Norbert Jurkiewicz

ITOpiekun.pl
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

CodeIgniter CSS3 HTML 5 ITIL Wdrożenie ITIL jQuery Kierowanie ludźmi MySQL PHP SEO Audits

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
ITOpiekun.pl
- pozyskiwanie klientów
- outsourcing IT
- webdeveloper – PHP + HTML + CSS + jQuery
- doradztwo SEM, SEO, IT, ITIL
Logo
Kierownik Serwisu
Netz.pl
- zarządzanie zespołem
- planowanie i nadzór nad realizacją projektów
- planowanie rozwoju infrastruktury IT i wykorzystania posiadanych zasobów
- aktywne pozyskiwanie klientów usług outsourcingowych
- rozpatrywanie reklamacji
- rola konsultanta w projektach prowadzonych przez dział programistyczny.
- gwarancyjne naprawy laptopów i PC Lenovo (on-site, off-site)
- pogwarancyjne serwisowanie sprzętu komputerowego – laptopy Lenovo, HP, Dell
- planowanie i instalacja infrastruktury sieciowej
- instalacja i konfiguracja serwerwów (Windows server 2008)
Logo
Project Director
Global Internet Management
-planowanie i nadzór realizacji projektów
-rekrutowanie i szkolenie pracowników IT
-organizacja pracy zespołów (programistyczy, IT, Graficzny, Redakcja, Marketing)
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa wewnętrznego
-przygotowanie koncepcji wdrożenia CRM
-wdrożenie CRM
-przygotowywane analiz SEO stron klientów
-przygotowanie środowiska deweloperskiego
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Kierownik Internal HelpDesk
-udział w tworzeniu koncepcji wdrożenia ITIL w Onet.pl
-udział we wdrożeniu procesów ITIL w Onet.pl
-rola Incydent Kontrolera w procesie Incydent Management
-udział we wdrożeniu Incydent Management w TVN S.A
-przeszkolenie pracowników pierwszej i drugiej linii wsparcia w TVN S.A
-stworzenie działu Internal Help Desk w Onet.pl działającego jak Service Desk wg. metodologii ITIL
-rekrutowanie, szkolenie pracowników INternal Help Desk
-zarządzanie zespołem, organizacja pracy, odpowiedzialność za kwestie HR
-rozpatrywanie i obsługa reklamacji
-przygotowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla pracowników Onet.pl
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa dostępów do aplikacji backoffice w Onet.pl
-udział we wdrożeniu Tivoli Storage Manager na komputerach pracowników
- przyjmowanie, kategoryzacja, obsługa incydentów i zleceń
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. kontaktów z klientami
- mailowa i telefoniczna obsługa klientów portalu.
- obsługa serwisów: poczta, domeny, Republika, Ja w Sieci, OnetPlejer, OnetSkype.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Pracownik administracyjny
- sprawdzanie poprawności działania serwisów;
- odpowiedzialność za zabezpieczenie firmy;

Szkolenia i kursy

2010 - Zaawansowana konfiguracja routerów firmy CISCO
2010 - Konfigurowanie routerów oraz przełączników firmy CISCO
2010 - Udział w konferencji „Fundusze kapitałowe oraz inwestorzy prywatni źródłem finansowania rzwoju MSP”
2009 - Udział w konferencji "Google Day dla agencji"
2008 - Trening umiejętności kierowniczych - szkolenie wewnętrzne Onet.pl
2008 - Uprawnienia SEP - obsługa i konserwacja urządzeń do 1kV
2006 - Certyfikowany Help Desk Manager - szkolenie prowadzone przez Institute of International Research
2005 - Asertywność w kontaktach z trudnym klientem - szkolenie wewnętrzne Onet.pl

Edukacja

Logo
pielęgniarstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
pielęgniarstwo, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Fotografia
Wspinaczka
Kulinaria

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ex Onet.pl
ex Onet.pl
byłaś lub byłeś pracownikiem portalu Onet.pl2? Ta grupa dedykowana jest właśnie Tobie.
Fani WordPressa
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Finlandia
Finlandia
dla wszystkich zainteresowanych fińską kulturą :) TERVE!
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
PrestaShop
PrestaShop
Nowe rozwiązanie e-commerce oparte na licencji GPL.
Wspinaczka
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.