Natalia Nowak-Fedoruk

Przedstawiciel/trener/szkoleniowiec/IT tester
Lublin, lubelskie

Umiejętności

CSS HTML Microsoft Office prawo jazdy Sprzedaż Komunikacja Realizacja projektów Trener/ Szkoleniowiec Certyfikaty

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MicerDent Materiały stomatologicznee
Przedstawiciel handlowy
Teren: Lubelskie, Świetokrzyskie,
Podkarpackie, cześć Mazowieckiego
Zadania :
-promocja oraz sprzedaż materiałów oraz
sprzętu stomatologicznego,
-budowanie i podtrzymywanie relacji
z lekarzami,
-budowanie świadomości i pozycji produktów
w srodowisku stomatologicznym,
-współpraca przy organizacji szkoleń
i konferencji,
-analiza rynku i potrzeb klientów,
-dbanie o dobry wizerunek firmy.
Logo
Regionalny przedstawiciel handlowy
Spectrum Brands Poland Sp. z o.o.
Region :
Lubelskie, Świętokrzyskie, Podkarpackie.
Kanał Nowoczesny.
Zadania:
- analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji ,
- sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych,
- prezentację oferty produktu,
- koordynowanie zamówień,
-wprowadzanie nowości,
- koordynowanie serwisantów,
- dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji ,
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi,
- sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.
Johnson & Johnson
Przedstawiciel Programów Profesjonalnych
Promowanie produktów linii profesjonalnej marki Listerine u stomatologów. Jak również produktów marki J&J dla noworodków u położnych, oddziały noworodkowe.

Takich produktów jak:

- Listerine Profesional,
- J&J produkty dla noworodków.
HSK Consulting
Konsultant Medyczny
Promocja leków pediatrycznych.

Na terenie województw: mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego.
Współpraca z Pediatrami ,GP's oraz współpraca z klientem aptecznym. Reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych.

Zatrudnienie w firmie zewnętrznej z oddelegowaniem do TEVA .
PANI TERESA MEDICA SA
Przedstawiciel Handlowy
Promocja i sprzedaż (sklepy medyczne, apteki, poradnie lekarskie, oddziały) produktów:

ortopedia miękka,
przeciw żylakowych (kompresja 1,2 stopień)

Do zadań należy:

Analizę rynku oraz monitoring działań konkurencji ,
Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców,
Sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych, a także w razie konieczności ich korygowanie,
działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,
Prezentację oferty produktu,
Negocjację warunków zawieranych transakcji,
Realizację zamówień ze strony klientów,
Dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy, utrzymywanie z nimi dobrych relacji ,
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi,
Prowadzenie bazy danych klientów,
Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.
KRKA Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Naukowy
Promocja leków Rx w środowisku lekarzy i farmaceutów , reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych.
Promocja leków na receptę w środowisku lekarskim
Prowadzenie prezentacji produktowych
Negocjacje z aptekami
Monitoring & analiza danych rynkowych
PR w środowisku lekarskim & aptecznym
Osiągnięcia: Wyróżnienie za realizację planów sprzedażowych.
Logo
Specjalista ds handlowych i administracyjnych
KGH Sp. z o.o.
Zajmuję się sprzedażą soku z owocu granatu, drinków energetycznych 12 round w dużych sieciach handlowych, jak również sprzedażą opakowań pod jabłka, pieczarki itp.
Do moich zadań należy :
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Utrzymywanie relacji z aktualnymi Klientami,
Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych,
Planowanie i raportowanie działań. Sporządzanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień. Zarządzaniem Oddziałem i podległymi pracownikami. Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz oraz na zewnątrz firmy. Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz biura. Windykacja faktur. Obsługa działu reklamacyjnego.Obsługą marketingową .
Logo
Operator wprowadzania danych
Urząd Skarbowy
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego ,programu POL-TAX, wykonywanie poleceń przełożonych.

Szkolenia i kursy

Kurs Kadry w przedsiębiorstwie
Certyfikat szkolenia udzielania pierwszej pomocy
Trener/Szkoleniowiec
Typologia klientów - trudny klient nie istnieje (10.2020) Wpływanie na sprzedaż (11.2020)
Filtry percepcji - jak dostroić się do klienta (12.2020) Zadawanie pytań w sprzedaży (01.2021)
Aktywne słuchanie z wyprzedzeniem (01.2021) Badanie potrzeb klienta (02.2021)
Język korzyści - co powiedzieć, aby sprzedać (02.2021) Radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów (03.2021) Negocjacje sprzedażowe (03.2021)
Techniki zamykania i finalizowania sprzedaży (03.2021) Telesprzedaż - 25 zasad profesjonalnej telesprzedaży (03.2021) Zamknięcie sprzedaży telefonicznej (03.2021)
Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów (05.2021) Budowanie partnerskiej relacji z klientem (05.2021)
Polecenia generujące sprzedaż (06.2021)
Proaktywna postawa sprzedawcy (06.2021)
Rola sprzedawców w ich efektywności (07.2021) Współpraca z nabywcą sieci FMCG (07.2021) Rekrutacja pracowników do działu sprzedaży (08.2021) Merchandising wizualny (08.2021)
Praktyczny kurs testowania oprogramowania Udemy (07.2022) Zostań testerem Sii (08.2022)

Edukacja

Logo
Aranżacja i wykończenie wnętrz, studia podyplomowe
Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania
Logo
Prawo, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

Moje zainteresowania : Książka, dobra muzyka, film, nowoczesna technologia
Sport : basen, siłownia, jazda rowerem i konna.

Inne

Znajomość Microsoft Office
Prawo Jazdy kat. B
Subiekt GT
POL-TAX
Infakt
Sketchup
CRM
DedeSales
Technik Agrobiznesu
Eleader
HTML
CSS