Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
francuski
podstawowy
grecki
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży w Zespole Umów Lotniczych
P.P. "Porty Lotnicze" (PPL)
* Obsługa bieżącej korespondencji i kontaktów z klientami zewnętrznymi m.in. w języku angielskimi, współpraca z odbiorcami usług lotniczych (ze szczególnym ukierunkowaniem na linie lotnicze);
* Realizacja spraw dotyczących aktualnie obowiązującego procesu obsługi usługobiorców (m.in.: szacowanie kwot przedpłat, prowadzenie zestawień przedpłat, reklamacji, korespondencji, archiwum, wystawianie faktur proforma i zaliczkowych w systemie ORACLE);
* Obsługa spraw związanych z udzielaniem zniżek od opłat lotniskowych usługobiorcom (rozpatrywanie wniosków o udzielanie zniżek od opłat lotniskowych);
* Przygotowywanie projektów umów i aneksów oraz administrowanie umowami w zakresie usług lotniczych (lotniskowych i infrastrukturalnych) oraz umów o współpracy marketingowej;
* Przygotowywanie projektów umów, udział w negocjowaniu warunków umów (w tym warunków płatności zgodnie z AIP Polska GEN 4.1 - EPWA, sporządzanie aneksów do umowy, monitorowanie realizacji umów);
* Wystawianie zamówień sprzedaży w systemie Oracle na podstawie umów za usługi nie objęte stawkami cennikowymi.
* Nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez klientów zewnętrznych.
* Realizacja spraw dotyczących aktualnie obowiązującego procesu obsługi usługobiorców (m.in.: szacowanie kwot przedpłat, prowadzenie zestawień przedpłat, reklamacji, korespondencji, archiwum, wystawianie faktur proforma i zaliczkowych w systemie ORACLE);
* Obsługa spraw związanych z udzielaniem zniżek od opłat lotniskowych usługobiorcom (rozpatrywanie wniosków o udzielanie zniżek od opłat lotniskowych);
* Przygotowywanie projektów umów i aneksów oraz administrowanie umowami w zakresie usług lotniczych (lotniskowych i infrastrukturalnych) oraz umów o współpracy marketingowej;
* Przygotowywanie projektów umów, udział w negocjowaniu warunków umów (w tym warunków płatności zgodnie z AIP Polska GEN 4.1 - EPWA, sporządzanie aneksów do umowy, monitorowanie realizacji umów);
* Wystawianie zamówień sprzedaży w systemie Oracle na podstawie umów za usługi nie objęte stawkami cennikowymi.
* Nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez klientów zewnętrznych.
Specjalista ds. Zagranicznych
Pracodawcy RP (dawniej: Konfederacja Pracodawców Polskich)
Działania an rzecz nawiązywania, utrzymywania kontaktów zagranicznych KPP; analiza i ocena informacji dotyczących kongresów; współudział w organizowaniu misji gospodarczych; członek komitetu sterującego projektu "Mapping Public Services" CEEP
Store Manager
1. Zarządzanie zespołem 5 Doradców Klienta – Sprzedawców
2. Organizacja pracy sklepu: zamówienia towaru, zarządzanie magazynem, rozliczenia, dekadowe i miesięczne sprawozdania finansowe, planowanie pracy (grafiki, urlopy, zastępstwa, itp.), rekrutowanie i motywowanie pracowników oraz aktywna sprzedaż i obsługa klienta.
3. Kontakty z mediami (styliści)
2. Organizacja pracy sklepu: zamówienia towaru, zarządzanie magazynem, rozliczenia, dekadowe i miesięczne sprawozdania finansowe, planowanie pracy (grafiki, urlopy, zastępstwa, itp.), rekrutowanie i motywowanie pracowników oraz aktywna sprzedaż i obsługa klienta.
3. Kontakty z mediami (styliści)
Specjalista ds. Marketingu
1. Opracowanie i realizacja koncepcji promocji i reklamy.
2. Opracowywanie planów marketingowych, w tym planów wydatków na reklamę limitowaną, publiczną oraz sponsoring.
3. Sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów marketingowych.
4. Opracowywanie i uzgadnianie umów dotyczących promocji i reklamy.
5. Opracowywanie zapytań ofertowych do potencjalnych dostawców usług związanych z promocją i reklamą.
6. Przygotowywanie planów kampanii reklamowych
7. Współpraca z agencjami reklamowymi.
8. Opracowywanie materiałów reklamowych.
9. Realizacja zakupów materiałów reklamowych.
10. Prowadzenie działań związanych z marketingiem wewnętrznym, w tym m.in. współpraca przy redagowaniu gazety zakładowej.
11. Przygotowywanie ogłoszeń reklamowych w prasie.
12. Nadzór nad stroną internetową, w tym przygotowywanie i weryfikacja informacji zamieszczanych na tej stronie.
13. Monitorowanie nowych metod i narzędzi marketingowych oraz ich adaptowanie dla potrzeb Spółki.
14. Budowanie relacji biznesowych z klientami.
15. Tworzenie i realizacja budżetu marketingowego.
16. Optymalizacja kosztów marketingowych
17. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych dotyczących realizacji polityki marketingowej.
18. Opracowywanie informacji z zakresu marketingu wymaganych przez właścicieli Spółki.
19. Przygotowywanie i przeprowadzanie (lub zlecanie przeprowadzenia) badań i analiz marketingowych (rynku, satysfakcji klientów, itp.)
20. Monitorowanie działań konkurencji
21. Współpraca w zakresie organizacji imprez promocyjnych.
22. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.
