Umiejętności
Assessment Center
CRM
Oracle
SAP ERP
Programy szkoleniowe
Logistyka
Negocjacje z dostawcami
Kosztorysowanie
tworzenie harmonogramów i nadzór nad terminowością
MS Excel Tabele przestawne
Rozliczanie kosztów
Szkolenie korporacyjne
ścieżki wdrożeniowe
MS Excel- narzędzia zaawansowane
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. szkoleń
Realizacja rocznego Planu Szkoleń dla pracowników przedsiebiorstwa
Organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych zarówno krajowych jak i zagranicznych
Udział w projektach rozwojowych organizacji oraz współtworzenie polityki szkoleniowej
Współpraca przy tworzeniu i modyfikacji procedur rozwojowych
Realizacja szkoleń adaptacyjnych dla nowozatrudnionych pracownikow
Organizacja szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych zarówno krajowych jak i zagranicznych
Udział w projektach rozwojowych organizacji oraz współtworzenie polityki szkoleniowej
Współpraca przy tworzeniu i modyfikacji procedur rozwojowych
Realizacja szkoleń adaptacyjnych dla nowozatrudnionych pracownikow
Starszy specjalista ds. organizacji szkoleń
Orange Szkolenia
Zarządzanie harmonogramem szkoleń pionu menedżerskiego.
Organizacja szkoleń dla menedżerów, ewaluacja działań szkoleniowych.
Procesy zakupowe szkoleń specjalistycznych dla pracowników firmy Orange Polska u zewnętrznych dostawców.
Rozliczanie kosztów szkoleń specjalistycznych i menedżerskich.
Wystawianie faktur za działania szkoleniowe.
Stała opieka nad budżetem szkoleniowym szkoleń menedżerskich.
Organizacja szkoleń dla menedżerów, ewaluacja działań szkoleniowych.
Procesy zakupowe szkoleń specjalistycznych dla pracowników firmy Orange Polska u zewnętrznych dostawców.
Rozliczanie kosztów szkoleń specjalistycznych i menedżerskich.
Wystawianie faktur za działania szkoleniowe.
Stała opieka nad budżetem szkoleniowym szkoleń menedżerskich.
specjalista d/s. szkoleń
Organizacja szkoleń dla pracowników Orange Polska.
Organizacja wszystkich szkoleń zarówno wdrożeniowych jak i adaptacyjnych pracowników całego pionu sprzedaży Orange, opieka nad projektami i harmonogramem szkoleń.
Obsługa logistyczna i proceduralna wszystkich działań szkoleniowych i rozwojowych pracowników.
Organizacja warsztatów oraz konferencji.
Pozyskiwanie szkoleń od dostawców zewnętrznych, delegacja uczestników na szkolenia zewnętrzna, współpraca i negocjacje z biznesem wewnątrz organizacji oraz poza jej strukturami.
Stała współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kalkulowanie kosztów, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem dostawy usług oraz rozliczanie działań kosztowych.
Współpraca z trenerami wewnętrznymi, współpracującymi oraz trenerami Biznesu w zakresie zamawiania i rozliczania wystąpień merytorycznych.
Organizacja wszystkich szkoleń zarówno wdrożeniowych jak i adaptacyjnych pracowników całego pionu sprzedaży Orange, opieka nad projektami i harmonogramem szkoleń.
Obsługa logistyczna i proceduralna wszystkich działań szkoleniowych i rozwojowych pracowników.
Organizacja warsztatów oraz konferencji.
Pozyskiwanie szkoleń od dostawców zewnętrznych, delegacja uczestników na szkolenia zewnętrzna, współpraca i negocjacje z biznesem wewnątrz organizacji oraz poza jej strukturami.
Stała współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kalkulowanie kosztów, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem dostawy usług oraz rozliczanie działań kosztowych.
Współpraca z trenerami wewnętrznymi, współpracującymi oraz trenerami Biznesu w zakresie zamawiania i rozliczania wystąpień merytorycznych.
Specjalista ds.organizacji szkoleń
Organizacja szkoleń pracowników Orange Polska.
Organizacja wszystkich szkoleń zarówno wdrożeniowych jak i adaptacyjnych pracowników całego pionu sprzedaży Orange.
Obsługa logistyczna i proceduralna wszystkich działań szkoleniowych i rozwojowych pracowników.
Organizacja warsztatów oraz konferencji, wsparcie w zakresie pozyskiwania szkoleń również od zewnętrznych dostawców.
Stała współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kalkulowanie kosztów, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem dostawy usług oraz rozliczanie działań kosztowych.
Współpraca z trenerami wewnętrznymi, współpracującymi oraz trenerami Biznesu w zakresie zamawiania i rozliczania wystąpień merytorycznych.
Organizacja wszystkich szkoleń zarówno wdrożeniowych jak i adaptacyjnych pracowników całego pionu sprzedaży Orange.
Obsługa logistyczna i proceduralna wszystkich działań szkoleniowych i rozwojowych pracowników.
Organizacja warsztatów oraz konferencji, wsparcie w zakresie pozyskiwania szkoleń również od zewnętrznych dostawców.
Stała współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kalkulowanie kosztów, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem dostawy usług oraz rozliczanie działań kosztowych.
Współpraca z trenerami wewnętrznymi, współpracującymi oraz trenerami Biznesu w zakresie zamawiania i rozliczania wystąpień merytorycznych.
Lider zespołu
Opieka nad grupą konsultantòw telefonicznych, delegacja i rozliczanie zadań, rekrutacja i szkolenie nowych pracownikòw, raportowanie wynikòw pracy zespołu , stała kontrola jakości wykonywanych połączeń, utrzymanie kontaktòw z klientami , rozsyłanie mailingòw do bazy potencjalnych nabywcòw usług.
specjalista ds.szkoleń otwartych
Kompleksowa organizacja szkoleń, sprzedaż szkoleń, posprzedażowa obsługa klienta, kontakt z klientami , obsługa systemòw CRM, bieżąca obsługa szkoleń w siedzibie firmy, analiza narzedzi ewaluacyjnych, przygotowywanie i obròbka materiałòw szkoleniowych
Szkolenia i kursy
Excel- Narzędzia zaawansowane
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych--co zrobić żeby szkolenia działały
Wdrażanie wartości korporacyjnych
Mentoring w Organizacji
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych--co zrobić żeby szkolenia działały
Wdrażanie wartości korporacyjnych
Mentoring w Organizacji
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Psychologia
Prawo Pracy
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Film
Motoryzacja
Sporty Motorowodne
Lotnictwo
Prawo Pracy
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Film
Motoryzacja
Sporty Motorowodne
Lotnictwo
Inne
Dodatkowe umiejętności:
• Obsługa komputera MS Office 2007
• Prawo jazdy kategoria B
• Znajomość obsługi systemów CRM
• Znajomość obsługi korporacyjnych platform zakupowych i systemów proceduralnych SAP
• Obsługa pakietu Oracle E-business suite
• Obsługa komputera MS Office 2007
• Prawo jazdy kategoria B
• Znajomość obsługi systemów CRM
• Znajomość obsługi korporacyjnych platform zakupowych i systemów proceduralnych SAP
• Obsługa pakietu Oracle E-business suite