Ola Chłapińska

Okazje.info
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Pisanie treści Pisanie tekstów na zlecenie Microsoft Word Pisanie tekstów SEO Social Media Social Media Marketing Korekty SEO/SEM sponsoring Zarządzanie sytuacją kryzysową Wizerunek organizacji na portalach społecznościowych Gimp, Adobe Photshop cs5 Copywiting Wizerunek & PR

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Okazje.info.pl
SEO content specialist
DINX GROUP
Copywriter - Praca zdalna
- Tworzenie tekstów na blogi
- Tworzenie treści na portale społecznościowe (klienci m.in. Konsport, Medax, Sunny Family, Dr Marcus, Totalizator Sportowy Lotto Odział Łódź)
DINX GROUP
Copywriter
- Tworzenie treści na blogi
- Tworzenie treści na portale społecznościowe (klienci m.in. Medax, Totalizator Sportowy Lotto Odział Łódź, Konsport, Dr Marcus, Sunny Family)
Logo
SEO Copywriter
Freelancer
- Tworzenie treści na portale społecznościowe
- Pisanie tekstów na blogi (parentingowe, budowlane, AGD, podróże) oraz tekstów optymalizacyjnych
(pod kątem SEO)
- Tworzenie opisów kategorii i produktów
Okazje.info.pl
SEO/SEM Assistant
Okazje.info.pl
PR & Marketing Asisst

Edukacja

Logo
Cultural Studies, magisterskie
University of Łódź
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, International Relations, magisterskie
University of Łódź
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Freelancer
Freelancer
Każdy kto uważa się za freelancera :)
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.