Umiejętności
Marketing
Wielozadaniowość
Promoting solutions
Strategic Communications
Work Life Balance
Microsoft Windows
pr
fluent english
comunication
Ambitne dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów
Comunicative French
Stress resistant / very good organisation skills
Comunication skills
Fluent Spanish
personal trainig
1
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
dobry
grecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Advocate III
Responsible for : assisting with servicing of inbound contacts , process escalated exceptions while acting as a liaison between MG and Customers, Agents,
Billers, and internal MoneyGram departments, handle escalated consumer issues, MoneyGram agent, clients, and Financial institution contacts ( issue resolution and/or complaint documentation for all money wire & money order products), basic automation troubleshooting, and transaction hold review and processing, staying current on product procedures and meeting performance standards to include but not limited to consumer escalation issue resolution and/or complaint documentation.
Duties include re-routes, refunds, internal refund processing, reversals, encashment, claim card processing, photocopy requests, and general “help” questions from tier 1 staff.
Billers, and internal MoneyGram departments, handle escalated consumer issues, MoneyGram agent, clients, and Financial institution contacts ( issue resolution and/or complaint documentation for all money wire & money order products), basic automation troubleshooting, and transaction hold review and processing, staying current on product procedures and meeting performance standards to include but not limited to consumer escalation issue resolution and/or complaint documentation.
Duties include re-routes, refunds, internal refund processing, reversals, encashment, claim card processing, photocopy requests, and general “help” questions from tier 1 staff.
Szkolenia i kursy
V – VI.2008 : szkolenie doradztwa finansowego w firmie OVB
II – VI.2010: kurs na Instruktora Rekreacji Ruchowej o specjalności fitness
IX.2009 – I.2011: kurs języka francuskiego w Instytucie Francuskim (poziom C1)
I.2011 – VI.2011 – stypendium „Erasmus” w Lille, we Francji
V.2013: szkolenie absolwenckie w Collegium Civitas “WLB - asertywność i komunikacja w biznesie”
10 - 13.X.2013: uczestnictwo w Targach Narodów w Malloco, jako reprezentant Ambasady RP w Chile
III.2015- szkolenie i awans na Compliance Specialist I, Moneygram
16 - 22.XI.2015:
kurs na trenera personalnego, Akademia Mistrzostwa Sportowego
II – VI.2010: kurs na Instruktora Rekreacji Ruchowej o specjalności fitness
IX.2009 – I.2011: kurs języka francuskiego w Instytucie Francuskim (poziom C1)
I.2011 – VI.2011 – stypendium „Erasmus” w Lille, we Francji
V.2013: szkolenie absolwenckie w Collegium Civitas “WLB - asertywność i komunikacja w biznesie”
10 - 13.X.2013: uczestnictwo w Targach Narodów w Malloco, jako reprezentant Ambasady RP w Chile
III.2015- szkolenie i awans na Compliance Specialist I, Moneygram
16 - 22.XI.2015:
kurs na trenera personalnego, Akademia Mistrzostwa Sportowego
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Podróże po Ameryce Południowej, kultura i krajobraz Chile, poznawanie odległych kultur, problemy społeczne Brazylii, taniec flamenco, kultura katalońska, kuchnia chilijska i grecka, kino polskie wojenne, historia Polski, bieganie, trening aerobowy, taniec towarzyski, anatomia.
Organizacje
SZS- Szkolny Związek Sportowy, MZS - Ministerstwo Spraw Zagranicznych, AMS- Akademia Mistrzostwa Sportowego, Sciences PO Lille, Collegium Civitas, OVB, Moneygram
Inne
Atuty osobowości i umiejętności: zdolność efektywnego funkcjonowania w międzynarodowym środowisku, obsługa komputera w środowisku Windows, prawo jazdy kategorii B, ambicja, dyspozycyjność, komunikatywność i otwartość, sumienność i determinacja w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, motywacja, konsekwencja, odwaga.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.