Umiejętności
Android
C#
HPSM
HTML
iPhone Support
Java
Microsoft Office
Adobe Photoshop
System Windows
Prawo jazdy kat B
Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego
CSS podstawy
Service Now
JIRA - analiza i obsługa zgłoszeń.
System Mac OS X
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista HelpDesk
Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie informatyczne użytkowników
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników TVN oraz Discovery
Zarządzanie incydentami, wnioskami w systemie Jira
Nadawanie uprawnień użytkownikom w Active Directory
Zarządzanie zainstalowanym oprogramowaniem i aplikacjami
Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania IT
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników TVN oraz Discovery
Zarządzanie incydentami, wnioskami w systemie Jira
Nadawanie uprawnień użytkownikom w Active Directory
Zarządzanie zainstalowanym oprogramowaniem i aplikacjami
Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania IT
Szkolenia i kursy
02/2011 - Podstawy projektowania i implementacji baz danych, Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
12/2017 - Supporting and Troubleshooting Windows 10, Altkom Akademia
05/2019 - Certyfikat z "Obsługi klienta wewnętrznego w Help Desk"
12/2017 - Supporting and Troubleshooting Windows 10, Altkom Akademia
05/2019 - Certyfikat z "Obsługi klienta wewnętrznego w Help Desk"
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Gotowanie
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.