Olga Hudzik

Student, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Kraków, małopolskie

Umiejętności

praca w grupie Obsługa pakietu MS Office Prawo jazdy kat B koordynowanie projektu marketingowego projektowanie i realizacja badania marketingowego obsługa programu SMI BeGaze

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
niderlandzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Neolution
Prezes organizacji studenckiej
- 2–tygodniowy staż w firmie: projekt symulacyjny opracowania strategii promocyjnej, opartej na mini-badaniu marketingowym dla portalu Zaktywowani.pl
- Promocja i przeprowadzenie rekrutacji dla Forum Młodych PKPP Lewiatan.
- Przeprowadzenie researchu krakowskich organizacji oraz stworzenie, realizacja projektu badań świadomości marki wśród krakowskich studentów (techniką CAWI oraz jako ankieta audytoryjna) na zlecenie MSF BCC wraz z grupą projektową – całość zakończona raportem z badań.
- Prowadzenie funpage’a firmy Prospero Business Training na Facebooku. Określanie strategii marketingowej w social media.
- Koordynacja projektu kampani promocyjnej dla portal Kontostudenta.pl: nawiązywanie współpracy, oferowanie patronatu medialnego dla organizacji studenckich, czasopism studenckich, dystrybucja plakatów w całej Polsce, sugestie odnośnie prowadzenia funpage’a na facebooku.
- Udział projekcie rekrutacji wewnętrznej (rozmowy rekrutacyjne, Assessment Center)
Logisys Sp. z o.o.
Asystentka ds. Badań marketingowych
Współpraca przy realizacji badania wśród menedżerów logistyki oraz przy opracowywaniu danych przy użyciu programu MS Excel i tworzeniu raportu.
Logo
Asystentka w dziale badań usability i eyetrackingowych
Simply User
- asystowanie przy przeprowadzaniu badania eyetrackingowego w warunkach zakupowych oraz pomoc w analizie wyników w programie SMI BeGaze (mapowanie, generowanie map cieplnych, interpretacja danych).
- pomoc przy opracowywaniu scenariusza badań i asystowanie przy badaniach usability stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Następnie analiza wyników w programie BeGaze (mapowanie, generowanie map cieplnych, interpretacja danych).
Logo
Moderator wywiadów pogłębionych (idi)
Studio Badań Marketingowych ‘Profile’
Moderowanie wywiadów pogłębionych (idi) z przedsiębiorcami, dyrektorami firm, pracownikami HR i doradcami zawodowymi oraz organizacja wywiadów grupowych z rodzicami (fgi) w ramach projektu „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca – rodzina” w ramach POKL współfinansowanego z EFS.
Logo
Praktykantka w dziale marketingu
Dział marketingu, Spółka „Nad Zalewem”
Planowanie strategii marketingowej, kontakt/negocjowanie z mediami, administrowanie strony internetowej, redagowanie notatek prasowych, pomoc przy organizacji imprez plenerowych.

Edukacja

Logo
Faculty of Political and Social Science, magisterskie
University of Gent (Belgia)
Logo
socjologia (specjalizacja: Badania społeczne. Analiza danych., magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Eyetracking w reklamie
Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych
Raporty i analizy
Raporty i analizy
Raporty, analizy i Państwa komentarze. Stwórzmy bazę wiedzy. Wspierajmy nasz rozwój na konkretnych liczbach.