Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Hubert S.:
No i właśnie to mnie dziwi. Orange, Plus, T mogą a Play używa tych samych nadajników i nie może? Coś tu nie halo.
No bo tak jest. Tu gdzie mieszkam jest takie zagęszczenie bloków że na parterze jest słabo z zasięgiem Play. Ale Orange jest nawet w podziemnym garażu, Plus też ok ale sygnał jest słabszy.
W zasadzie to jeszcze nie spotkałem się z takim miejscem żebym nie miał zasięgu w jednej z tych trzech sieci. -
Hubert S.:
Niestety nie. Kończyłam umowę z Plusem (nerwy, nerwy) i poszłam do playa. Liczyłam się z tym, że jak pojadę na bezludzie w górach lub podobnie, to tam nie będzie działało. Ale są też miejsca w Warszawie, gdzie nie działa. Wcześniej Plus działał w o wiele większej ilości miejsc, dedukowałam, że skoro Play działa na przekaźnikach plusa, to powinien działać w przynajmniej podobnym zasięgu.
Z drugiej strony to nie sprawdzałaś na pre paid jak z zasięgiem w miejscach gdzie przebywasz zanim podjęłaś decyzję o Play? -
Hubert S.:
Sprawdź ustawienia WCDMA/GSM. Zasięg może być ale przekaźnik nie musi obsługiwać internetu. To tak w uproszczeniu bo temat jest bardzo złożony
Sprawdzę. Ja wiem, że tam są w tych przekaźnikach różnice. Dla mnie nie do pojęcia, zwłaszcza, że to również przekłamania w reklamach. -
Nie wiem jak w Krakowie, ale ja nie mam zasięgu w większości małych miast na Mazowszu. Na razie nie działa tam internet mobilny, co jest dziwne o tyle, że urządzenia pokazują doskonały zasięg, a internet nie bangla. Aż się boję co to będzie, jak telefon mi przejdzie na Playa.
-
Jakieś 2 m-ce temu przeniosłam jeden z dwóch firmowych numerów do Play. Przyjechał do mnie miły Pan Przedstawiciel (dalej jako PH). Spotykaliśmy się ze 3 razy, bo różne miałam wątpliwości itp, ale w końcu podpisaliśmy umowę, dostałam telefon. Umowa wchodzi w życie we wrześniu zdaje mi się. Tymczasem kończy się umowa na drugi telefon firmowy, więc wysyłam do PH maile. Cisza. Wysyłam sms. Cisza. Dzwonię raz. Ah, PH na wakacjach, które kończą się w niedzielę (dzwonię w piątek), solennie obiecuje, że zadzwoni w poniedziałek. Dziś mamy środę. PH nie dał znaku życia. Call Center proponuje mi abonament droższy w sumie o ponad 100 zł i sugeruje, że przedstawiciel był trefny i podpisałam trefną umowę, chociaż jak sami przyznają nie znają ofert PH.
Na stronie Play nie ma żadnego numeru pod którym można by złożyć skargę czy reklamację, żadnego formularza kontaktowego. A profil na FB prawdopodobnie obsługuje bot.
To chyba pierwsza sieć telefoniczna, która zniechęciła mnie do siebie zanim jeszcze zaczęłam korzystać z ich usług. Dlatego na usługi nie mogę narzekać, bo nic o ich poziomie nie wiem. Natomiast obsługa klienta leży i kwiczy. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN