Umiejętności
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Prowadzenie biura
Kadry i płace, Administracja personalna
Administracja biura
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Kadr
Trenkwalder Polska
Opieka i obsługa kadrowa pracowników zewnętrznych w spółkach grupy Siemens w Polsce:
- zatrudnianie pracowników - kompletowanie dokumentów, zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- codzienna obsługa klienta wewnętrznego i prowadzenie dokumentacji – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- przygotowywanie danych do naliczeń wynagrodzeń – program Teta;
- obsługa benefitów pracowniczych.
- zatrudnianie pracowników - kompletowanie dokumentów, zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- codzienna obsługa klienta wewnętrznego i prowadzenie dokumentacji – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- przygotowywanie danych do naliczeń wynagrodzeń – program Teta;
- obsługa benefitów pracowniczych.
Specjalista ds. personalnych
Sitel Group
- zatrudnianie pracowników - kompletowanie dokumentów od pracowników, zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- obsługa i prowadzenie dokumentacji pracowniczej – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- obsługa list płac – platforma RBPayroll (ADP);
- codzienna obsługa klienta wewnętrznego.
- obsługa i prowadzenie dokumentacji pracowniczej – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- obsługa list płac – platforma RBPayroll (ADP);
- codzienna obsługa klienta wewnętrznego.
Specjalista ds. kadr i płac
- zatrudnianie pracowników - onboarding, kompletowanie dokumentów od pracowników, zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- obsługa i prowadzenie dokumentacji pracowniczej – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, ZFSŚ, PPK, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- obsługa list płac – platforma RBPayroll (ADP);
- obsługa systemów absencyjnych – PlanQ (Intraworq) oraz ESS (ADP);
- wsparcie HR Managera w realizacji procesów rekrutacyjnych;
- przygotowywanie zestawień, raportów itp., prace bieżące;
- obsługa benefitów pracowniczych.
- obsługa i prowadzenie dokumentacji pracowniczej – umowy, porozumienia zmieniające, skierowania na badania, świadectwa pracy, ZFSŚ, PPK, wewnętrzne dokumenty kadrowe;
- obsługa list płac – platforma RBPayroll (ADP);
- obsługa systemów absencyjnych – PlanQ (Intraworq) oraz ESS (ADP);
- wsparcie HR Managera w realizacji procesów rekrutacyjnych;
- przygotowywanie zestawień, raportów itp., prace bieżące;
- obsługa benefitów pracowniczych.
Młodszy Specjalista ds. płac i kadr
- zatrudnianie pracowników, zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- obsługa list płac - platforma RBPayroll (ADP);
- przygotowywanie dokumentów pracowniczych – umów, aneksów, porozumień, świadectw pracy i innych;
- przygotowywanie, obieg i archiwizacja dokumentów, zestawień itp.;
- prace bieżące.
- obsługa list płac - platforma RBPayroll (ADP);
- przygotowywanie dokumentów pracowniczych – umów, aneksów, porozumień, świadectw pracy i innych;
- przygotowywanie, obieg i archiwizacja dokumentów, zestawień itp.;
- prace bieżące.
Asystentka działu HR
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
- przygotowywanie dokumentów pracowniczych – umów, aneksów, porozumień, świadectw pracy i innych;
- wprowadzanie danych w programie Comarch ERP Optima;
- obsługa benefitów;
- przygotowywanie zestawień itp. na potrzeby Działu, obieg i archiwizacja dokumentów, prace bieżące.
- przygotowywanie dokumentów pracowniczych – umów, aneksów, porozumień, świadectw pracy i innych;
- wprowadzanie danych w programie Comarch ERP Optima;
- obsługa benefitów;
- przygotowywanie zestawień itp. na potrzeby Działu, obieg i archiwizacja dokumentów, prace bieżące.
Pracownik administracyjny - Pracownik ds. obsługi biura
Auto Podlasie Corpocars Management Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjno-biurowa firmy;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej i listowej, łączenie rozmów telefonicznych;
- zarządzanie obiegiem i archiwizacja dokumentów, danych, korespondencji, pism;
- windykacja należności.
- obsługa administracyjno-biurowa firmy;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej i listowej, łączenie rozmów telefonicznych;
- zarządzanie obiegiem i archiwizacja dokumentów, danych, korespondencji, pism;
- windykacja należności.
Pracownik administracyjny - Asystentka Zarządu
Fundacja Rodziny Waksmundzkich PROJAN
Zakres obowiązków:
- koordynacja i obsługa bieżących spraw i funkcjonowania biura;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej, listowej i faksów, łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie, redagowanie oraz zarządzanie obiegiem i archiwizacja dokumentów, danych, korespondencji, pism i podań;
- obsługa Beneficjentów i usługodawców oraz związane z tym prace administracyjne i biurowe;
- współpraca z księgowością;
- organizacja corocznej imprezy charytatywnej "Wieczór dla Seniora" - wynajem sali, catering, oprawa muzyczna, zamknięcie i rozliczenie imprezy, kontakt z seniorami.
