Natalia Legut

Customer Service Specjalist, KME Sp. z o.o.
Bulowice, małopolskie

Umiejętności

Kaizen Lean Manufacturing 5S kreatywność Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się Umiejętności komunikacyjne Biegła obsługa komputera: pakiet Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

KME Sp. z o.o.
Customer Service Specjalist
KME
Electrical components international
Specjalista ds. Obslugi Klienta / Customer Service Specialist

Szkolenia i kursy

Otwarta Konferencja Lean Manufacturing w Poznaniu i Wrocławiu
Psychologia negocjacji i wywierania wpływu- elementy pracy z trudnym klientem
Szkolenie Podstawy „Lean Manufacturing”
Szkolenie z czytania rysunku technicznego

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, inżynierskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Literatura kryminalna
Sport
Matematyka
Podróże

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.