Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu Północ-Zachód
• organizacja pracy własnej i podległych 13 salonów umożliwiająca osiągnięcie zakładanych celów ilościowych i jakościowych (teren zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie)
• współpraca z Regionalnym Dekoratorem
• nadzór i kontrola pracy podległych Koordynatorów Mikroregionów (Szczecin, Gorzów i Piła)
• realizowanie wyznaczonych zadań
• zarządzanie zespołem Kierowników Salonów, Zastępców oraz Sprzedawców (rekrutacja, rozwój, coaching)
• kontrola pracy salonów zlokalizowanych na terenie podległego regionu
• monitorowanie konkurencji
• raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
• utrzymanie standardów VM
• współpraca z Regionalnym Dekoratorem
• nadzór i kontrola pracy podległych Koordynatorów Mikroregionów (Szczecin, Gorzów i Piła)
• realizowanie wyznaczonych zadań
• zarządzanie zespołem Kierowników Salonów, Zastępców oraz Sprzedawców (rekrutacja, rozwój, coaching)
• kontrola pracy salonów zlokalizowanych na terenie podległego regionu
• monitorowanie konkurencji
• raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
• utrzymanie standardów VM
Właściciel
Zarządzanie i Coaching Natalia Langa-Błoszyk
• organizacja i realizacja szkoleń, warsztatów z zakresu zarządzania i sprzedaży (m.in dla kadry managerskiej ZUS, dla pracowników MONNARI, oraz dla HRP)
• tworzenie materiałów poszkoleniowych
• treningi stanowiskowe
• warsztaty oparte na flipowaniu
• tworzenie materiałów poszkoleniowych
• treningi stanowiskowe
• warsztaty oparte na flipowaniu
Dyrektor Strefy Szczecin
Euro Bank S.A.
• organizacja pracy własnej i podległych (13) oddziałów umożliwiająca osiągnięcie zakładanych celów
• realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych zgodnie z celami dla Regionu
• zarządzanie zespołem Managerów Oddziałów Bankowych i pośrednio - Doradców Klienta (rekrutacja, rozwój, coaching)
• kontrola pracy placówek zlokalizowanych na terenie podległej strefy
• monitorowanie lokalnego rynku usług bankowych i działań konkurencji
• raportowanie do Regionalnego Dyrektora Sprzedaży
• budowanie pozycji banku na rynku lokalnym
• realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych zgodnie z celami dla Regionu
• zarządzanie zespołem Managerów Oddziałów Bankowych i pośrednio - Doradców Klienta (rekrutacja, rozwój, coaching)
• kontrola pracy placówek zlokalizowanych na terenie podległej strefy
• monitorowanie lokalnego rynku usług bankowych i działań konkurencji
• raportowanie do Regionalnego Dyrektora Sprzedaży
• budowanie pozycji banku na rynku lokalnym
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie dziewięcioosobowym zespołem (w tym zastępca dyrektora i kierownik ds. jakości i kontroli)
- Odpowiedzialność za rozwój kompetencji managerskich zastępcy dyrektora oddziału
- Wspieranie pracowników w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez m.in. mentoring, coaching sprzedażowy, prezentacje z technik sprzedaży, bieżącą optymalizację działań
- Zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy z kierownikiem ds. wsparcia sprzedaży
- Dbałość o jakość portfela klientów w podległym oddziale i monitorowanie standardu oferowanych usług
- Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających proces sprzedaży produktów i zwiększających efektywność działań
- Monitorowanie i aktywizowanie sprzedaży
- Pozyskiwanie i zatrudnianie telemarketerów wspierających sprzedaż oddziałową
- Odpowiedzialność za rozwój kompetencji managerskich zastępcy dyrektora oddziału
- Wspieranie pracowników w osiąganiu wyznaczonych celów poprzez m.in. mentoring, coaching sprzedażowy, prezentacje z technik sprzedaży, bieżącą optymalizację działań
- Zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy z kierownikiem ds. wsparcia sprzedaży
- Dbałość o jakość portfela klientów w podległym oddziale i monitorowanie standardu oferowanych usług
- Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających proces sprzedaży produktów i zwiększających efektywność działań
- Monitorowanie i aktywizowanie sprzedaży
- Pozyskiwanie i zatrudnianie telemarketerów wspierających sprzedaż oddziałową
Dyrektor Placówki Bankowej
- Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy i budżetowy
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów w procesie obsługi klienta
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej oraz sporządzanie raportów, analiz i estymacji
- Utrzymywanie relacji z klientami VIP
- Pozyskiwanie pośredników oraz partnerów
- Odpowiedzialność za jakość sporządzanych kontraktów
- Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy
- Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- Monitorowanie i rozliczanie z wykonania zadań
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przez pracowników obowiązujących w Credit Agricole Bank Polska instrukcji i procedur
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy i budżetowy
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów w procesie obsługi klienta
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej oraz sporządzanie raportów, analiz i estymacji
- Utrzymywanie relacji z klientami VIP
- Pozyskiwanie pośredników oraz partnerów
- Odpowiedzialność za jakość sporządzanych kontraktów
- Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy
- Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- Monitorowanie i rozliczanie z wykonania zadań
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przez pracowników obowiązujących w Credit Agricole Bank Polska instrukcji i procedur
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych
Manager Oddziału Bankowego
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy z uwzględnieniem poziomu ryzyka kredytowego
- Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy
- Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- Monitorowanie i rozliczanie z wykonania zadań
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przez pracowników obowiązujących w eurobanku instrukcji i procedur
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie raportów
- Kontakty z firmami obsługującymi, kontrahentami
- Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy z uwzględnieniem poziomu ryzyka kredytowego
- Prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy
- Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- Monitorowanie i rozliczanie z wykonania zadań
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przez pracowników obowiązujących w eurobanku instrukcji i procedur
- Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów wizualizacyjnych – wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej, sporządzanie raportów
- Kontakty z firmami obsługującymi, kontrahentami
Specjalista ds. Sprzedaży
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych
- Realizacja planów sprzedaży w zakresie ilościowym i jakościowym
- Profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta w oddziale bankowym
- Prowadzenie akcji promocyjnych na terenie i w okolicy placówki bankowej oraz w firmach
- Kompletowanie dokumentacji, sporządzanie umów kredytowych
- Realizacja planów sprzedaży w zakresie ilościowym i jakościowym
- Profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa klienta w oddziale bankowym
- Prowadzenie akcji promocyjnych na terenie i w okolicy placówki bankowej oraz w firmach
- Kompletowanie dokumentacji, sporządzanie umów kredytowych
Projekty
Szkolenie - KOMUNIKACJA jak mówić by być zrozumianym
- ćwiczenia w grupach
- materiały szkoleniowe i poszkoleniowe
Przygotowanie od podstaw szkolenia dla kadry zarządzającej w firmie MONNARI TRADE S.A. z zakresu komunikacji i informacji zwrotnej. Praca warsztatowo-szkoleniowa z pięcioma dwudziestoosobowymi grupami we Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie, Lublinie i Poznaniu.
Zakres obowiązków
- przygotowanie kompletnego 8 godzinnego szkolenia połączonego z warsztatem- ćwiczenia w grupach
- materiały szkoleniowe i poszkoleniowe
Szkolenie - Narzędzia niezbędne do funkcjonowania salonów sieci Monnari Trade S.A.
- organizacja materiałów poszkoleniowych dla uczestników (forma i zakres)
Organizacja od podstaw szkolenia dot. wdrożonych procedur i nowych metod pracy w salonach Monnari Trade S.A.
Zakres obowiązków
- przygotowanie stenogramu 8 godzinnego szkolenia dla pięciu szesnastoosobowych grup na terenie miast Sandomierz, Gdańsk, Opole, Zielona Góra, Bydgoszcz- organizacja materiałów poszkoleniowych dla uczestników (forma i zakres)
Szkolenia i kursy
- Monnari Trade S.A. - VM
- STAGE MAN - animacja czasu dla grup
- Citi Handlowy, szkolenie "Managing at Citi - umiejętność zadaniowania"
- Credit Agricole Bank Polska "ABC Hipoteki"
- EuroBank, szkolenie "Hipoteka"
- EuroBank, szkolenie "Efektywny Manager Zespołu"
- EuroBank, szkolenie "Manager trenerem sprzedaży"
- EuroBank, szkolenie "Zarządzanie zespołem"
- EuroBank, szkolenie "Zarządzanie zespołem" prowadzone przez GREŃ COMMUNICATION
- Eurobank, szkolenie "Rekrutacja dla managerów"
- EuroBank, szkolenie z funduszy inwestycyjnych SEB i Allianz
- EuroBank, szkolenie "Psychologia kontaktów handlowych"
- EuroBank, szkolenie "Akademia umiejętności trenerskich" prowadzone przez GREŃ COMMUNICATION
- EuroBank, szkolenie "Skuteczne pozyskiwanie klientów"
- EuroBank, szkolenie "Trudne sytuacje w relacjach z klientem"
- EuroBank, szkolenie "System przeprowadzania ocen kwartalnych"
- STAGE MAN - animacja czasu dla grup
- Citi Handlowy, szkolenie "Managing at Citi - umiejętność zadaniowania"
- Credit Agricole Bank Polska "ABC Hipoteki"
- EuroBank, szkolenie "Hipoteka"
- EuroBank, szkolenie "Efektywny Manager Zespołu"
- EuroBank, szkolenie "Manager trenerem sprzedaży"
- EuroBank, szkolenie "Zarządzanie zespołem"
- EuroBank, szkolenie "Zarządzanie zespołem" prowadzone przez GREŃ COMMUNICATION
- Eurobank, szkolenie "Rekrutacja dla managerów"
- EuroBank, szkolenie z funduszy inwestycyjnych SEB i Allianz
- EuroBank, szkolenie "Psychologia kontaktów handlowych"
- EuroBank, szkolenie "Akademia umiejętności trenerskich" prowadzone przez GREŃ COMMUNICATION
- EuroBank, szkolenie "Skuteczne pozyskiwanie klientów"
- EuroBank, szkolenie "Trudne sytuacje w relacjach z klientem"
- EuroBank, szkolenie "System przeprowadzania ocen kwartalnych"
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Bankowość
Inne
Zainteresowania
- Turystyka
- Gry logiczne (mensa)
- Gry logiczne (mensa)
Inne
- prawo jazdy kat. B
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Budżet Domowy
Jak oszczędzić w domowym budżecie, jak znaleźć oszczędności w domowych finansach. Zobacz jak możesz zbudować obraz swoich finansów za pomocą: http://www.budzetdomowy.pl
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog
Nieruchomości Komercyjne Szczecin
Dla planujących zmianę siedziby Firmy. Tylko Nieruchomości Komercyjne. Informacje o nowych ciekawych lokalizacjach wyłącznie lokalnych - Szczecin i okolice.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.