Olga Łodyga

ekspert, szkoleniowiec, egzaminator, kierownik projektów
Polska, Cała Polska

Umiejętności

E-Learning EFS PCM PRINCE2 Project Management Social Media Wykładowca akademicki i szkoleniowiec Publikacje Gamifikacja M-learning ECDL-A Kursy on-line

Doświadczenie zawodowe

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Ekspert
Ocenianie wniosków o dofinansowanie Erasmus+
Logo
Ekspert
MJWPU, CPE, NCBR, PARP
Ocenianie wniosków o dofinansowanie projektów: RPOWM 2014-2020, PO Interreg V-A Polska–Słowacja 2014-2020, POIR 2014-2020, POPW 2014-2020, POWER 2014-2020
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Warszawie
egzaminator
Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe: technik informatyk oraz technik ekonomista, E.12, E.13, E.14, A.35, A.36, egzamin maturalny z informatyki
Firmy szkoleniowe
szkolenia, e-learning
firmy szkoleniowe
Prowadzenie szkoleń i warsztatów (z zakresu: marketingu, zarządzania, technologii informacyjnej, e-learningu), przygotowywanie materiałów edukacyjnych, prowadzenie zajęć na platformie, opracowywanie kontentu kursów internetowych, przygotowywanie recenzji kursów, przygotowywanie publikacji dydaktycznych, konstruowanie i ewaluacja programów kształcenia, prowadzenie badań edukacyjnych, przygotowywanie publikacji naukowych
Logo
egzaminator ECDL
Polskie Towarzystwo Informatyczne
Egzaminy: ECDL Core, e-Citizen, ECDL-A
Logo
mentorka
Centrum Cyfrowe
Mentorka kursów online w projekcie “Spółdzielnia Otwartej Edukacji w bibliotece”
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Ekspert
MEN
Ocenianie wniosków i dofinansowanie oraz raportów z realizacji projektów POWER 2014-2020
Firmy szkoleniowe
zarządzanie projektami
firmy szkoleniowe
Zarządzanie zespołem projektowym, koordynacja i synchronizacja działań związanych z projektem, realizacja projektów zgodnie z harmonogramem, kontrola budżetu, kontakty z IP, kontrola i zarządzanie ryzykiem, zarządzanie strategiczne, promocja projektów, pozyskiwanie partnerów zewnętrznych i współpraca z nimi, wybór i kontakty z podwykonawcami i dostawcami (ZK, PZP)
Fundacja Aktywizacja
Kierownik zespołu szkoleń elektronicznych
Nadzór, kontrola i koordynacja pracy zespołu (około 30 osób), nadzorowanie terminowości i prawidłowości przygotowywania zadań, opracowywanie raportów okresowych z pracy zespołu, udział w konferencjach i seminariach, spotkaniach Rady Projektu, przygotowywanie wniosków projektowych i sprawozdań, kontakty z partnerami zewnętrznymi oraz klientami,
Logo
Nauczyciel akademicki
uczelnie
Przedmioty: Teoria gospodarki rynkowej, Podstawy ekonomii, Informatyka z elementami statystyki, Gry decyzyjne, Zarządzanie personelem, Kierowanie zespołami ludzkimi, Rynek pracy, Pedagogika pracy, Zagadnienia organizacji pracy, Technologia informacyjna

Szkolenia i kursy

- Certyfikat PRINCE2 Foundation
- zajęcie III miejsca w konkursie CREATUS 2007 za pracę "Gra symulacyjna PRACA-2"

Edukacja

Logo
Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji, studia podyplomowe
Politechnika Warszawska
Logo
Public relations, studia podyplomowe
Wszechnica Polska Szkoła Wyższa TWP w Warszawie
Logo
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyki PRINCE2, studia podyplomowe
Wszechnica Polska Szkoła Wyższa TWP w Warszawie
Logo
Zarządzanie w Oświacie i Dydaktyka Przedsiębiorczości, praca dyplomowa: "Zastosowanie gier symulacyjnych w dydaktyce", studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
Informatyka, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie
Logo
Ekonomika i organizacja obrotu towarowego i usług, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Publikacje:
1) "Przewodnik metodyczny do teorii gospodarki rynkowej", WSP, Częstochowa 1996.
2) "Funkcjonowanie rynku pracy. Przewodnik dla studentów", WSP, Częstochowa 1997.
3) "Kierowanie zespołami ludzkimi. Przewodnik dla studentów", Oficyna Wydawnicza “IMPULS”, Kraków 1998.
4) "Podstawy ekonomii. Przewodnik", WSP, Częstochowa 1999.
5) "E-learning – założenia teoretyczne i praktyka", Wydawnictwo PJATK, Warszawa 2018 https://sklep.pja.edu.pl/produkt/e-learning-zalozenia-teoretyczne-i-praktyka