2. Opracowywanie planów marketingowych, w tym planów wydatków na reklamę limitowaną, publiczną oraz sponsoring.
3. Sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów marketingowych.
4. Opracowywanie i uzgadnianie umów dotyczących promocji i reklamy.
5. Opracowywanie zapytań ofertowych do potencjalnych dostawców usług związanych z promocją i reklamą.
6. Przygotowywanie planów kampanii reklamowych
7. Współpraca z agencjami reklamowymi.
8. Opracowywanie materiałów reklamowych.
9. Realizacja zakupów materiałów reklamowych.
10. Prowadzenie działań związanych z marketingiem wewnętrznym, w tym m.in. współpraca przy redagowaniu gazety zakładowej.
11. Przygotowywanie ogłoszeń reklamowych w prasie.
12. Nadzór nad stroną internetową, w tym przygotowywanie i weryfikacja informacji zamieszczanych na tej stronie.
13. Monitorowanie nowych metod i narzędzi marketingowych oraz ich adaptowanie dla potrzeb Spółki.
14. Budowanie relacji biznesowych z klientami.
15. Tworzenie i realizacja budżetu marketingowego.
16. Optymalizacja kosztów marketingowych
17. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych dotyczących realizacji polityki marketingowej.
18. Opracowywanie informacji z zakresu marketingu wymaganych przez właścicieli Spółki.
19. Przygotowywanie i przeprowadzanie (lub zlecanie przeprowadzenia) badań i analiz marketingowych (rynku, satysfakcji klientów, itp.)
20. Monitorowanie działań konkurencji
21. Współpraca w zakresie organizacji imprez promocyjnych.
22. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.
Handlowiec w Dziale Sprzedaży Zagranicznych
Help-desk SAP'a (pomoc techniczna i merytoryczna dla użytkowników programu), CRM, korespondencja oraz negocjacje z klientami, współpraca z filiami, koordynacja przepływu informacji między filiami a centralą, przygotowywanie ofert i umów, sprawozdawczość dla Zarządu, sprawozdawczość dla instytucji państwowych (GUS, Urząd Celny), analizy sprzedaży i cen, przygotowanie dokumentacji związanej z cenami transferowymi, przygotowywanie materiałów do planowania budżetu oraz materiałów do kontroli wykonania budżetu, przygotowywanie cenników, prowadzenie i aktualizacja rejestrów: umów, zapytań ofertowych, klientów itp., uzyskiwanie od klientów oświadczeń,
Asystent Biura Rachunkowego pełniący obowiązki Specjalisty ds. Marketingu i Asystenta Zarządu
Uczestniczenie w comiesięcznych spotkaniach polsko-niemieckiej izby przemysłowo-handlowej oraz w konferencjach organizowanych przez polsko-brytyjską izbę handlową, przygotowywanie ofert, umów, wystawianie faktur, windykacja należności, tłumaczenia, kordynacja systemu przepływu informacji w firmie, przygotowywanie konferencji prasowych, opracowywanie wyglądu i zlecanie wykonania gadgetów firmowych, CRM, analizy sprzedaży, prezentacje, marketing wewnętrzny, raportowanie
Szkolenia i kursy
06/2005: Międzynarodowe standardy rachunkowości - MSR/MSSF (Centrum Szkoleniowe FRR)
06/2003: Zertifikat DWD (Niveau C2/Mastery) – Diplom Wirtschaftssprache Deutsch des österreichischen Sprachdiploms Deutsch und des Wirtschaftsförderungsinstitut der Wirtschaftskammer Österreich
05/2002: Certificate LCCI 3rd Level – London Chamber of Commerce and Industry Examinations Board
05/2001: Zertifikat Mittelstufe (Niveau C1/Effectiveness) – Zertifikat des österreichischen Sprachdiploms Deutsch
06/1996: CAE (Certificate in Advanced English) – University of Cambridge
06/1995: FCA (First Certificate in English) – University of Cambridge
06/2003: Zertifikat DWD (Niveau C2/Mastery) – Diplom Wirtschaftssprache Deutsch des österreichischen Sprachdiploms Deutsch und des Wirtschaftsförderungsinstitut der Wirtschaftskammer Österreich
05/2002: Certificate LCCI 3rd Level – London Chamber of Commerce and Industry Examinations Board
05/2001: Zertifikat Mittelstufe (Niveau C1/Effectiveness) – Zertifikat des österreichischen Sprachdiploms Deutsch
06/1996: CAE (Certificate in Advanced English) – University of Cambridge
06/1995: FCA (First Certificate in English) – University of Cambridge
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
– Sztuka (w szczególności malarstwo)
– Reklama
– Psychologia
– Żeglarstwo (patent żeglarza jachtowego od 1996 r.)
– Pływanie
– Podróże
– Reklama
– Psychologia
– Żeglarstwo (patent żeglarza jachtowego od 1996 r.)
– Pływanie
– Podróże
Organizacje
Szkolenie marketingowe dla członków grupy Grant Thornton na świecie (w formie konferencji, na której każdy miał okazję zaprezentować dorobek swojego działu), Paryż 05.2005
Inne
– Znajomość PC (pakiet MS Office: Word, Excel, Powerpoint, Access, Outlook, Outlook Express, Internet Explorer), podstawy programu Corel
– Znajomość programu mySAP ERP (czynny udział we wdrażaniu programu w firmie oraz w testach).
– Czynne prawo jazdy kat. B od 1997 r.
– Znajomość programu mySAP ERP (czynny udział we wdrażaniu programu w firmie oraz w testach).
– Czynne prawo jazdy kat. B od 1997 r.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!