - sztuka argumentacji i przekonywania
Business Process Management System (BPMS)
Lean in office
Kierowanie konfliktem
Szkolenia przebyte w GE Capital/Money Bank:
Green Belt – DMAIC Six Sigma methodology
Miękkie aspekty komunikacji
Administracja WebSphare Application 5.0
Wprowadzenie do PL/SQL 9i
Wdrożenie systemu Windows 2000 (MS2244)
Administrowanie Windows 2000 (MS2243)
SQL Oracle
Zaawansowane szkolenie tworzenia baz danych MS Access
Lean Lider/GEMBA Challenge
Lean Visual Office
Zarządzanie Zmianą
Lean Zaawansowany
Zarządzanie Projektami
Design for Lean Six Sigma
Top- Black Belt
Wizerunek w komunikacji- spotkania, konflikty, osiąganie porozumienia
Wywieranie wpływu - sztuka argumentacji i przekonywania
Business Process Management System (BPMS)
Lean in office
Kierowanie konfliktem
Szkolenia przebyte w GE Capital/Money Bank:
Green Belt – DMAIC Six Sigma methodology
Miękkie aspekty komunikacji
Administracja WebSphare Application 5.0
Wprowadzenie do PL/SQL 9i
Wdrożenie systemu Windows 2000 (MS2244)
Administrowanie Windows 2000 (MS2243)
SQL Oracle
Zaawansowane szkolenie tworzenia baz danych MS Access
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Instruktor strzelectwa sportowego
Karate Kyokushin/Krav maga
Karate Kyokushin/Krav maga
Organizacje
Związek Banków Polskich
Inne
Certyfikat Agile PM
Certyfikowany GE Capital Green Belt
Przewodniczący grupy szkoleń i metodyki w Komitecie ds. Jakości Usług Finansowych przy Związku Banków Polskich
[ www.zbp.pl/kjuf ]
Przewodniczący Zespołu ds.obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki (Związek Banków Polskich)
Dzięki szerokiej współpracy pomiędzy bankami i stowarzyszeniami reprezentującymi osoby z niepełnosprawnościami, powstały 2 edycje dokumentu pt: "Dobre praktyki obsługi
osób z niepełnosprawnościami przez banki"
Certyfikowany GE Capital Green Belt
Przewodniczący grupy szkoleń i metodyki w Komitecie ds. Jakości Usług Finansowych przy Związku Banków Polskich
[ www.zbp.pl/kjuf ]
Przewodniczący Zespołu ds.obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki (Związek Banków Polskich)
Dzięki szerokiej współpracy pomiędzy bankami i stowarzyszeniami reprezentującymi osoby z niepełnosprawnościami, powstały 2 edycje dokumentu pt: "Dobre praktyki obsługi
osób z niepełnosprawnościami przez banki"
Grupy
Gdańsk Oliwa
Dla mieszkańców i sympatyków sympatycznej dzielnicy Gdańska kojarzącej się z parkiem oliwskim i katedrą.
Karate Kyokushinkai
"Harmonia jest podstawą karate.
Miłość do rodziców, szacunek do nauczycieli,
zaufanie w stosunku do przyjaciół oraz skromność
wydają się być korzeniami Budo-Karate Kyokushin.
Myślę że je
KRYMINOLOGIA (WIKTYMOLOGIA), KRYMINALISTYKA, MEDYCYNA SĄDOWA
Przestępstwo...przestępca...zbrodnia...ofiara...finał
PEPSI
Grupa dla wszystkich którzy lubią ten magiczny, zimny, orzeźwiający z lodem oczywiście, napój :-)