Wybrane artykuły w publikacjach zbiorowych:
1) Zastosowanie systemów multimedialnych w procesie nauczania. [w:] “Polska szkoła: szkoła i system edukacyjny w procesie przemian. Zapis dekady transformacji, Redakcja naukowa B. Pawlica, M. S. Szczepański, I. Wagner, Częstochowa–Katowice 2000.
2) Gry decyzyjne jako aktywna metoda kształcenia doradców zawodowych. [w:] “Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia: polsko-ukraiński rocznik ukraińsko-polski”, T. 3. Pod redakcją T. Lewowickiego, J. Wilsz, I. Ziaziuna, N. Nyczkoło, Częstochowa–Kijów 2001.
3) Analiza porównawcza systemów informacyjnych rynku pracy, [w:] "Informatyka narzędziem zarządzania w XXI wieku", Redakcja naukowa J. Kisielnicki, PJWSTK, Warszawa 2003.
4) Socjologiczne aspekty kształcenia przez Internet. [w:] “Informatyka w globalnym świecie”, Redakcja naukowa J. Kisielnicki, PJWSTK, Warszawa 2006.
5) E-learning w zarządzaniu zasobami ludzkimi, [w:] „Technologie informacyjne w zarządzaniu”. WSE-I, Warszawa 2006.
6) E-learning w kształceniu zawodowym, [w:] „VI Konferencja Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka”, PJWSTK, Warszawa 2007.
7) Zastosowanie narzędzi zdalnej edukacji w nauczaniu informatyki, [w:] “Być nauczycielem technologii informacyjnej/informatyki. Nauczyciel w obliczu zmian społeczno-kulturowych”, APS, Warszawa 2007.
8) Telepraca – możliwości, ograniczenia, uwarunkowania prawne, “e-mentor” 3 (20)/czerwiec 2007.
9) Platforma Moodle narzędziem aktywizacji uczniów. [w:] “Edukacja w społeczeństwie informacyjnym. Nowe technologie i oprogramowanie edukacyjne w nauczaniu”, APS, Warszawa 2008.
10) Kształcenie hybrydowe – założenia teoretyczne i praktyka, [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Zeszyty naukowe 8”. Redaktor naukowy K.Grysa, WSH im. B. Markowskiego, Kielce 2008.
11) Zdalne doradztwo zawodowe – model i praktyka, [w:] Współczesny wymiar doradztwa zawodowego w Polsce i na świecie, Redakcja naukowa Ł. Baka, J. Górna, D. Kukla, G. Wieczorek, AJD, Częstochowa–Warszawa 2009.
12) Rynek pracy w kontekście rozwoju Internetu. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”. t. 1, Redaktor Z. E. Zieliński, Kielce 2009.
13) Usługi internetowe a rozwój społeczeństwa informacyjnego. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”. t. 1, Redaktor Z. E. Zieliński, Kielce 2010.
14) Indywidualizacja e-nauczania na przykładzie metody SuperMemo. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 2/2010, Redaktor Z. E. Zieliński, Kielce 2010.
15) Nowe technologie komunikacyjne w kontekście rozwoju zawodowego człowieka. [w:] „Wielowymiarowość poradnictwa w życiu człowieka”. Praca zbiorowa, red. D. Kukla, Difin, Warszawa 2011, http://www.ksiegarnia.difin.pl/poradnictwo-zawodowe/52/wielowymiarowosc-poradnictwa-w-zyciu-czlowieka/1587
16) E-learning w szkole (oczekiwania a rzeczywistość). [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 1/2012, Kielce 2012.
17) Platforma supermemo.net jako narzędzie wspomagające naukę języków obcych. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, t. 1, Redaktor Z. E. Zieliński, Kielce 2012.
18) Simulation games in the entrepreneurship education. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 1/2013, Kielce 2013.
19) Platforma e-learningowa w nauczaniu przedsiębiorczości. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 1/2013, Kielce 2013.
20) Wykorzystanie platformy e-learningowej do pracy zespołowej, [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 2/2013, Kielce 2013.
21) Internetowe gry edukacyjne - możliwości i przykłady. [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, t.1. Redaktor Z. E. Zieliński, Kielce 2013, http://www.pitwin.edu.pl/centrum-edukacyjne/ebooki
22) Gryfikacja w edukacji ekonomicznej, „Eduk@cja. Magazyn edukacji elektronicznej”, 2/(6) 2013, http://www.eduakcja.eu
23) Multimedia w nauczaniu przedsiębiorczości, [w:] "Postępy e-edukacji", Red. naukowa L. Banachowski, Wydawnictwo PJWSTK, Warszawa 2013, https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/
24) Selected aspects of ICT tools usage in the labour market, [w:] Vocational counselling changes and challenges on the labour market, Edited by J. Górna, D. Kukla, AJD, Częstochowa 2014.
25) Platforma ŁAP jako narzędzie wspomagające kształcenie ustawiczne, [w:] „Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne”, 1/2014, Kielce 2014.
26) Wykorzystanie narzędzi ICT w sytuacji zmian na rynku pracy, [w:] Aktywizacja zawodowa osób 50+ wyzwaniem dla rynku pracy, Redakcja naukowa B. J. Ertelt, J. Górna, AJD, Częstochowa 2015.
27) Internet a aktywizacja zawodowa, [w:] Wybrane aspekty doradztwa zawodowego na przestrzeni życia człowieka, Redakcja naukowa B. J. Ertelt, J. Górna, D. Kukla, AJD, Częstochowa 2016.
28) Zawody przyszłości – specjaliści w obszarze e-learningu, [w:] Poradnictwo zawodowe w procesie tranzycji, Red. W. Duda, J. Górna, M. Nowicka, AJD, Częstochowa 2017.

