Norbert Kaszuba

nkaszuba@wp.pl
Radlin, śląskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel handlowy
BUT-BET S.C.
Sprzedaż produktów firmy, reprezentacja firmy na rynku, zbieranie informacji o działaniach konkurencji / monitorowanie rynku.

Realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta, utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami , nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
(pozyskiwanie nowych klientów), przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa, realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań
marketingowych i promocyjnych na określonym terenie, przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa, planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach, opracowywanie raportów z wykonywanych działań.
Logo
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, MARKETINGU I ZAKUPU, SZKLARZ.
F.H.U. Farao Zakład Szklarski
Pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu szklarskiego, konsumentów, działań konkurencji, zbieranie zamówień od klientów, realizacja bieżących zamówień od klientów, negocjacje handlowe, ocena i rozwój możliwości sprzedażowych dla nowych jak i obecnych produktów firmy, rozwożenie produktów do klientów, przyjmowanie i rozładunek zamówionego towaru, zamawianie towaru, wystawianie dokumentów magazynowych oraz sprzedażowych FV, paragonów, przygotowywanie i realizacja działań marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi: media, drukarnie, dostawcy usług, optymalizacja kosztów działania firmy.

SZKLARZ
Obróbka luster / szkła: cięcie, szlifowanie, wiercenie otworów, klejenie UV, podklejanie folią bezpieczną, silikonowe, montaż luster i szyb lacobel, przygotowywanie szkła do hartowania, składanie i montaż wkładów zespolonych, przycinanie i składanie ram drewnianych na wymiar.
Sunex S.A.
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych i nieprodukcyjnych(import),monitorowanie terminowości dostaw, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, utrzymywanie kontaktów z bieżącymi dostawcami oraz nawiązywanie nowych kontaktów, analiza rynku dostawców, kontrola stanów magazynowych- analiza rotacji zapasów, ocena dostawców, wyszukiwanie, selekcja oraz rozwój nowych źródeł zaopatrzenia, wyszukiwanie dostawców na rynku polskim i zagranicznym, negocjacje cen handlowych, analiza ofert producentów oraz informacji na temat towarów, koordynacja, analiza i kontrola doboru dostawców, tworzenie procedur i standardów dotyczących zaopatrzenia, prowadzenie i nadzorowanie negocjacji z dostawcami na rynku międzynarodowym, opracowanie i wdrażanie planów redukcji kosztów, analiza i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
Logo
MARKETING MANAGER
MSM AMBIT SOCCER
Lechia Gdańsk - Fredua Buadee Benson Erchiah
Wisła Kraków - Sergei Pareiko,
Widzew Łódź - Bogdan Straton,
Logo
DYREKTOR DS. MARKETINGU
MKS Odra Wodzisław Śląski S.A.
Przygotowanie i wdrożenie planu marketingowego Firmy, pozyskiwanie sponsorów strategicznych, partnerów, firm zainteresowanych reklamą, zarządzanie podległym zespołem pracowników Działu Marketingu, rozwój istniejących marek oraz wprowadzanie nowych produktów, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie różnych projektów marketingowych, działań promocyjnych, reklamowych, planowanie, przygotowanie i kontrolowanie wykonania budżetu marketingowego, bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej, nawiązanie i nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi: media, drukarnie, dostawcy usług, współpraca z agencjami reklamowymi,
uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w Firmie, raportowanie do Zarządu w zakresie realizowanych celów i zadań.
Logo
DYREKTOR DS. MARKETINGU
Klub Sportowy Gosław Jedłownik, Wodzisław Śląski
Przygotowanie i wdrożenie planu marketingowego Firmy, pozyskiwanie sponsorów strategicznych, partnerów, firm zainteresowanych reklamą, zarządzanie podległym zespołem pracowników Działu Marketingu, rozwój istniejących marek oraz wprowadzanie nowych produktów, opracowanie, wdrażanie i monitorowanie różnych projektów marketingowych, działań promocyjnych, reklamowych, planowanie, przygotowanie i kontrolowanie wykonania budżetu marketingowego, bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej, nawiązanie i nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi: media, drukarnie, dostawcy usług, współpraca z agencjami reklamowymi,
uczestniczenie w procesie podejmowania kluczowych decyzji w Firmie, raportowanie do Zarządu w zakresie realizowanych celów i zadań.
Logo
KIEROWNIK DZ. SPRZEDAŻY, Z-CA DYREKTORA HANDLOWEGO, KAM, ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO
POLANGLO Sp. z o.o., Wyłączny Importer Wydawnictwa Oxford University Press ELT
Organizacja pracy działu sprzedaży i handlowego, zarządzanie gospodarką towarową, stały kontakt z działem importu, obsługa klienta, nadzorowanie pracy działu handlowego, przygotowywanie codziennych oraz okresowych raportów dla zarządu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i udział w przetargach krajowych, udział w spotkaniach z aktualnymi i przyszłymi klientami, kontynuacja i nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie i realizacja targetów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji, bieżące monitorowanie firm kurierskich, tworzenie wizerunku firmy na rynku krajowym, kontrola należności oddziału, prowadzenie działań minimalizujących poziom należności przeterminowanych, bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Handlowym, realizacja celów wynikających z przyjętej strategii i polityki w zakresie sprzedaży na podległym obszarze, zarządzanie zespołem pracowników, odpowiedzialność za efektywną realizację polityki handlowej w ścisłej współpracy z Zarządem, Dyrektorem Handlowym, Dyrektorami i Kierownikami oddziałów, pomoc i kompleksowe kształtowanie strategii sprzedaży (polityka rabatowa, targety, terminy płatności, kredyty) oraz bieżący nadzór nad pracą Działu Handlowego, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje warunków z klientami firmy, dostawcami, odbiorcami, jak i z firmami, które świadczą usługi np.: PolCard, UPS (Stolica), TCM (taśmy) itp., utrzymywanie z nimi dobrych relacji oraz negocjacje handlowe, dbanie o jak najniższy poziom kosztowego funkcjonowania firmy, udzielanie pomocy tel. na temat umów, warunków i rabatów, udzielanie pomocy informacyjnej kierownikom, dyrektorom oddziału, bezpośredni kontakt z klientami hurtowymi Oddziału – pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów handlowych ze stałymi klientami, współpraca z reprezentantami handlowymi Oxfordu i Polanglo, udział w tworzeniu procedur zwiększających efektywność działań Oddziału, utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta: prowadzenie aktywnej sprzedaży w zakresie posiadanej oferty, przyjmowanie i rzetelne realizowanie zamówień od klientów, przekazywanie aktualnej informacji handlowej o publikacjach, informowanie klientów o zmianach w realizacji zamówień (braki towarowe, zmiany terminów), kultura osobista w kontaktach z klientami, udzielanie rabatów i terminów płatności zgodnie z podpisanymi lub ustalonymi warunkami handlowymi, prowadzenie kasy oraz jej rozliczanie na bazie dziennej , przyjmowanie zwrotów towarowych na poziomie zgodnym z procedurami, przestrzeganie zasad udzielania kredytu zgodnie z obowiązującą procedurą, kontrola zgodności dokumentów sprzedaży, faktur kosztowych oraz przesunięć międzymagazynowych z danymi w systemie komputerowym, uzupełnianie stanów magazynu głównego w Warszawie w oparciu o zwroty z oddziałów, wystawianie faktur usługowych kontrahentom dotyczących kosztów transportu, kompleksowa obsługa sklepu internetowego, utrzymywanie porządku i chronologii w dokumentach magazynowych i sprzedażowych, dbałość o aktualną ekspozycję towarową, dbałość o właściwe zabezpieczenie obiektu, prowadzenie, przygotowanie, udział i rozliczanie inwentaryzacji zgodnie z harmonogramem.


Analiza stanów magazynowych, składanie zamówień i realizacja zakupów na publikacje językowe, ogólnoedukacyjne u wydawców krajowych, analiza ofert handlowych dostawców, pilnowanie terminowości dostaw, zgłaszanie i rozliczenie reklamacji dostawy, zgłaszanie i rozliczanie co rocznych zwrotów publikacji do dostawców, kontrola i analiza warunków handlowych z dostawcami, negocjacje handlowe z dostawcami, poszukiwanie dostawców publikacji wydawniczych na rynku polskim.
Logo
DYREKTOR SPRZEDAŻY
ZeXt sp. z o. o., Importer Art. Elektrotechnicznych
DYREKTOR SPRZEDAŻY opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych firmy, szkolenia handlowców i osób zajmujących się obsługą klientów, realizacja bieżących zamówień od klientów, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje handlowe, ocena i rozwój możliwości sprzedażowych dla nowych jak i obecnych produktów firmy, aktywna współpraca z innymi oddziałami firmy, wdrażanie i kontrolowanie krótko i długoterminowej strategii firmy (np. planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów, inwestycji), tworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa, strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim - przywództwo, tworzenie planów taktycznych i kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonalności bieżących celów, analiza raportów o sytuacji firmy, jej produktów i konkurencji, kontakty z ZUS i urzędami skarbowymi, podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy - o inwestycjach, uczestniczenie w wielu imprezach służbowych, raportowanie do właścicieli firmy.
Logo
DYREKTOR HANDLOWY
ZeXt sp. j., Importer Art. Elektrotechnicznych
DYREKTOR HANDLOWY opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych firmy, szkolenia handlowców i osób zajmujących się obsługą klientów, realizacja bieżących zamówień od klientów, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje handlowe, ocena i rozwój możliwości sprzedażowych dla nowych jak i obecnych produktów firmy, aktywna współpraca z innymi oddziałami firmy, wdrażanie i kontrolowanie krótko i długoterminowej strategii firmy (np. planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów, inwestycji), tworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa, strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim - przywództwo, tworzenie planów taktycznych i kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonalności bieżących celów, analiza raportów o sytuacji firmy, jej produktów i konkurencji, kontakty z ZUS i urzędami skarbowymi, podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy - o inwestycjach, uczestniczenie w wielu imprezach służbowych, raportowanie do właścicieli firmy.
Logo
DYREKTOR HANDLOWY, PRODUCT MANAGER, SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ, IMPORT DEPT. MANAGER,
ZeXt sp. j., Importer Art. Elektrotechnicznych
DYREKTOR HANDLOWY opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych firmy, szkolenia handlowców i osób zajmujących się obsługą klientów, realizacja bieżących zamówień od klientów, pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje handlowe, ocena i rozwój możliwości sprzedażowych dla nowych jak i obecnych produktów firmy, aktywna współpraca z innymi oddziałami firmy, wdrażanie i kontrolowanie krótko i długoterminowej strategii firmy (np. planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów, inwestycji), tworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa, strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim - przywództwo, tworzenie planów taktycznych i kontrola działań operacyjnych, okresowa kontrola wykonalności bieżących celów, analiza raportów o sytuacji firmy, jej produktów i konkurencji, kontakty z ZUS i urzędami skarbowymi, podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy - o inwestycjach, uczestniczenie w wielu imprezach służbowych, raportowanie do właścicieli firmy.

PRODUCT MANAGER opieka nad grupą produktów firmy: od wzorów do finalnego produktu oferowanego do sprzedaży, planowanie i prowadzenie długo i krótko terminowych akcji i kampanii reklamowych i promocyjnych w obrębie danej grupy, promowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki firmy na rynku, negocjacje handlowe i podpisywanie umów, kreowanie strategii sprzedaży produktów, koordynacja działań dealerów i przedstawicieli handlowych, analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów, przygotowywanie raportów cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu, planowanie, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy (zwłaszcza z działem sprzedaży i oddziałami firmy) oraz z firmami współpracującymi (zwłaszcza odbiorcami), doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów, sprawdzenie budowy wyrobu oraz działania, określanie strategii cenowej, nadawanie kodów EAN, indeksów, nazw, certyfikacja produktu (badania w zakresie bezpieczeństwa produktów), przygotowanie dla producenta: instrukcji obsługi, karty gwarancyjnej, opisów technicznych do tabliczki znamionowej produktu, firmowych pudełek, przeprowadzanie kontroli jakości wyrobów.

