Umiejętności
Public Relations
Scrum
Negocjacje
Adobe Photoshop
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
SPSS Statistics
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
Kreatywność i innowacyjność w podejściu do wykonywanej pracy
Zarządzanie innowacjami
Pakiet MS Offiece
Design Thinking Method
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager
Billi Raw Superfood Cafe Sydney
Standaryzacja know-how – brandbook, opracowanie szczegółowej księgi receptur, zaopatrzenia, spraw pracowniczych, standardów obsługi klienta,
Analiza wyników finansowych – optymalizacja kosztów, identyfikacja nowych możliwości generowania przychodu,
Przygotowanie biznesplanu,
Optymalizacja menu
Współpraca z szefami kuchni i dietetykiem,
Zorganizowanie degustacji i badań marketingowych,
Wdrożenie nowych produktów sezonowych,
Poszukiwanie kolejnego lokalu - negocjacje,
Współpraca z grafikiem, fotografem, klientami, właścicielami, współpracownikami,
Wykonanie nowych gadżetów reklamowych, akcji promocyjnych,
Zarządzanie 10 -osobowym zespołem pracowników,
Wdrożenie dedykowanego CRM, uber eats, ClocksApp.
Analiza wyników finansowych – optymalizacja kosztów, identyfikacja nowych możliwości generowania przychodu,
Przygotowanie biznesplanu,
Optymalizacja menu
Współpraca z szefami kuchni i dietetykiem,
Zorganizowanie degustacji i badań marketingowych,
Wdrożenie nowych produktów sezonowych,
Poszukiwanie kolejnego lokalu - negocjacje,
Współpraca z grafikiem, fotografem, klientami, właścicielami, współpracownikami,
Wykonanie nowych gadżetów reklamowych, akcji promocyjnych,
Zarządzanie 10 -osobowym zespołem pracowników,
Wdrożenie dedykowanego CRM, uber eats, ClocksApp.
Projekty
Szkolenia i kursy
7-20.12.2013 Udział w szkoleniu „Metodologia Design Thinking” w ramach projektu „SHOPA Design Thinking Workspace- Pracownia Szybkiego Prototypowania”.
19 XI 2012 – 07 II 2013 Projekt „Znajdź Niszę-wspieranie przemysłów kreatywnych”, Fundacja Promocji Innowacji, warsztaty i seminaria biznesowe.
3 II 2012 - 30 VI 2012 Projekt „Gawin-2: grafika, animacja i wideo w Internecie” organizowany przez UMK w Toruniu w wymiarze 135 godzin.
1 IX 2010 - 30 VI 2011 Promocja przedsiębiorczości akademickiej w województwie kujawsko-pomorskim. Projekt realizowany przez firmę DORFIN Sp. z o.o. w partnerstwie z PTE w Toruniu z zakresu: prawa własności intelektualnej, pozyskiwania środków dla firmy, biznes planu, public relations, innowacyjności i nowoczesnych technologii, w wymiarze 104 godzin.
13 XI 2010 - 14 I 2011 Szkolenie „Daj się zobaczyć!” realizowane przez AM Agencję Marketingu Andrzej Matusewicz z zakresu: działania mediów, przeprowadzenia kampanii reklamowych, public relations, opracowania strategii marketingowych, w wymiarze 96 godzin.
19 XI 2012 – 07 II 2013 Projekt „Znajdź Niszę-wspieranie przemysłów kreatywnych”, Fundacja Promocji Innowacji, warsztaty i seminaria biznesowe.
3 II 2012 - 30 VI 2012 Projekt „Gawin-2: grafika, animacja i wideo w Internecie” organizowany przez UMK w Toruniu w wymiarze 135 godzin.
1 IX 2010 - 30 VI 2011 Promocja przedsiębiorczości akademickiej w województwie kujawsko-pomorskim. Projekt realizowany przez firmę DORFIN Sp. z o.o. w partnerstwie z PTE w Toruniu z zakresu: prawa własności intelektualnej, pozyskiwania środków dla firmy, biznes planu, public relations, innowacyjności i nowoczesnych technologii, w wymiarze 104 godzin.
13 XI 2010 - 14 I 2011 Szkolenie „Daj się zobaczyć!” realizowane przez AM Agencję Marketingu Andrzej Matusewicz z zakresu: działania mediów, przeprowadzenia kampanii reklamowych, public relations, opracowania strategii marketingowych, w wymiarze 96 godzin.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
otwarte innowacje, CSR, design thinking, SCRUM, podróże, scuba diving, superfoods
Organizacje
PTE Toruń
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.