Umiejętności
praca w grupie
Obsługa pakietu MS Office
Prawo jazdy kat B
koordynowanie projektu marketingowego
projektowanie i realizacja badania marketingowego
obsługa programu SMI BeGaze
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
niderlandzki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Prezes organizacji studenckiej
- 2–tygodniowy staż w firmie: projekt symulacyjny opracowania strategii promocyjnej, opartej na mini-badaniu marketingowym dla portalu Zaktywowani.pl
- Promocja i przeprowadzenie rekrutacji dla Forum Młodych PKPP Lewiatan.
- Przeprowadzenie researchu krakowskich organizacji oraz stworzenie, realizacja projektu badań świadomości marki wśród krakowskich studentów (techniką CAWI oraz jako ankieta audytoryjna) na zlecenie MSF BCC wraz z grupą projektową – całość zakończona raportem z badań.
- Prowadzenie funpage’a firmy Prospero Business Training na Facebooku. Określanie strategii marketingowej w social media.
- Koordynacja projektu kampani promocyjnej dla portal Kontostudenta.pl: nawiązywanie współpracy, oferowanie patronatu medialnego dla organizacji studenckich, czasopism studenckich, dystrybucja plakatów w całej Polsce, sugestie odnośnie prowadzenia funpage’a na facebooku.
- Udział projekcie rekrutacji wewnętrznej (rozmowy rekrutacyjne, Assessment Center)
- Promocja i przeprowadzenie rekrutacji dla Forum Młodych PKPP Lewiatan.
- Przeprowadzenie researchu krakowskich organizacji oraz stworzenie, realizacja projektu badań świadomości marki wśród krakowskich studentów (techniką CAWI oraz jako ankieta audytoryjna) na zlecenie MSF BCC wraz z grupą projektową – całość zakończona raportem z badań.
- Prowadzenie funpage’a firmy Prospero Business Training na Facebooku. Określanie strategii marketingowej w social media.
- Koordynacja projektu kampani promocyjnej dla portal Kontostudenta.pl: nawiązywanie współpracy, oferowanie patronatu medialnego dla organizacji studenckich, czasopism studenckich, dystrybucja plakatów w całej Polsce, sugestie odnośnie prowadzenia funpage’a na facebooku.
- Udział projekcie rekrutacji wewnętrznej (rozmowy rekrutacyjne, Assessment Center)
Asystentka w dziale badań usability i eyetrackingowych
Simply User
- asystowanie przy przeprowadzaniu badania eyetrackingowego w warunkach zakupowych oraz pomoc w analizie wyników w programie SMI BeGaze (mapowanie, generowanie map cieplnych, interpretacja danych).
- pomoc przy opracowywaniu scenariusza badań i asystowanie przy badaniach usability stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Następnie analiza wyników w programie BeGaze (mapowanie, generowanie map cieplnych, interpretacja danych).
- pomoc przy opracowywaniu scenariusza badań i asystowanie przy badaniach usability stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Następnie analiza wyników w programie BeGaze (mapowanie, generowanie map cieplnych, interpretacja danych).
Moderator wywiadów pogłębionych (idi)
Studio Badań Marketingowych ‘Profile’
Moderowanie wywiadów pogłębionych (idi) z przedsiębiorcami, dyrektorami firm, pracownikami HR i doradcami zawodowymi oraz organizacja wywiadów grupowych z rodzicami (fgi) w ramach projektu „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca – rodzina” w ramach POKL współfinansowanego z EFS.
Edukacja
Grupy
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych
Raporty i analizy
Raporty, analizy i Państwa komentarze. Stwórzmy bazę wiedzy. Wspierajmy nasz rozwój na konkretnych liczbach.