Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Wparcia Technicznego
-Wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników firmy dotyczące usługi Paczkomaty.
-Weryfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i pracowników.
-Zbieranie i raportowanie ważnych informacji/ problemów pozyskiwanych od klientów, przekazywanie informacji o pojawiających się problemach.
-Weryfikowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i pracowników.
-Zbieranie i raportowanie ważnych informacji/ problemów pozyskiwanych od klientów, przekazywanie informacji o pojawiających się problemach.
Konsultant do spraw Obsługi Klienta
-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów kontaktujących się z Call Center.
-Prezentowanie potencjalnym klientom oferowanych usług i warunków skorzystania z przedstawionej oferty ( język korzyści).
-Utrzymywanie dotychczas zdobytych klientów (prezentacja promocji).
-Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z oferowanych usług.
-Dbałość o poprawność merytoryczną danych wprowadzanych do systemu.
-Wyjaśnianie abonentom zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług, zarejestrowanych płatności na kontach abonenckich.
-Odpowiadanie na reklamacje klientów z zgodnie z procedurą reklamacji.
-Ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym w zakresie tworzenia nowych procedur bądź usprawniania obecnie istniejących.
-Stałe podwyższanie swoich klasyfikacji.
-Ewidencjonowanie własnego czasu pracy.
-Prezentowanie potencjalnym klientom oferowanych usług i warunków skorzystania z przedstawionej oferty ( język korzyści).
-Utrzymywanie dotychczas zdobytych klientów (prezentacja promocji).
-Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z oferowanych usług.
-Dbałość o poprawność merytoryczną danych wprowadzanych do systemu.
-Wyjaśnianie abonentom zasad naliczania opłat i fakturowania oferowanych usług, zarejestrowanych płatności na kontach abonenckich.
-Odpowiadanie na reklamacje klientów z zgodnie z procedurą reklamacji.
-Ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym w zakresie tworzenia nowych procedur bądź usprawniania obecnie istniejących.
-Stałe podwyższanie swoich klasyfikacji.
-Ewidencjonowanie własnego czasu pracy.
Szkolenia i kursy
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskiem
uzyskano: 21 03 2007
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani środowiskiem według PN-EN ISO 14001:2005 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością
uzyskano: 13 12 2006
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani jakością według PN-EN ISO 9001:2001 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym
uzyskano: 16 05 2007
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani jakością w przemyśle motoryzacyjnym w produkcji seryjnej oraz w produkcji części zmiennych według ISO/TS 16949:2002 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Szkolenie "Młodzi pracownicy- szanse i zagrożenia"
Zorganizowane w ramach kampani informacyjnej pn. Europejski Tydzień Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy 2006 przez Akademie Górniczo - Hutniczą i Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie.Uczestnicy otzymali dyplom potwierdzający udział w seminarium.
uzyskano: 21 03 2007
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani środowiskiem według PN-EN ISO 14001:2005 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością
uzyskano: 13 12 2006
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani jakością według PN-EN ISO 9001:2001 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym
uzyskano: 16 05 2007
-Kurs został przeprowadzony przez firmę Tuvpol. Szkolenie trwało 16 godzin i było zakończone egzaminem. Jako potwierdzenie odbytego szkolenia uczestnicy otrzymali Certyfikat auditora wewnętrznego systemu zarządzani jakością w przemyśle motoryzacyjnym w produkcji seryjnej oraz w produkcji części zmiennych według ISO/TS 16949:2002 oraz PN-EN ISO 19011:2003
Szkolenie "Młodzi pracownicy- szanse i zagrożenia"
Zorganizowane w ramach kampani informacyjnej pn. Europejski Tydzień Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy 2006 przez Akademie Górniczo - Hutniczą i Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie.Uczestnicy otzymali dyplom potwierdzający udział w seminarium.
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Inżynieria
Zainteresowania
Tenis, muzyka, książki, kino , bilard, szachy.
Organizacje
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.