Organizacje

Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego

Inne

Wybrane wystąpienia na konferencjach i seminariach:
- 2006, 2007, 2011, 2013, 2014, 2016, 2017 – konferencje “Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka”,
http://wyrwidab.come.uw.edu.pl/vu2011/ http://vu.pjwstk.edu.pl/?page_id=375 http://vu2014.sggw.pl http://vu2016.okno.pw.edu.pl http://vu.pjwstk.edu.pl
- 2006 – konferencja „Osoby Niepełnosprawne a Media”, APS, http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/16645#.UqxkAuL6vCs
- 2007, 2008, 2010 – konferencje Koła Naukowego PZII APS, http://www.pzii.kn.org.pl/dzialalnosc/konferencje.aspx
- 2008–2013 – konferencje “Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych”, http://konferencja.pitwin.edu.pl
- 2011 – EduCamp, http://educamp-lodz.blogspot.com/p/agenda.html
- 2013 – seminarium Katedry Baz Danych PJWSTK, http://bd.pjwstk.edu.pl/katedra/?page_id=158
- 2007, 2012, 2014, 2016 – międzynarodowe konferencje naukowe Zakładu Doradztwa Zawodowego AJD http://www.ajd.czest.pl/news,details,1651 http://www.ajd.czest.pl/n2573,Jak-doradzac-ludziom-50-- http://www.wp.ajd.czest.pl/dz/uploads/ZAPROSZENIE%20NA%20KONFERENCJE.pdf

Grupy

33 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
e-learning
e-learning
wszyscy zainteresowani wdrożeniami systemów szkoleń elektronicznych i zarządzania zasobami ludzkimi
edukacja medialna
edukacja medialna
człowiek-nowe media- edukacja
Elearning dla dzieci
Elearning dla dzieci
Miejsce skupiające osoby zainteresowane tematyką kursów e-learning dla dzieci i młdzieży.
eLearning news
eLearning news
Najgorętsze i najpikantniejsze newsy dotyczące e-learningu
eLearning Professionals
eLearning Professionals
Eksperci w dziedzinie e-learningu w Polsce.
Europejski Fundusz Społeczny
Europejski Fundusz Społeczny
Dla tych co realizują projekty z Europejskiego Funduszu Społecznego i tych, co dostają rozstroju żołądka, gdy o nim słyszą
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście