Natalia Szostak

Starszy Opiekun Finansowy, Kasy Stefczyka
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Marketing Microsoft Office Telemarketing Analiza finansowa Obsługa klienta Komunikacja Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B Ekonomia Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Angielski Finanse

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Stefczyk Finanse S.A.
Starszy Opiekun Finansowy
aktywne pozyskiwanie klientów,
doradztwo i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług,
organizowanie spotkań z klientami, sprzedaż produktów i usług finansowych (kredyty gotówkowe, karty kredytowe, ubezpieczenia),
realizacja działań marketingowych,
sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług,
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych.
AMT Partner sp. z o.o.
Asystentka biura
mBank S.A.
Meeter-Greeter
organizacja obsługi klientów w Oddziale (m. in. powitanie klienta, zbadanie głównego celu wizyty oraz -skierowanie do odpowiedniego Doradcy),
usprawnianie pracy Doradców
edukacja klientów w zakresie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej Banku,
dbałość o wizualizacje placówki zgodnie ze standardami Banku,
dbałość o jakość obsługi klientów wg standardów Banku,
wsparcie placówki w realizacji zadań sprzedażowych i posprzedażowych,
wspomaganie działań marketingowych Oddziału.
Credit Agricole Bank Polska SA
Stażystka
nawiązywanie kontaktu z klientami w placówce bankowej
wstępne badanie potrzeb klientów
kierowanie ruchem klientów w placówce
przekazywanie wstępnych informacji o produktach
wsparcie klientów przy obsłudze bankomatów i stanowiskach usług elektronicznych
udział w akcjach marketingowych oddziału bankowego
wsparcie w bieżących zadaniach placówki, obsługa korespondencji wychodzącej

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie