Natalia Teodorczyk

currently looking for a job
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Wielozadaniowość Promoting solutions Strategic Communications Work Life Balance Microsoft Windows pr fluent english comunication Ambitne dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów Comunicative French Stress resistant / very good organisation skills Comunication skills Fluent Spanish personal trainig 1

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
dobry
grecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MoneyGram International
Customer Advocate III
Responsible for : assisting with servicing of inbound contacts , process escalated exceptions while acting as a liaison between MG and Customers, Agents,
Billers, and internal MoneyGram departments, handle escalated consumer issues, MoneyGram agent, clients, and Financial institution contacts ( issue resolution and/or complaint documentation for all money wire & money order products), basic automation troubleshooting, and transaction hold review and processing, staying current on product procedures and meeting performance standards to include but not limited to consumer escalation issue resolution and/or complaint documentation.
Duties include re-routes, refunds, internal refund processing, reversals, encashment, claim card processing, photocopy requests, and general “help” questions from tier 1 staff.
CAVA
kelner

Szkolenia i kursy

V – VI.2008 : szkolenie doradztwa finansowego w firmie OVB

II – VI.2010: kurs na Instruktora Rekreacji Ruchowej o specjalności fitness

IX.2009 – I.2011: kurs języka francuskiego w Instytucie Francuskim (poziom C1)

I.2011 – VI.2011 – stypendium „Erasmus” w Lille, we Francji

V.2013: szkolenie absolwenckie w Collegium Civitas “WLB - asertywność i komunikacja w biznesie”

10 - 13.X.2013: uczestnictwo w Targach Narodów w Malloco, jako reprezentant Ambasady RP w Chile

III.2015- szkolenie i awans na Compliance Specialist I, Moneygram
 16 - 22.XI.2015:

kurs na trenera personalnego, Akademia Mistrzostwa Sportowego

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe - Dyplomacja Publiczna, magisterskie
Collegium Civitas
Logo
reklama i marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Podróże po Ameryce Południowej, kultura i krajobraz Chile, poznawanie odległych kultur, problemy społeczne Brazylii, taniec flamenco, kultura katalońska, kuchnia chilijska i grecka, kino polskie wojenne, historia Polski, bieganie, trening aerobowy, taniec towarzyski, anatomia.

Organizacje

SZS- Szkolny Związek Sportowy, MZS - Ministerstwo Spraw Zagranicznych, AMS- Akademia Mistrzostwa Sportowego, Sciences PO Lille, Collegium Civitas, OVB, Moneygram

Inne

Atuty osobowości i umiejętności: zdolność efektywnego funkcjonowania w międzynarodowym środowisku, obsługa komputera w środowisku Windows, prawo jazdy kategorii B, ambicja, dyspozycyjność, komunikatywność i otwartość, sumienność i determinacja w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, motywacja, konsekwencja, odwaga.

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.