Umiejętności
Księgowość
Języki obce
BHP
Prawo pracy
Zarządzanie
Administracja biura
Płatnik
podatki
Rekrutacja pracowników
SYMFONIA Kadry / Płace
word, excel
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
GIODO
Języki
rosyjski
ojczysty
ukraiński
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Ds. Kadr i Rozliczeń
Selektivv Europe sp. z o.o.
- samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników;
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi
przepisami;
- rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT;
- prowadzanie przelewów wynagrodzeń, i innych do systemu bankowego;
- bezpośrednia kontrola dokumentacji księgowej i dokumentacji RODO;
- szkolenie pracowników w zakresie RODO i prawa pracy;
- kontrola rozliczeń z klientami i kontrahentami;
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu
firmy;
- sporządzanie raportu kasowego;
- monitowanie płatności, windykowanie należności;
- koordynowanie działu administracyjnego.
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi
przepisami;
- rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, PIT;
- prowadzanie przelewów wynagrodzeń, i innych do systemu bankowego;
- bezpośrednia kontrola dokumentacji księgowej i dokumentacji RODO;
- szkolenie pracowników w zakresie RODO i prawa pracy;
- kontrola rozliczeń z klientami i kontrahentami;
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu
firmy;
- sporządzanie raportu kasowego;
- monitowanie płatności, windykowanie należności;
- koordynowanie działu administracyjnego.
Specjalista ds. administracji
Selectivv Europe sp. z o.o.
- rekrutacja personelu,
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej;
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja urlopów pracowniczych,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracy, warunków zatrudnienia, umów
B2B,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu
firmy,
- zarządzanie przepływem informacji księgowych z biurem rachunkowym,
- nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,
- wystawianie faktur, korekt, faktur zaliczkowych, proform,
- rozliczanie podróży służbowych,
- prowadzenie rejestru faktur sprzedażowych i kosztów w CRM,
- sporządzanie raportu kasowego,
- monitowanie płatności, windykowanie należności,
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura.
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej;
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja urlopów pracowniczych,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracy, warunków zatrudnienia, umów
B2B,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu
firmy,
- zarządzanie przepływem informacji księgowych z biurem rachunkowym,
- nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,
- wystawianie faktur, korekt, faktur zaliczkowych, proform,
- rozliczanie podróży służbowych,
- prowadzenie rejestru faktur sprzedażowych i kosztów w CRM,
- sporządzanie raportu kasowego,
- monitowanie płatności, windykowanie należności,
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy,
- realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura.
Specjalista ds. Administracji
Centrum Medyczny PZG, Warszawa
- współpraca przy rekrutacji personelu;
- tworzenie grafików personelu, sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie);
- przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla personelu;
- obsługa programu medycznego;
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej;
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
- prowadzenie bieżącej korespondencji, kontakty z urzędami i kontrahentami;
- ścisła współpraca z działem księgowości;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- prowadzenie strony poradni na Facebooku;
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych.
- tworzenie grafików personelu, sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie);
- przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla personelu;
- obsługa programu medycznego;
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej;
- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
- prowadzenie bieżącej korespondencji, kontakty z urzędami i kontrahentami;
- ścisła współpraca z działem księgowości;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- prowadzenie strony poradni na Facebooku;
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych.
Główna Księgowa
«Szpital świętego Luki», «Acinus» (sieć aptek oraz prywatna przychodnia i szpital, Ukraina)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów;
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
- sporządzanie list płac;
- sporządzanie sprawozdań finansowych;
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych;
- przygotowanie dokumentacji kredytowej dla potrzeb zaciągnięcia kredytu w banku;
- tworzenie biznes planów;
- sporządzanie sprawozdań wewnętrznych;
- zarządzanie 5-osobowym zespołem.
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
- sporządzanie list płac;
- sporządzanie sprawozdań finansowych;
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych;
- przygotowanie dokumentacji kredytowej dla potrzeb zaciągnięcia kredytu w banku;
- tworzenie biznes planów;
- sporządzanie sprawozdań wewnętrznych;
- zarządzanie 5-osobowym zespołem.
Szkolenia i kursy
Kurs Prawo pracy i płace (120h) - styczeń 2016- maj 2016
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Ręczne dzieło, haftowanie, malowanie, języki obce, podróże.
Organizacje
Caritas Polska
Inne
WOLONTARIAT
Polski Związek Kolarski
praca jako wolontariusz przy organizowaniu Pucharu Świata.
Caritas Polska
praca jako wolontariusz
Polski Związek Kolarski
praca jako wolontariusz przy organizowaniu Pucharu Świata.
Caritas Polska
praca jako wolontariusz