Olga Florczak

Operations&IT Area Assistant at AXA Polska S.A.
WarszawaŁódź, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Spółka Akcyjna
Asystentka Obszaru Operacji i IT
AXA Polska S.A.
Obowiązki:
Zarządzanie kalendarzami spotkań Dyrektorów Departamentu;
Wsparcie Dyrektorów w ich bieżących zadaniach;
Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów;
Przygotowywanie i publikowanie komunikatów na potrzeby Departamentu;
Organizacja i rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych (zamawianie biletów, rezerwacje hoteli, delegacje, diety, itp.);
Tłumaczenia dokumentów;
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
Archiwizacja (nadzór nad dokumentacją papierową i elektroniczną);
Aktualizacja baz danych Departamentu;
Wsparcie organizacji wydarzeń ogólnofirmowych.
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Growth Markets Orgaznization, Marketing and Alliances Team Assistant
Obowiązki:
Zarządzanie kalendarzem osobistym dwóch Dyrektorów
Zarządzanie działowym kalendarzem wydarzeń
Przygotowywanie raportów i analiz działań Zespołu
Stała współpraca z Managerami Zespołu (Maroko, Indonezja, Kolumbia, Stany Zjednoczone, Katar, Królestwo Arabii Saudyjskiej, Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Organizacja podróży, spotkań, telekonferencji
Rozliczanie kosztów podróży dwóch Dyrektorów
Administracja systemem zakupowym
Zarządzanie budżetem Zespołu
Sporządzanie, redagowanie i publikowanie tekstów informacyjnych, rutynowych pism
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i korespondencji
HR Connection
Specjalista ds. Projektów HR
Obowiązki:
Koordynacja systemu do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi MojaKafeteria.pl
Nawiązywanie kontaktów z Partnerami Biznesowymi
Obsługa systemu MojaKafeteria.pl i nadzór nad jego testami
Promocja systemu Moja Kafeteria.pl na rynku (przygotowanie do promocji firmy na targach branżowych, kontakty z potencjalnymi Klientami)
Negocjacje i podpisywanie umów z Partnerami Biznesowymi
Koordynacja rekrutacji wewnętrznej (ustalanie zadań dla Kandydatów i ocena jakości ich wykonania)
Współpraca z innymi Konsultantmi przy przygotowaniach do szkoleń
Tworzenie wewnętrznych narzędzi pracy
Wdrażanie nowych pracowników firmy
Administracja biura
British American Tobacco Polska
Management Board Assistant
Obowiązki:
Prowadzenie kalendarzy spotkań Zarządu
Prowadzenie kalendarza korporacyjnego
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania biura Zarządu poprzez zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów i informacji, obsługą połączeń telefonicznych
Utrzymywanie prawidłowej komunikacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi pracownikami
Organizacja podróży i spotkań służbowych Zarządu, tworzenie agend spotkań
Nadzór logistyczny nad spotkaniami, wizytami, delegacjami
Organizacja firmowych eventów, warsztatów, szkoleń, prezentacji
Sporządzanie, redagowanie i publikowanie tekstów informacyjnych, rutynowych pism
Raportowanie w zakresie określonym przez przełożonych
Zarządzanie budżetami Zarządu
Tłumaczenia ustne i pisemne
Współpraca z centralą i regionami firmy
Zarządzanie i aktualizowanie bazy kontraktowej
Wspomaganie Zarządu i pracowników w niecodziennych sytuacjach
Grupa CEDC
Board Assistant
Obowiązki:
Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań Prezesa Zarządu
Prowadzenie korespondencji (poczta tradycyjna i elektroniczna)
Zarządzanie biurem Zarządu
Dystrybucja dokumentów
Organizacja podróży służbowych Prezesa Zarządu
Tłumaczenia ustne oraz pisemne
Pośredniczenie w kontaktach Prezes – Dyrektorzy Oddziałów i Dyrektorzy Działów
Przygotowanie informacji prasowych dla Prezesa Zarządu
Stała współpraca z firmą PR, prawnikiem, biurem podróży
Archiwizacja dokumentów
Asystowanie innym Członkom Zarządu
Zaopatrywanie biura Zarządu w materiały biurowe
Rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów

Szkolenia i kursy

Szkolenie z systemu SAP (2008)
Szkolenie z MS Excel - poziom średnio zaawansowany (2008)
Praktyki studenckie w Artevelde Hooge School w Gandawie (2004)
Praktyki studenckie w Łódzkim Urzędzie Wojewódzki ( Biuro Integracji Europejskiej) (2003)

Edukacja

Logo
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Podróże
Fotografia
Reklama
Sport
Muzyka
Nauka języków obcych

Inne

Umiejętności:
Doskonała znajomość MS Office, praktyczna znajomość obsługi komputera
Wysoka kultura osobista
Bardzo dobra organizacji pracy, sumienność i samodzielność w działaniu
Silna motywacja do pracy oraz zaangażowanie
Umiejętność kreatywnego myślenia
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
Naturalna chęć pomocy innym oraz umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy (kategoria B, bezwypadkowa jazda)

Grupy

22 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie