Natalia Przybylska

Manager ds. Marketingu i Rozwoju
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Public Relations Scrum Negocjacje Adobe Photoshop zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa SPSS Statistics Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Kreatywność i innowacyjność w podejściu do wykonywanej pracy Zarządzanie innowacjami Pakiet MS Offiece Design Thinking Method

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds. Marketingu i Rozwoju
Fresh sp. z o.o. sp.k
Logo
Manager
Billi Raw Superfood Cafe Sydney
Standaryzacja know-how – brandbook, opracowanie szczegółowej księgi receptur, zaopatrzenia, spraw pracowniczych, standardów obsługi klienta,
Analiza wyników finansowych – optymalizacja kosztów, identyfikacja nowych możliwości generowania przychodu,
Przygotowanie biznesplanu,
Optymalizacja menu
Współpraca z szefami kuchni i dietetykiem,
Zorganizowanie degustacji i badań marketingowych,
Wdrożenie nowych produktów sezonowych,
Poszukiwanie kolejnego lokalu - negocjacje,
Współpraca z grafikiem, fotografem, klientami, właścicielami, współpracownikami,
Wykonanie nowych gadżetów reklamowych, akcji promocyjnych,
Zarządzanie 10 -osobowym zespołem pracowników,
Wdrożenie dedykowanego CRM, uber eats, ClocksApp.
Logo
Manager
Honey and Co Cafe
Analiza strategiczna. Wdrożenie nowej oferty. Wdrożenie aplikacji deliveroo oraz rewardle. Zarządzanie 8-os. zespołem
MARWIT Sp.z o.o.
Kierownik ds. Rozwoju Franczyzy
MARWIT Sp.z o.o.
staż naukowy
UTP Bydgoszcz
Asystent w Katedrze Zarządzania Innowacjami Organizacyjnymi
AIP Group
stażysta w dziale marketingu

Projekty

Grant Narodowego Centrum Nauki - Opus 5.
Grant Narodowego Centrum Nauki - Opus 5. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu gospodarczego - uwarunkowania, trendy i modele

Szkolenia i kursy

7-20.12.2013 Udział w szkoleniu „Metodologia Design Thinking” w ramach projektu „SHOPA Design Thinking Workspace- Pracownia Szybkiego Prototypowania”.
19 XI 2012 – 07 II 2013 Projekt „Znajdź Niszę-wspieranie przemysłów kreatywnych”, Fundacja Promocji Innowacji, warsztaty i seminaria biznesowe.
3 II 2012 - 30 VI 2012 Projekt „Gawin-2: grafika, animacja i wideo w Internecie” organizowany przez UMK w Toruniu w wymiarze 135 godzin.
1 IX 2010 - 30 VI 2011 Promocja przedsiębiorczości akademickiej w województwie kujawsko-pomorskim. Projekt realizowany przez firmę DORFIN Sp. z o.o. w partnerstwie z PTE w Toruniu z zakresu: prawa własności intelektualnej, pozyskiwania środków dla firmy, biznes planu, public relations, innowacyjności i nowoczesnych technologii, w wymiarze 104 godzin.
13 XI 2010 - 14 I 2011 Szkolenie „Daj się zobaczyć!” realizowane przez AM Agencję Marketingu Andrzej Matusewicz z zakresu: działania mediów, przeprowadzenia kampanii reklamowych, public relations, opracowania strategii marketingowych, w wymiarze 96 godzin.

Edukacja

Logo
Nauki o Zarządzaniu, doktorat
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Nauki o Zarządzaniu, doktorat
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Nauki o Zarządzaniu, doktoranckie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

otwarte innowacje, CSR, design thinking, SCRUM, podróże, scuba diving, superfoods

Organizacje

PTE Toruń

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.