Natalia Zielińska

Natalia Zielińska

.
Warszawa, mazowieckie

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Call Center Poland
Operations Manager
● kompleksowe zarządzanie oddziałem Call Center Poland w Warszawie: organizowanie pracy całego oddziału, kierowanie zespołem, motywowanie i dbanie o rozwój pracowników
● realizowanie celów i zwiększanie rentowności projektów; ukierunkowanie zespołów na osiąganie wyników
● rozwój skali biznesu: budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kontrahentami, umacnianie pozycji rynkowej firmy w różnych branżach rynku
● dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług; tworzenie i wdrażanie najwyższych standardów pracy
● monitorowanie aktualnych procesów i analizowanie ich efektywności; inicjowanie i optymalizowanie procesów w podległych obszarach, wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności.
CCIG Group
p.o. Business Unit Manager
- odpowiedzialność za sprawne i efektywne funkcjonowanie oddziału Call Center
- minitorowanie i realizacja planów sprzedażowych
- optymalizacja prac na zarządzanych projektach
- budowanie i utrzymywanie relacji z Kontrahentami firmy
- bezpośrednia współpraca z kadrą Managerów i działami wsparcia sprzedaży
CCIG Group
Shift Manager
- zarządzanie projektami Call Center oraz podległą strukturą Team Managerów
CCIG Group
Team Manager
Damian Madej
Damian Madej · współpracownik
wystawiono
Natalia to właściwa osoba na właściwym miejscu. Opanowana, merytoryczna, potrafiąca szybko reagować w chwilach stresujących i wymagających precyzyjnych decyzji. A przy tym zarażająca pozytywną energią. Zaangażowanie w realizowane projekty i przedsięwzięcia to jej drugie imię.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta (Hunter)
-Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
-Aktywna sprzedaż produktów finansowych
-Obsługa klienta zgodnie ze standardami banku
-Pozyskiwanie klientów oraz inicjowanie nowych metod docierania do klienta
CCIG Group
Team Manager
Realizacja celów sprzedażowych, jakościowych oraz podnoszenie efektywności grupy.
Utrzymywane stałego kontaktu z kontrahentami firmy, reprezentowanie firmy u niemieckich partnerów. Pozyskiwanie, rekrutacja oraz coaching pracowników.
Małgorzata Michalska
Małgorzata Michalska · współpracownik
wystawiono
Miałam okazję pracować z Natalią przez kilka lat. Natalia jest osobą zaangażowaną, sumienną oraz pomysłową. Świetnie czuła się w pracy z zespołem, potrafiła profesjonalnie rozwiązywać sytuacje trudne oraz stresujące, a także umiejętnie oddzielała życie zawodowe od życia osobistego. Oprócz tego świetnie mówi po niemiecku ;)
Patryk K.
Patryk K. · współpracownik
wystawiono
Natalia jest osobą dobrze zorganizowaną, posiada wysokie umiejętności interpersonalne oraz dużą wiedzę merytoryczną odnośnie projektów którymi zarządza. Osoba potrafiąca wytrwale dążyć do celu, w łatwy i szybki sposób potrafi zorganizować pracę swojego zespołu.
CCIG Group
Doradca Klienta/ Konsultant j. niem
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych kampanii przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa klienta biznesowego

Szkolenia i kursy

Fast White Cat (2012-w trakcie)
Kurs z zakresu:
- Analizy biznesowej w metodyce BMN
- Modelowania procesów biznesowych
- Zbierania wymagań biznesowych i opracowywania wymagań systemowych

House Of Skills (2012- w trakcie)
Certyfikaty:
- Zarządzania zmianą
- Mój osobisty styl zarządzania
- Przywództwo Sytuacyjne SLII

Centrum Nauki SITA (2008-2009)
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu:
-Sztuka negocjacji
-Zarządzanie sobą
-Zasady budowania efektywnego zespołu
-Komunikacja dla porozumienia
-Asertywność w komunikacji i zarządzaniu
-Zarządzanie talentami
-Techniki budowania długotrwałych relacji z klientem

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Grupy

67 wszystkich wypowiedzi
19 plusów
A kiedy wszyscy śpią...
A kiedy wszyscy śpią...
Śpisz ? Wstawaj ! szkoda nocy !
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
ACOTO
ACOTO
Grupa wszystkich zainteresowanych kontaktami polsko-niemieckimi
Autka
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Broker informacji
Broker informacji
Żyjemy w świecie przepełnionym informacjami wszelkiego typu. Pojawiają się nowe zawody. Jednym z nich jest broker informacji...
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Coca-Cola
Coca-Cola
Grupa dla miłośników, pracowników - aktualnych byłych przyszłych i dla wszystkich innych których pociąga Coca-Cola...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..