Natalia Tulik

Available for New Opportunities
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Consulting Content Marketing Hotel Booking Marketing Project Management UML kontakt z klientem biznesowym Obsługa klienta bankowość detaliczna kontakt z klientem zagranicznym Bankowość internetowa Finanse Kontakt z klientem Hotel consulting bankowosc elektroniczna kontakt z klientem- obsługa klienta, techniki sprzedaży, umiejętności autoprezen finanse osobiste

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Project Coordinator
Logo
Wolontariusz
Entreneptrneur project
Podczas dwumiesięcznego projektu mającego na celu stymulacje wzrostu gospodarczego w Bandar Lampung w Indonezji do moich głównych obowiązków należało:
- udzielenie pomocy, właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw, w umocnieniu pozycji ich marki na rynku,
- tworzenie business planów, strategii marketingowych oraz prognoz finansowych,
- wprowadzanie innowacji oraz nowych technologii do indonezyjskich firm,
- nauczanie w lokalnym liceum przedsiębiorczości oraz języka angielskiego,
- uczestnictwo w akcjach mających na celu poprawienie komfortu życia lokalnej ludności takich jak: budowa szkoły, zbiórki żywności oraz sprzątanie środowiska.

Osiągnięcia:
- wzrost sprzedaży o 15% w ciągu 1,5 miesiąca, w firmie Zegenal Lampung, od wprowadzenia zmian, które koordynowałam,
- utworzenie 4 nowych miejsc pracy w kawiarnii N8Coffee oraz podjęcie starań dotyczących utworzenia nowej filii,
- wzrost świadomości uczniów indonezyjskiego liceum o europejskiej kulturze, historii i tradycji.
Santander Bank Polska
Doradca klienta
Główne obowiązki:
- pełna obsługa depozytów, kredytów i inwestycji klientów bankowości detalicznej,
- wydawanie decyzji kredytowych oraz nadzór nad decyzjami podejmowanymi przez innych pracowników placówki,
- weryfikacja dokumentacji finansowej klientów,
- koordynacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych,
- zawieranie długotrwałych relacji biznesowych.
mBank S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Główne obowiązki:
- otwarcie pierwszej, nowoczesnej placówki w Krakowie typu Light Branch,
- tworzenie i wprowadzanie nowych standardów obsługi klienta,
- doradztwo finansowe w oparciu o analizę potrzeb klientów,
- sprzedaż inwestycji i ubezpieczeń,
- obsługa kasowo – dysponencka,
- prowadzenie i nadzorowanie akcji marketingowych oraz budowanie pozycji rynkowej mBanku.
mFinanse S.A
Doradca Klienta
W ramach tego stanowiska powierzono mi obowiązki w zakresie:
- zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych dla klientów indywidualnych i firmowych,
- aktywnego pozyskiwanie klientów,
- obsługi procesu kredytowego klientów indywidualnych i firmowych,
- zawierania umów kredytowych i dokonywanie ich zmian,
- ustanawiania i zwalniania prawnego zabezpieczenia kredytu,
- tworzenie kampanii BTL.
Logo
Recepcjonita
Hotel Centrum
Logo
Recepcjonista
Hostel Centrum

Edukacja

Logo
Business and Economy, magisterskie
Universitas Lampung - Unila, Indonezja
Logo
e-biznes, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
American Studies, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
lingwistyczno-geograficzny , średnie
XII LO Ogólnokształcące im.Henryka Sienkiewicza w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Institute for Internal Controls – IIC
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie