Olga Kucharska-Silva

Starszy specjalista ds. sprzedaży cyfrowej (Performance)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Digital Marketing Planowanie mediów Reklama online Marketing internetowy Performance marketing

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
portugalski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Starszy specjalista ds. sprzedaży cyfrowej (Performance)
Logo
Key Account Manager (dział agencyjny)
All4Affiliate sp. z o.o.
TradeDoubler
Account Manager (dział agencyjny)
współpraca z domami mediowymi w zakresie realizacji kampanii performance oraz kompleksowa obsługa, m.in. analiza, planowanie oraz zakup powierzchni reklamowej, kontrola oraz optymalizacja kampanii, raportowanie wyników kampanii; współpraca z Klientami bezpośrednimi w zakresie realizacji kampanii performance oraz wizerunkowych; współpraca z wydawcami w zakresie negocjacji oraz zakupu powierzchni reklamowej; rozliczanie, fakturowanie oraz kontrola płatności Klientów
Comperia.pl S.A.
Account Manager
FF/CPM/CPC/CPL/CPS/CPO/CPA ...
Współpraca z domami mediowymi, sieciami reklamowymi, sieciami afiliacyjnymi, Klientami bezpośrednimi
Allegro.pl sp. z o.o
DZIAŁ BROKERSKI - Junior Account Manager -> Account Manager
współpraca z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych z branż AGD i RTV; kompleksowa obsługa kampanii, tj. sporządzanie wycen dla Klientów (zgodnych z podanymi wytycznymi, a także przygotowywanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup produktowych), monitoring kampanii, raportowanie wyników kampanii bezpośrednio do Klienta; tworzenie prezentacji sprzedażowych; współpraca z wydawcami (głównie Nokaut.pl; Kupujemy.pl; Okazje.info, Skąpiec.pl) w zakresie kupna powierzchni reklamowej oraz negocjacja warunków współpracy; tworzenie oraz kontrola umów pomiędzy Klientami a Grupą Allegro w zakresie obsługi marketingowej; praca z programami do obsługi oraz mierzenia kampanii, tj. Gemius Traffic, AdOcean, OpenX, BBelements, Megapanel
Grupa Interia.pl
Biuro Reklamy
posprzedażowa obsługa kampanii, w tym głównie praca z programem SAP (raporty ze zleceń kampanii); praca z programem Gemius Traffic; analiza badań PBI; monitoring kampanii na stronach portalu Interia.pl SA; monitorowanie rynku reklamy internetowej oraz działań konkurencji; współpraca ze wszystkimi spółkami Grupy Bauer; kompleksowa obsługa biura, korespondencji i faktur; współorganizowanie eventów/spotkań z Klientami
4Life Direct Sp. z o.o.
Media Planner
Planowanie,analiza i monitorowanie kampanii reklamowych,kontrola emisji reklam,wyszukiwanie nowych możliwości reklamy i pozyskiwania Klientów,kontrola zespołu infolinii(rekrutacja,szkolenia,planowanie czasu pracy,umowy),współpraca z kontrahentami
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
specjalista ds. obsługi klienta

Szkolenia i kursy

"Współpraca z trudnym Klientem" - TRAINING SYSTEMS
"Nowoczesne prezentacje biznesowe" - AKTREN.pl

Edukacja

Logo
Psychologia w biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Stosunki międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

Książki,film,muzyka,reklama

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Amsterdam
Amsterdam
Dla wielbicieli najpiękniejszego miasta Europy
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Budowanie Relacji w Biznesie
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Interia.pl
Interia.pl
Grupa zrzeszająca pracowników portalu Interia.pl
INTERIA.PL  czas na start
INTERIA.PL czas na start
Grupa zamknięta dla osób które rozpoczęły swą przygodę pracy w mediach od INTERIA.PL. Zapraszam wychowanków działu marketingu, promocji i sprzedaży.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.