- koordynacja i obsługa bieżących spraw i funkcjonowania biura;
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej, listowej i faksów, łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie, redagowanie oraz zarządzanie obiegiem i archiwizacja dokumentów, danych, korespondencji, pism i podań;
- obsługa Beneficjentów i usługodawców oraz związane z tym prace administracyjne i biurowe;
- współpraca z księgowością;
- organizacja corocznej imprezy charytatywnej "Wieczór dla Seniora" - wynajem sali, catering, oprawa muzyczna, zamknięcie i rozliczenie imprezy, kontakt z seniorami.
Pracownik administracyjny - Pracownik rektoratu uczelni
Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Warszawie
Obsługa sekretariatu:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej, listowej i faksów, łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie, redagowanie (prace edytorskie), zarządzanie obiegiem i archiwizacja pism i innych dokumentów (w tym wewnętrznych);
- koordynacja biura i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Praca w Dziekanacie uczelni - Pracownik administracyjny.
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: e-mailowej, listowej i faksów, łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie, redagowanie (prace edytorskie), zarządzanie obiegiem i archiwizacja pism i innych dokumentów (w tym wewnętrznych);
- koordynacja biura i współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Praca w Dziekanacie uczelni - Pracownik administracyjny.
Biurowo-urzędnicze w Dziale ds. zagospodarowania nadbrzeża Wisły
Zarząd Mienia m. st. Warszawy
Zakres obowiązków:
- wsparcie organizacyjno-biurowe oraz przygotowywanie materiałów i regulaminu do konkursu na „Opracowanie koncepcji zagospodarowania przestrzennego obszaru Portu i Cypla Czerniakowskiego w Warszawie".
- wsparcie organizacyjno-biurowe oraz przygotowywanie materiałów i regulaminu do konkursu na „Opracowanie koncepcji zagospodarowania przestrzennego obszaru Portu i Cypla Czerniakowskiego w Warszawie".
Koordynator projektu oraz Koordynator biura
PHU Taurus
Zakres obowiązków:
Koordynacja kampanii mBanku promujących karty kredytowe:
- prowadzenie wstępnej rekrutacji dla Klienta;
- wprowadzanie pracowników na stanowisko pracy, kontrole pracowników;
- pośrednictwo w rozmach pomiędzy bankiem i kierownikami sklepów sieci Rossmann;
- obsługa bazy danych nowych klientów dla banku;
- wsparcie organizacyjno-biurowe w ramach prowadzonego projektu.
Koordynowanie funkcjonowania biura:
- administrowanie pocztą i obiegiem dokumentów;
- logistyka i obsługa klienta w sklepie internetowym.
Koordynacja kampanii mBanku promujących karty kredytowe:
- prowadzenie wstępnej rekrutacji dla Klienta;
- wprowadzanie pracowników na stanowisko pracy, kontrole pracowników;
- pośrednictwo w rozmach pomiędzy bankiem i kierownikami sklepów sieci Rossmann;
- obsługa bazy danych nowych klientów dla banku;
- wsparcie organizacyjno-biurowe w ramach prowadzonego projektu.
Koordynowanie funkcjonowania biura:
- administrowanie pocztą i obiegiem dokumentów;
- logistyka i obsługa klienta w sklepie internetowym.
praktykant
Zakres obowiązków:
- prace biurowo-administaracyjne w Dziale Zieleni;
- współpraca przy: pracach projektowych, realizacji oraz pielęgnacji terenów zieleni prywatnych i miejskich, inwentaryzacji szkółki ogrodniczej.
- prace biurowo-administaracyjne w Dziale Zieleni;
- współpraca przy: pracach projektowych, realizacji oraz pielęgnacji terenów zieleni prywatnych i miejskich, inwentaryzacji szkółki ogrodniczej.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat ukończenia Kuru kadrowo-płacowego z programem Symfonia;
- Certyfikat ukończenia Kursu Administracyjno-Biurowego;
- Certyfikat ukończenia kursu komputerowego: Microsoft Excel Średniozaawansowany;
- Certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji - Warsztaty Administratora Danych Osobowych;
- Certyfikat ukończenia kursu AutoCAD - podstawy.
- Certyfikat ukończenia Kursu Administracyjno-Biurowego;
- Certyfikat ukończenia kursu komputerowego: Microsoft Excel Średniozaawansowany;
- Certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji - Warsztaty Administratora Danych Osobowych;
- Certyfikat ukończenia kursu AutoCAD - podstawy.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
- kuchnie świata, gotowanie,
- podróżowanie,
- snowboard,
- projektowanie ogrodów, wnętrz (kurs projektowania wnętrz).
- podróżowanie,
- snowboard,
- projektowanie ogrodów, wnętrz (kurs projektowania wnętrz).
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.