SPECJALISTA DS. ROZLICZENIOWYCH officebanking (dokonywanie i kontrolowanie przelewów) obsługa elektroniczna kont firmowych: Goniec, Raiffeisen MultiCash, BZWBK, mBank, MultiBank, sprawdzanie zasadności wystawionych FV, sprawdzanie, przestrzeganie terminowości i wykonywanie płatności zgodnie z wymaganym terminem realizacji: pensji, premii, opłat za sad celny, rachunki telefoniczne, składek ZUS, podatków US, przygotowywanie aktualnych zestawień wpłat kontrahentów dla oddziałów firmy, obsługa płatności FV spedycyjnych, sprawdzanie prawidłowości naliczania kwot przez spedytora za wykonane usługi, realizacja przelewów dewizowych do dostawców i negocjowanie kursów walutowych z bankiem, współpraca z bankami (inkasa, przelewy bankowe, kredyty) współpraca z dyrektorem generalnym w zakresie wszelkich spraw pracowniczych, osiąganie operacyjnych i organizacyjnych celów, przygotowywanie okresowych raportów dla właścicieli.

IMPORT DEPT. MANAGER uczestniczenie w tworzeniu oddziałów firmy na rynku lokalnym, tworzenie standardów i procedur związanych z zakupami, rozpoznanie rynku dostawców produktów i usług, nawiązywanie kontaktów z dostawcami, negocjacja i zawieranie umów, okresowa ocena dostawców, monitorowanie procesu zakupów oraz optymalizacja kosztów, współpraca z innymi działami firmy, składanie zamówień do producentów z Chin, przygotowywanie dokumentów niezbędnych w eksporcie i imporcie (faktury, świadectwa pochodzenia, dokumenty przewozowe), organizowanie transportu krajowego i międzynarodowego oraz spedycji, współpraca z firmami spedycyjnymi, agencjami celnymi i firmami ubezpieczeniowymi, uczestniczenie w odprawach celnych, przygotowywanie odpowiedzi i dokumentów w przypadku otrzymania wezwania od Urzędu Celnego, kontakty i odprawy towarów w urzędach celnych, przeprowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami, przygotowywanie dokumentów zakupów na podstawie dokumentu SAD, przeliczanie i określanie na tej podstawie końcowej ceny zakupu, współpraca z kierownikiem magazynu, nadzór na obiegiem informacji w firmie o aktualnych dostawach towaru, nowych produktach wprowadzanych do sprzedaży i produktach wycofywanych ze sprzedaży, w kontakty z kluczowymi klientami i dostawcami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi), negocjacje handlowe, przygotowywanie i uczestniczenie w targach i wystawach międzynarodowych, promocja eksportu, analiza sprzedaży i kosztów bezpośrednich oraz kosztów bezpośrednich według grup towarowych i kierunków sprzedaży (kluczowych klientów), sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży w ujęciach ilościowych i wartościowych, opracowywanie analiz i przygotowywanie raportów do właścicieli firmy, sporządzanie planów i budżetu oraz analizy ich realizacji, osiąganie zaplanowanych celów (zgodnie z wcześniej przyjętym planem budżetowym).

