Umiejętności
CodeIgniter
CSS3
HTML 5
ITIL
Wdrożenie ITIL
jQuery
Kierowanie ludźmi
MySQL
PHP
SEO Audits
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu
Netz.pl
- zarządzanie zespołem
- planowanie i nadzór nad realizacją projektów
- planowanie rozwoju infrastruktury IT i wykorzystania posiadanych zasobów
- aktywne pozyskiwanie klientów usług outsourcingowych
- rozpatrywanie reklamacji
- rola konsultanta w projektach prowadzonych przez dział programistyczny.
- gwarancyjne naprawy laptopów i PC Lenovo (on-site, off-site)
- pogwarancyjne serwisowanie sprzętu komputerowego – laptopy Lenovo, HP, Dell
- planowanie i instalacja infrastruktury sieciowej
- instalacja i konfiguracja serwerwów (Windows server 2008)
- planowanie i nadzór nad realizacją projektów
- planowanie rozwoju infrastruktury IT i wykorzystania posiadanych zasobów
- aktywne pozyskiwanie klientów usług outsourcingowych
- rozpatrywanie reklamacji
- rola konsultanta w projektach prowadzonych przez dział programistyczny.
- gwarancyjne naprawy laptopów i PC Lenovo (on-site, off-site)
- pogwarancyjne serwisowanie sprzętu komputerowego – laptopy Lenovo, HP, Dell
- planowanie i instalacja infrastruktury sieciowej
- instalacja i konfiguracja serwerwów (Windows server 2008)
Project Director
Global Internet Management
-planowanie i nadzór realizacji projektów
-rekrutowanie i szkolenie pracowników IT
-organizacja pracy zespołów (programistyczy, IT, Graficzny, Redakcja, Marketing)
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa wewnętrznego
-przygotowanie koncepcji wdrożenia CRM
-wdrożenie CRM
-przygotowywane analiz SEO stron klientów
-przygotowanie środowiska deweloperskiego
-rekrutowanie i szkolenie pracowników IT
-organizacja pracy zespołów (programistyczy, IT, Graficzny, Redakcja, Marketing)
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa wewnętrznego
-przygotowanie koncepcji wdrożenia CRM
-wdrożenie CRM
-przygotowywane analiz SEO stron klientów
-przygotowanie środowiska deweloperskiego
Kierownik Internal HelpDesk
-udział w tworzeniu koncepcji wdrożenia ITIL w Onet.pl
-udział we wdrożeniu procesów ITIL w Onet.pl
-rola Incydent Kontrolera w procesie Incydent Management
-udział we wdrożeniu Incydent Management w TVN S.A
-przeszkolenie pracowników pierwszej i drugiej linii wsparcia w TVN S.A
-stworzenie działu Internal Help Desk w Onet.pl działającego jak Service Desk wg. metodologii ITIL
-rekrutowanie, szkolenie pracowników INternal Help Desk
-zarządzanie zespołem, organizacja pracy, odpowiedzialność za kwestie HR
-rozpatrywanie i obsługa reklamacji
-przygotowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla pracowników Onet.pl
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa dostępów do aplikacji backoffice w Onet.pl
-udział we wdrożeniu Tivoli Storage Manager na komputerach pracowników
- przyjmowanie, kategoryzacja, obsługa incydentów i zleceń
-udział we wdrożeniu procesów ITIL w Onet.pl
-rola Incydent Kontrolera w procesie Incydent Management
-udział we wdrożeniu Incydent Management w TVN S.A
-przeszkolenie pracowników pierwszej i drugiej linii wsparcia w TVN S.A
-stworzenie działu Internal Help Desk w Onet.pl działającego jak Service Desk wg. metodologii ITIL
-rekrutowanie, szkolenie pracowników INternal Help Desk
-zarządzanie zespołem, organizacja pracy, odpowiedzialność za kwestie HR
-rozpatrywanie i obsługa reklamacji
-przygotowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla pracowników Onet.pl
-przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa dostępów do aplikacji backoffice w Onet.pl
-udział we wdrożeniu Tivoli Storage Manager na komputerach pracowników
- przyjmowanie, kategoryzacja, obsługa incydentów i zleceń
Szkolenia i kursy
2010 - Zaawansowana konfiguracja routerów firmy CISCO
2010 - Konfigurowanie routerów oraz przełączników firmy CISCO
2010 - Udział w konferencji „Fundusze kapitałowe oraz inwestorzy prywatni źródłem finansowania rzwoju MSP”
2009 - Udział w konferencji "Google Day dla agencji"
2008 - Trening umiejętności kierowniczych - szkolenie wewnętrzne Onet.pl
2008 - Uprawnienia SEP - obsługa i konserwacja urządzeń do 1kV
2006 - Certyfikowany Help Desk Manager - szkolenie prowadzone przez Institute of International Research
2005 - Asertywność w kontaktach z trudnym klientem - szkolenie wewnętrzne Onet.pl
2010 - Konfigurowanie routerów oraz przełączników firmy CISCO
2010 - Udział w konferencji „Fundusze kapitałowe oraz inwestorzy prywatni źródłem finansowania rzwoju MSP”
2009 - Udział w konferencji "Google Day dla agencji"
2008 - Trening umiejętności kierowniczych - szkolenie wewnętrzne Onet.pl
2008 - Uprawnienia SEP - obsługa i konserwacja urządzeń do 1kV
2006 - Certyfikowany Help Desk Manager - szkolenie prowadzone przez Institute of International Research
2005 - Asertywność w kontaktach z trudnym klientem - szkolenie wewnętrzne Onet.pl
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Fotografia
Wspinaczka
Kulinaria
Wspinaczka
Kulinaria
Grupy
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.