Olaf Otwinowski

Specjalista ds. PR
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Umiejętność pracy w grupie Łatwe nawiązywanie kontaktów tworzenie strategii komunikacji marketingowej koordynowanie akcji promocyjnych oraz organizacja eventów współtworzenie kampanii wyborczej prowadzenie działań z zakresu e-pr oraz monitoringu mediów przygotowywanie materiałów redakcyjnych tworzenie baz mediów na potrzeby obsługi PR przeprowadzanie audytu wizerunkowego i komunikacyjnego współprzygotowanie konferencji prasowej bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office (PowerPoint, Word) znajomość obsługi programu WF-MAG i CDN OPTIMA prawo jazdy kat. B + własny samochód

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Pałac Kultury Zagłębia
Specjalista ds. PR
prowadzenie strony internetowej PKZ, prowadzenie fanpage'a Pałacu oraz Kina Kadr, stworzenie i prowadzenie oficjalnego bloga pałacu "Za Kulisami" (www.blog.palac.art.pl), organizacja i realizacja imprez (koncertów, wystaw, festiwali), przygotowywanie wycen i tworzenie umów, działania z zakresu media relations, redagowanie tekstów, tworzenie strategii promocji, prowadzenie wywiadów, pisanie relacji/recenzji, działania z zakresu monitoringu mediów, tłumaczenia, reprezentowanie instytucji,
opieka nad zagranicznymi goścmi
Logo
Specjalista ds. PR
Guarana PR
Redagowanie tekstów, tworzenie akcji promocyjnych i eventów, kampanii społecznych, zarządzanie wizerunkiem, działania z zakresu Internet PR,
Logo
Specjalista ds. komunikacji
P.H.U Grinspol
Logo
Stażysta
PRC Communications
Logo
Praktykant
PRC Communications

Projekty

Piątek za piątaka - cykl koncertów
Projekt autorski
Rekordeon - Bicie Rekordu Polski w jednoczesnym graniu na akordeonie
Zakres obowiązków
Główny organizator
Koncert Skazani na bluesa
Ostatni wspólny koncert 2 odtwórców roli Ryśka Riedla - Macieja Lipiny i Tomasza Kowalskiego wraz z zespołem Skazani na bluesa
Zakres obowiązków
Główny organizator
Wystawa "Straszny Dwór - 150 lat na scenicznych deskach"
projekt autorski

Szkolenia i kursy

-Warsztaty "Moda na kryzys. Odcinek 2009."

-Szkolenie z zakresu Prezentacji publicznych i Autoprezentacji

-Trening firmy MANPOWER z zakresu komunikacji interpersonalnej

-Szkolenie firmy MANPOWER z zakresu kompetencji menedżerskich

-szkolenie z zakresu Public Relations z elementami event marketingu, media relations, obsługi programów graficznych i multimedialnych

-szkolenie z zakresu Prezentacji publicznych oraz Autoprezentacji

-udział w corocznym Kongresie Public Relations w Rzeszowie w latach 2009 i 2010

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Logo
Zarządzanie jakością, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Olsztynie
Logo
politologia; media i komunikowanie społeczne, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Przede wszystkim żeglarstwo, nie ma nic lepszego od szota w ręku, wiatru w żaglach i małej przygody na pokładzie jachtu. Oprócz tego interesuję się muzyką blues/rock, co owocuje co raz lepszym wokalem.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?