SPECJALISTA DS. IT administrowanie lokalną siecią komputerową – system: Windows XP Pro, Windows Home, program sprzedaży Subiekt dla Windows, centrala telefoniczna, zakup, montaż komputerów i peryferii komputerowych, oprogramowania komputerowego, archiwizacja danych, wyszukiwanie informacji w internecie, organizacja i bieżąca administracja systemami teleinformatycznymi firmy (LAN, Intranet, systemy wspomagające zarządzanie, sieć telekomunikacyjna), planowanie budżetu, wybór dostawców sprzętu i innych kooperantów zewnętrznych oraz uczestnictwo w negocjacjach handlowych, zapewnienie zgodności procedur i innych przepisów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemu informatycznego danej firmy, współpraca z innymi działami firmy, opracowywanie najlepszych procedur oraz wprowadzanie usprawnień dotyczących infrastruktury technicznej, planowanie i wdrażanie nowych systemów informatycznych, ułatwiających działania operacyjne i wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, prowadzenie szkoleń dla podwładnych oraz użytkowników/ w razie potrzeby doradztwo także wobec klientów zewnętrznych, sporządzanie dokumentów firmowych przy użyciu pakietów użytkowych tj. tworzenie cenników firmowych, druków firmowych, materiałów reklamowych - broszury, foldery (CorelDraw, Photo Shop), rozwiązywanie bieżących problemów z obsługą sprzętu komputerowego (help desk), systemu operacyjnego, programu sprzedaży, szkolenie pracowników w zakresie użytkowania sprzętu i oprogramowania.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Norbert jest osobą o szerokich horyzontach myślowych, zawsze ma świeże i dobre pomysły na usprawnienie procesów zachodzących w firmie. Łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne, jest komunikatywny i otwarty na innych. Znakomicie się z nim współpracuje przy dowolnych projektach. Jest osobą samodzielną, sumienną i w pełni zaangażowaną w pracę. Ciągle doskonali swoje umiejętności oraz z łatwością przyswaja wiedzę. Jest otwarty na nowe wyzwania.
Logo
HANDLOWIEC, IMPORT DEPT. MANAGER
E-MAR sp. c., Hurtownia Art. Elektrotechnicznych
Logo
HANDLOWIEC, SPECJALISTA DS. IT, IMPORT DEPT. MANAGER
ZeXt B. Zając, Importer Art. Elektrotechnicznych
Logo
HANDLOWIEC, IMPORT DEPT. MANAGER
ZeXt B. Zając, Importer Art. Elektrotechnicznych
Logo
HANDLOWIEC
ZeXt J. Zając, Importer Art. Elektrotechnicznych
Logo
KIEROWCA-MAGAZYNIER
JMA sp. c. Importer Art. Elektrotechnicznych

Szkolenia i kursy

IX 2009 Akademia PARP Warszawa „ZARZĄDZANIE FIRMĄ W SYTUACJI KRYZYSU”

VIII 2009 Akademia PARP Warszawa „ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I RELACJAMI Z KLIENTAMI”

VII 2009 Akademia PARP Warszawa „WINDYKACJA NALEŻNOŚCI PIENIĘŻNYCH I ZARZĄDZANIE PŁYNNOŚCIĄ MŚP”

VII 2009 Akademia PARP Warszawa „NEGOCJACJE HANDLOWE W MŚP”

XII 2006 PROFES® Centrum Kształcenia i Doradztwa sp. j. Wrocław „KIEROWANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM”

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Zainteresowania

Siatkówka, piłka nożna, nurkowanie (licencje PADI: Open Water Diver, Advanced Open Water Diver), muzyka, jazda na rowerze, górskie wycieczki, podróże, komputery, sieci komputerowe, gry komputerowe, grafika komputerowa, internet (korzystam ze stałego łącza), czasopisma komputerowe „Chip” „PC World Komputer”, Giełda Papierów Wartościowych, Rynek Walutowy Forex.

Inne

UMIEJĘTNOŚCI Z ZAKRESU IT:
Systemy operacyjne- Windows 95, 98, NT, ME, XP Pro, XP Home Edition (bardzo dobrze)

Aplikacje graficzne-Photoshop, CorelDraw
Arkusze kalkulacyjne Excel,
Edytory tekstu MS Word,
Open Office
Grafika prezentacyjna Power Point
Poczta elektroniczna-Outlook,

Exact Globe, (zaawansowany)
Exact Synergy, (zaawansowany)
Asseco Softlab ERP (zaawansowany)
Programy i pakiety księgowe MOS Net-Soft (zaawansowany)
Subiekt 4 Mega (zaawansowany),
Subiekt dla Windows (zaawansowany)

Prawo jazdy kat. B (czynne), od 11-06-1991

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.