Oleg Dupont

Dyrektor Generalny & Regional Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Digital Marketing Marketing New Business Development Outsourcing Odpowiedzialność P & L Czeski Negocjacje Zarządzanie IT zarządzanie kluczowymi klientami Zakupy Francuski Strategia biznesowa Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie usługami IT Niemiecki Angielski Polski Outsourcing IT Dystrybucja - Sprzedaż

Języki

francuski
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
czeski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Cyclad
General Manager
- Wdrażanie operacyjnej i handlowej strategii, w tym z eksportem;
- Reorganizacja firmy wokół ekipy talentów żeby ją zarządzać;
- Ustalenie budżetu, forecastów, wdrożenie plan rozwoju na 3 lata;
- Reorganizacja i animacja procesów rekrutacji żeby radykalnie poprawić ich wydajność i pozwalać rozwijać nowych klientów;
- zarządzanie P&L, redukcją kosztów, marżą operacyjną;
- wdrożenie systemu bonusów, zarządzenia pracownikami (KPI) i karier.
Logo
Dyrektor Generalny Manutan East (4 filie PL, CZ, HU, SK)
Manutan International
- określanie rocznego planu marketingowego i stategii produktowej;
- zarządzanie 4 filiami, mając na uwadze specyficzną dla kazdej filii strategię;
- prognozowanie i ustalenie budżetu oraz, wdrażanie planu rozwoju firmy na 5 lat;
- rozwijanie specjalnej strategji dla kluczowych klientów, przez ekipę handlowców w terenie;
- dbanie o rozwój wizerunku Manutanu przez różne kanały (w tym ppc, leadbuyer i pośrednicy);
- bezposrednie zarządzanie negocjacjami;
- wdrażanie różnych pomysłów rozwojowych (np. szybkich ofert, dostawy w następnym dniu);
- polepszenie procesów wewnętrznych, wdrożenie Lean Managementu;
- zarządzanie i analiza P&L, oszczędzanie kosztów, kontrola marży i płatności;
- wdrażanie systemu zarządzenia pracownikami (KPI) i indywidualnych celów.
Logo
Prezes zarządu
Eurobiomass Polska
- ustalenie i wdrażanie nowej strategii firmy: spzredaż, kadry, procesy wewnętrzne;
- reorganizacja zespołów i procesów według wartosści dla klienta;
- aktywne i systematyczne podejście do rynków i klientów;
- rozwijanie nowych segmentów rynku: od biur projektowych do przemysłu drzewnego;
- rozwijanie eksportu poprzez sieć agentów: we Francji, Niemczech, Czechach, Skandynawii;
- bezpośredni kontakt handlowy z Niemcami: wizyty u klientów;
- ustalenie strategii promocji internetowej;
- wdrożenie nowej organizacji zaopatrzenia i ogólnych warunków sprzedaży i zakupów;
- wdrożenie systemu zarządzenia pracownikami, kompetencji i indywidualnych celów.
Logo
Chief Sales & Marketing Officer
Aperam Central Europe (former ArcelorMittal Stainless Poland )
1/ Dyrektor sprzedaży, Europa centralna (PL, HU, CZ, SK):
- określenie celów sprzedaży, kontrola wyników (ilości, ceny, marże, magazyny, finanse;.
- określenie planu działania, organizowacja i wspieranie działań do nowych klientów;
- wspieranie sprzedaży 32 handlowców; podział ilości produktów i kontrola cen;
- rekrutacja, szkolenia, i zarządzanie bezpośrednio zespołem 20 handlowców.

2/ Odpowiedzialność bezpośrednie za polskich kluczowych klientów, głównych dystrybutorów :
- poszukiwanie i składanie ofert, wdrażanie kontraktów partnerskich;
- negocjowacje zamówień, kontrolowa magazynów i reklamacji.

3/ Odpowiedzialność za marketing w Europie centralnej :
- przeprowadzanie badań rynku i analiza statystyk sprzedaży;
- ustalanie budżetów sprzedaży i roczny plan działania.
Logo
Kierownik działu zarządzania sprzedażą
ArcelorMittal Stainless (teraz Aperam)
1/ Odpowiedzialność za koodynację światowej sprzedaży w siedzibie:
- koordynacja decyzji odnośnie celów sprzedaży miesięcznej na kraje, produkty i rynki;
- widza na temat bieżącego stanu sprzedaży i produkcji (tony, ceny, marże, magazyny);
- Redagowanie cotygodniowej noty instruktażowej dla sieci agencji handlowych.

2/ Odpowiedzialność za proces «komercializacji oferty» :
- przygotowanie konsolidowanych budżetów sprzedaży, planowanie działania handlowego;
- opracowywanie analizy przewidywań Dyrekcji ds.Sprzedaży oraz róźnic w założeniach.

3/ Inne zakresy odpowiedzialności za zarządzanie sprzedażą :
- definiowanie i zatwierdzanie zawartości tablic kontrolnych sprzedaży;
- udostępnianie handlowcom stastytyk;
- zarządzać dwójką asystentów.
Logo
Szef Projektu SIDONIE (system informacyjny zarządzania sprzedażą, logistyką i produkcją),
ArcelorMittal Stainless Processing (Aperam USA)
- analiza funkcjonowania firmy w celu określenia parametrów : zakupy, dostawa, zamówienia, sprzedaż, zarządzanie magazynami i produkcją;
- zdefiniowanie potrzeb użytkowników, propozycje i zatwierdzanie rozwiązań;
- koordynacja postępu realizacji projektu pomiędzy różnymi wykonawcami i użytkownikami Hague-a i różnymi działami technicznymi;
- wdrążenie nowego systemu Sidonie;
- szkolenia, wspieranie użytkowników ; redagowanie dokumentów wspomagających;
- koordynacja i wspieranie działania serwisów technicznych przy rozwiązywaniu problemów technicznych (sieć informacyjna, drukarki …);
- wdrążenia modyfikacji systemu : uproszczenie zadań, dostosowanie do nowych sytuacji, uwiarygodnienie danych, odczytywanie kodów kreskowych etykiet.

Asystent prezesa filii :
- koordynować opracowywanie raportów z zebrań dotyczących strategii i business planów;
- dokończenie realizacje strony internetowej Hague-a, haguesteelcorp.com.

Edukacja

Logo
Technologia i Zarządzanie, inżynierskie
Ecole Centrale Paris
Logo
BWL - Logistyka, magisterskie
Universitaet Mannheim (Niemcy)
Logo
handel & marketing, magisterskie
EDHEC (Wyższa Szkoła Zarządzania)
Logo
ekonomia, licencjackie
Classe Preparatoire - Lycee Massena