Umiejętności
Consulting
Content Marketing
Hotel Booking
Marketing
Project Management
UML
kontakt z klientem biznesowym
Obsługa klienta
bankowość detaliczna
kontakt z klientem zagranicznym
Bankowość internetowa
Finanse
Kontakt z klientem
Hotel consulting
bankowosc elektroniczna
kontakt z klientem- obsługa klienta, techniki sprzedaży, umiejętności autoprezen
finanse osobiste
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wolontariusz
Entreneptrneur project
Podczas dwumiesięcznego projektu mającego na celu stymulacje wzrostu gospodarczego w Bandar Lampung w Indonezji do moich głównych obowiązków należało:
- udzielenie pomocy, właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw, w umocnieniu pozycji ich marki na rynku,
- tworzenie business planów, strategii marketingowych oraz prognoz finansowych,
- wprowadzanie innowacji oraz nowych technologii do indonezyjskich firm,
- nauczanie w lokalnym liceum przedsiębiorczości oraz języka angielskiego,
- uczestnictwo w akcjach mających na celu poprawienie komfortu życia lokalnej ludności takich jak: budowa szkoły, zbiórki żywności oraz sprzątanie środowiska.
Osiągnięcia:
- wzrost sprzedaży o 15% w ciągu 1,5 miesiąca, w firmie Zegenal Lampung, od wprowadzenia zmian, które koordynowałam,
- utworzenie 4 nowych miejsc pracy w kawiarnii N8Coffee oraz podjęcie starań dotyczących utworzenia nowej filii,
- wzrost świadomości uczniów indonezyjskiego liceum o europejskiej kulturze, historii i tradycji.
- udzielenie pomocy, właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw, w umocnieniu pozycji ich marki na rynku,
- tworzenie business planów, strategii marketingowych oraz prognoz finansowych,
- wprowadzanie innowacji oraz nowych technologii do indonezyjskich firm,
- nauczanie w lokalnym liceum przedsiębiorczości oraz języka angielskiego,
- uczestnictwo w akcjach mających na celu poprawienie komfortu życia lokalnej ludności takich jak: budowa szkoły, zbiórki żywności oraz sprzątanie środowiska.
Osiągnięcia:
- wzrost sprzedaży o 15% w ciągu 1,5 miesiąca, w firmie Zegenal Lampung, od wprowadzenia zmian, które koordynowałam,
- utworzenie 4 nowych miejsc pracy w kawiarnii N8Coffee oraz podjęcie starań dotyczących utworzenia nowej filii,
- wzrost świadomości uczniów indonezyjskiego liceum o europejskiej kulturze, historii i tradycji.
Doradca klienta
Główne obowiązki:
- pełna obsługa depozytów, kredytów i inwestycji klientów bankowości detalicznej,
- wydawanie decyzji kredytowych oraz nadzór nad decyzjami podejmowanymi przez innych pracowników placówki,
- weryfikacja dokumentacji finansowej klientów,
- koordynacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych,
- zawieranie długotrwałych relacji biznesowych.
- pełna obsługa depozytów, kredytów i inwestycji klientów bankowości detalicznej,
- wydawanie decyzji kredytowych oraz nadzór nad decyzjami podejmowanymi przez innych pracowników placówki,
- weryfikacja dokumentacji finansowej klientów,
- koordynacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych,
- zawieranie długotrwałych relacji biznesowych.
Specjalista ds. sprzedaży
Główne obowiązki:
- otwarcie pierwszej, nowoczesnej placówki w Krakowie typu Light Branch,
- tworzenie i wprowadzanie nowych standardów obsługi klienta,
- doradztwo finansowe w oparciu o analizę potrzeb klientów,
- sprzedaż inwestycji i ubezpieczeń,
- obsługa kasowo – dysponencka,
- prowadzenie i nadzorowanie akcji marketingowych oraz budowanie pozycji rynkowej mBanku.
- otwarcie pierwszej, nowoczesnej placówki w Krakowie typu Light Branch,
- tworzenie i wprowadzanie nowych standardów obsługi klienta,
- doradztwo finansowe w oparciu o analizę potrzeb klientów,
- sprzedaż inwestycji i ubezpieczeń,
- obsługa kasowo – dysponencka,
- prowadzenie i nadzorowanie akcji marketingowych oraz budowanie pozycji rynkowej mBanku.
Doradca Klienta
W ramach tego stanowiska powierzono mi obowiązki w zakresie:
- zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych dla klientów indywidualnych i firmowych,
- aktywnego pozyskiwanie klientów,
- obsługi procesu kredytowego klientów indywidualnych i firmowych,
- zawierania umów kredytowych i dokonywanie ich zmian,
- ustanawiania i zwalniania prawnego zabezpieczenia kredytu,
- tworzenie kampanii BTL.
- zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych dla klientów indywidualnych i firmowych,
- aktywnego pozyskiwanie klientów,
- obsługi procesu kredytowego klientów indywidualnych i firmowych,
- zawierania umów kredytowych i dokonywanie ich zmian,
- ustanawiania i zwalniania prawnego zabezpieczenia kredytu,
- tworzenie kampanii BTL.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC