Umiejętności
Obsługa programów Microsoft
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Dobra znajomość programu SAP
znajomość wymogów fitosanitarnych państw Europy Wschodniej
Języki
rosyjski
ojczysty
polski
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Przyjmowanie zamówień od Klientów krajowych i zagranicznych (wschodnie i zachodnie rynki). Wprowadzanie zamówień do systemu SAP, przygotowanie kompletnej dokumentacji eksportowej. Kontakt z Urzędem Celnym. Kontakt z Inspekcją Nasiennictwa i Ochrony Roślin , przygotowanie dokumentacji potrzebnej do wystawienia certyfikatu fitosanitarnego . Kontakt z Sanepidem oraz z Weterynarzem, przygotowanie zleceń potrzebnych do przeprowadzenia kontroli przez Sanepid oraz Weterynarza.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B (2002)
Kurs języka angielskiego metodą Callana (2010-2011)
Kurs języka angielskiego metodą Callana (2010-2011)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Jazda rowerowa, bieganie, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu, literatura.
Inne
Ponadto praca tymczasowa jako tłumacz języka rosyjskiego:
- dla litewskich gości firmy OfamaVibra Sp. z o.o w Opolu,
- dla ukraińskich gości Urzędu Gminy w Godowie na Dożynkach Gminnych,
- dla rosyjskojęzycznych uczestników Międzynarodowej Wystawy Psów Rasowych w Opolu,
- konsekutywne tłumaczenie podczas wizyty Jego Ekscelencji Edgara Ghazaryana Ambasadora Republiki Armenii w Polsce (06.10.2015r)
- dla litewskich gości firmy OfamaVibra Sp. z o.o w Opolu,
- dla ukraińskich gości Urzędu Gminy w Godowie na Dożynkach Gminnych,
- dla rosyjskojęzycznych uczestników Międzynarodowej Wystawy Psów Rasowych w Opolu,
- konsekutywne tłumaczenie podczas wizyty Jego Ekscelencji Edgara Ghazaryana Ambasadora Republiki Armenii w Polsce (06.10.2015r)