Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Digital Marketing
Planowanie mediów
Reklama online
Marketing internetowy
Performance marketing
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager (dział agencyjny)
współpraca z domami mediowymi w zakresie realizacji kampanii performance oraz kompleksowa obsługa, m.in. analiza, planowanie oraz zakup powierzchni reklamowej, kontrola oraz optymalizacja kampanii, raportowanie wyników kampanii; współpraca z Klientami bezpośrednimi w zakresie realizacji kampanii performance oraz wizerunkowych; współpraca z wydawcami w zakresie negocjacji oraz zakupu powierzchni reklamowej; rozliczanie, fakturowanie oraz kontrola płatności Klientów
DZIAŁ BROKERSKI - Junior Account Manager -> Account Manager
współpraca z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych z branż AGD i RTV; kompleksowa obsługa kampanii, tj. sporządzanie wycen dla Klientów (zgodnych z podanymi wytycznymi, a także przygotowywanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup produktowych), monitoring kampanii, raportowanie wyników kampanii bezpośrednio do Klienta; tworzenie prezentacji sprzedażowych; współpraca z wydawcami (głównie Nokaut.pl; Kupujemy.pl; Okazje.info, Skąpiec.pl) w zakresie kupna powierzchni reklamowej oraz negocjacja warunków współpracy; tworzenie oraz kontrola umów pomiędzy Klientami a Grupą Allegro w zakresie obsługi marketingowej; praca z programami do obsługi oraz mierzenia kampanii, tj. Gemius Traffic, AdOcean, OpenX, BBelements, Megapanel
Biuro Reklamy
posprzedażowa obsługa kampanii, w tym głównie praca z programem SAP (raporty ze zleceń kampanii); praca z programem Gemius Traffic; analiza badań PBI; monitoring kampanii na stronach portalu Interia.pl SA; monitorowanie rynku reklamy internetowej oraz działań konkurencji; współpraca ze wszystkimi spółkami Grupy Bauer; kompleksowa obsługa biura, korespondencji i faktur; współorganizowanie eventów/spotkań z Klientami
Szkolenia i kursy
"Współpraca z trudnym Klientem" - TRAINING SYSTEMS
"Nowoczesne prezentacje biznesowe" - AKTREN.pl
"Nowoczesne prezentacje biznesowe" - AKTREN.pl
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
Książki,film,muzyka,reklama
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
INTERIA.PL czas na start
Grupa zamknięta dla osób które rozpoczęły swą przygodę pracy w mediach od INTERIA.PL. Zapraszam wychowanków działu marketingu, promocji i sprzedaży.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.