Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Referent ds. Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży
Zapewnienie sprawnej obsługi procesów wsparcia sprzedaży przez:
1. Obsługa zgłoszeń użytkowników programu Elraty.pl
2. Obsługa dostępów do programu dla użytkowników z Centrali oraz dla użytkowników dokonujących zgłoszeń reklamacyjnych poprzez infolinię
3. Monitoring poprawności działania programu Elraty.pl
4. Udział w pracach rozwojowych związanych programem Elraty.pl
5. Obsługa sytuacji kryzysowych związanych ewentualnymi z awariami programu Elraty.pl
6. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
7. Inne zlecone
1. Obsługa zgłoszeń użytkowników programu Elraty.pl
2. Obsługa dostępów do programu dla użytkowników z Centrali oraz dla użytkowników dokonujących zgłoszeń reklamacyjnych poprzez infolinię
3. Monitoring poprawności działania programu Elraty.pl
4. Udział w pracach rozwojowych związanych programem Elraty.pl
5. Obsługa sytuacji kryzysowych związanych ewentualnymi z awariami programu Elraty.pl
6. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
7. Inne zlecone
Specjalista ds. Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży
Zapewnienie sprawnej obsługi procesów wsparcia sprzedaży przez:
1. Testy integracji sklepów internetowych z systemem ratalnym eRaty Żagiel
2. Obsługa zgłoszeń użytkowników programu Elraty.pl
3. Obsługa dostępów do programu dla użytkowników z Centrali oraz dla użytkowników dokonujących zgłoszeń reklamacyjnych poprzez infolinię
4. Monitoring poprawności działania programu Elraty.pl
5. Udział w pracach rozwojowych związanych programem Elraty.pl
6. Obsługa sytuacji kryzysowych związanych ewentualnymi z awariami programu Elraty.pl
7. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
8. Inne zlecone
1. Testy integracji sklepów internetowych z systemem ratalnym eRaty Żagiel
2. Obsługa zgłoszeń użytkowników programu Elraty.pl
3. Obsługa dostępów do programu dla użytkowników z Centrali oraz dla użytkowników dokonujących zgłoszeń reklamacyjnych poprzez infolinię
4. Monitoring poprawności działania programu Elraty.pl
5. Udział w pracach rozwojowych związanych programem Elraty.pl
6. Obsługa sytuacji kryzysowych związanych ewentualnymi z awariami programu Elraty.pl
7. Odpowiedzialność za ochronę przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem w stopniu odpowiednim do obowiązków (zadań) związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
8. Inne zlecone
Szkolenia i kursy
01-04-2008 „IBM Tivoli Service Request Manager”
21,29-09-2007 „Telefoniczna obsługa klienta”
Umiejętności zawodowe:
Prawo jazdy kat. B (od 1995r.)
21,29-09-2007 „Telefoniczna obsługa klienta”
Umiejętności zawodowe:
Prawo jazdy kat. B (od 1995r.)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Komputery, Sport, Historia
Inne
Obsługiwane oprogramowanie bankowe:
1. Elraty Desktop
2. ElMonitoring
3. Ratobs
4. Agent Centralny
5. Akcent
6. Cen-Tel
7. Maximo Service Desk
1. Elraty Desktop
2. ElMonitoring
3. Ratobs
4. Agent Centralny
5. Akcent
6. Cen-Tel
7. Maximo Service Desk