Olga Zarucka

Przedstawiciel Naukowy, KRKA Polska Sp. z o.o.
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

analiza potrzeb klienta Sumienność elastyczność odpowiedzialność Planowanie i organizacja pracy chęć samodoskonalenia i podnoszenia swoich kompetencji Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji uczenie się na błędach Konstruktywne myślenie. zdolność adaptacji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Berlin-Chemie/Menarini Polska
Przedstawiciel ds. rynku OTC
Zakres obowiązków:
- edukacja farmaceutów, poprzez prowadzenie prezentacji produktowej i organizację szkoleń;
- realizacja założeń sprzedażowych na podległym mi terenie;
- budowanie długofalowych relacji z klientami.
KRKA Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel naukowy / linia kardiologiczna/
Zakres obowiązków:
- współorganizowanie warsztatów dla lekarzy;
- promocja firmy na konferencjach naukowych;
- samodzielna organizacja codziennej pracy (system zadaniowy);
- rozszerzanie bazy danych i pozyskiwanie nowych kontaktów: lekarze rodzinni, interniści, kardiolodzy, diabetolodzy;
- kreatywna implementacja akcji marketingowych;
- zapewnianie odpowiedniego stanu magazynowego promowanych leków w strategicznych aptekach;
- teren pracy: Trójmiasto, powiaty: kartuski, kościerski, tczewski, starogardzki, chojnicki, złotowski, pucki

Osiągnięcia:
- Zapewnienie 100% frekwencji na organizowanych spotkaniach naukowych;
- Dyplom Najlepszego Przedstawiciela Regionu za I połowę 2016 roku;
- Dyplom Najlepszego Przedstawiciela Makroregionu linii promocyjnej za rok 2017;
- Członek Elite Club;
Logo
Przedstawiciel handlowy
PHU Multi-Chem, Kartuzy
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy;
- skuteczna promocja nowych produktów;
- dbałość o zadowolenie klienta z usług.
Osiągnięcia:
Zdobycie średnio 3 nowych kontrahentów na miesiąc, łącznie 32 na rok.
Logo
Sprzedawca Artykułów Medycznych
Sklep Medyczny. Bożena Kowalewska, Kartuzy
Zakres obowiązków:
- optymalizacja ekspozycji w sklepie;
- zarządzanie asortymentem;
- zamawianie towarów.
Osiągnięcia:
Poprawa wizerunku sklepu poprzez merchandising i sprzedaż towarów nierotujących.

Szkolenia i kursy

Profesjonalna Obsługa Klienta Na Bazie Diagnozy Klienta
Elementy Treningu Interpersonalnego
Metaprogramy i Wykorzystanie Ich w Rozwoju
Kurs Fizykoterapii
Autodesk Inventor Level I

Edukacja

Logo
Marketing Strategiczny na Rynku Farmaceutycznym, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Nowoczesny Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Inżynieria Mechaniczno-Medyczna, inżynierskie
Politechnika Gdańska i Gdański Uniwersytet Medyczny

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

Kitesurfing
Snowboard
Turystyka aktywna
Poznawanie nowych smaków
Zdrowa żywność

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów