Olga Jankowska-Stradowska
Wsparcie sprzedaży ubezpieczeń na życie
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Budżety
Dokładność
Współpraca
Wsparcie klienta
Dokumentacje
Uprzejmość
Microsoft Office
Drukarki
Projekty doskonalenia procesów
Skanery
Otwartość
Upór w dążeniu do celu
Precyzyjność
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds wsparcia sprzedaży ubezpieczeń grupowych
Generali Group
- tworzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi, w tym umowy agencyjne
- współpraca z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi (Brokerzy, Multiagencje) w zakresie produktów ubezpieczeń grupowych
- udział w projektach sprzedaży ubezpieczeń grupowych
- obsługa ubezpieczeń grupowych
- udział w projektach wdrożeniowych ubezpieczeń grupowych
- wsparcie dla Zespołu GEB
- wsparcie dla Makroregionu Południowego
- współpraca z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi (Brokerzy, Multiagencje) w zakresie produktów ubezpieczeń grupowych
- udział w projektach sprzedaży ubezpieczeń grupowych
- obsługa ubezpieczeń grupowych
- udział w projektach wdrożeniowych ubezpieczeń grupowych
- wsparcie dla Zespołu GEB
- wsparcie dla Makroregionu Południowego
Koordynator ds wsparcia sprzedaży ubezpieczeń grupowych
Generali Group
Koordynowanie pracy trzyosobowego Zespołu Wsparcia Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Zespole Rozwoju i Organizacji Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych.
- wydruk materiałów marketingowych
- przygotowywanie dokumentacji do współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi (Brokerzy, Multiagencje, Sieci Własne)
- nadzór nad elektronicznym obiegiem faktur Departamentu
- współprowadzenie budżetu Departamentu
- prowadzenie projektu Doradców Sprzedaży (wprowadzenie nowych Pracowników do współpracy, przygotowywanie dokumentacji, organizacja logistyczna)
- szkolenie Doradców Sprzedaży z zakresu ich obowiązków oraz produktów ubezpieczeń grupowych
- wsparcie dla Zespołu GEB
- wsparcie Makroregionu Centralnego
- wydruk materiałów marketingowych
- przygotowywanie dokumentacji do współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi (Brokerzy, Multiagencje, Sieci Własne)
- nadzór nad elektronicznym obiegiem faktur Departamentu
- współprowadzenie budżetu Departamentu
- prowadzenie projektu Doradców Sprzedaży (wprowadzenie nowych Pracowników do współpracy, przygotowywanie dokumentacji, organizacja logistyczna)
- szkolenie Doradców Sprzedaży z zakresu ich obowiązków oraz produktów ubezpieczeń grupowych
- wsparcie dla Zespołu GEB
- wsparcie Makroregionu Centralnego
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Generali Group
-tworzenie raportów dla Departamentu Controlingu z wydatków budżetu, prowadzenie rejestru wydatków, tworzenie raportów z pracy trenerów, kontrola wykonania budżetu,
-tworzenie oraz aktualizacja testów licencyjnych i dokumentacji KNF,
-aktualizacja materiałów szkoleniowych (prezentacje),
-przygotowanie materiałów na szkolenia KNF,
-administrowanie kalendarzem departamentu, wsparcie logistyczne dla trenerów,
-prace asystenckie na rzecz departamentu w zakresie obsługi trenerów (baza hotelowa, przygotowanie materiałów szkoleniowych dla trenerów, dystrybucja);
-tworzenie oraz aktualizacja testów licencyjnych i dokumentacji KNF,
-aktualizacja materiałów szkoleniowych (prezentacje),
-przygotowanie materiałów na szkolenia KNF,
-administrowanie kalendarzem departamentu, wsparcie logistyczne dla trenerów,
-prace asystenckie na rzecz departamentu w zakresie obsługi trenerów (baza hotelowa, przygotowanie materiałów szkoleniowych dla trenerów, dystrybucja);
Młodszy specjalista ds. organizacji szkoleń
Generali Group
-prace asystenckie na rzecz departamentu w zakresie obsługi trenerów (baza hotelowa, przygotowanie materiałów szkoleniowych dla trenerów, dystrybucja),
-tworzenie raportów dla Departamentu Controlingu z wydatków budżetu, prowadzenie rejestru wydatków, tworzenie raportów z
pracy trenerów,
-przygotowanie materiałów na szkolenia KNF,
-administrowanie kalendarzem departamentu, wsparcie logistyczne dla trenerów;
-tworzenie raportów dla Departamentu Controlingu z wydatków budżetu, prowadzenie rejestru wydatków, tworzenie raportów z
pracy trenerów,
-przygotowanie materiałów na szkolenia KNF,
-administrowanie kalendarzem departamentu, wsparcie logistyczne dla trenerów;
Referent - recepcjonista
Generali Group
-obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych Centrali firmy,
-rozmowa telefoniczna z klientami,
-rezerwacja sal konferencyjnych i serwisów ,
-rezerwacja hoteli, biletów kolejowych i lotniczych dla pracowników,
-rozliczanie faktur za hotele, bilety kolejowe i lotnicze,
-prenumerata prasy i jej rozliczenie finansowe,
-prowadzenie i aktualizacja ewidencji pracowników w sieci firmowej,
-prowadzenie i aktualizacja ewidencji adresów i telefonów firmowych;
-rozmowa telefoniczna z klientami,
-rezerwacja sal konferencyjnych i serwisów ,
-rezerwacja hoteli, biletów kolejowych i lotniczych dla pracowników,
-rozliczanie faktur za hotele, bilety kolejowe i lotnicze,
-prenumerata prasy i jej rozliczenie finansowe,
-prowadzenie i aktualizacja ewidencji pracowników w sieci firmowej,
-prowadzenie i aktualizacja ewidencji adresów i telefonów firmowych;
Specjalista ds administracji
-obsługa klienta,
-zapisywanie oraz sprzedaż kursów języka angielskiego,
-układanie grafika zajęć kursantów,
-rozliczanie finansowe lektorów,
-wystawianie faktur dla firm uczących się w szkole,
-wystawianie faktur dla uczestników kursów,
-nadzór nad zaopatrzeniem biura;
-zapisywanie oraz sprzedaż kursów języka angielskiego,
-układanie grafika zajęć kursantów,
-rozliczanie finansowe lektorów,
-wystawianie faktur dla firm uczących się w szkole,
-wystawianie faktur dla uczestników kursów,
-nadzór nad zaopatrzeniem biura;
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.