Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Zarządu
-Koordynowanie pracy całego biura,
-Ścisła współpraca z Zarządem - wspieranie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach,
-Dbanie o powierzchnię biurową, koordynowanie prac remontowych oraz technicznych, Organizowanie eventów firmowych,
-Samodzielne prowadzenie projektów administracyjno-biurowych.
- przygotowywanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- samodzielne prowadzenie zleconych projektów
-Ścisła współpraca z Zarządem - wspieranie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach,
-Dbanie o powierzchnię biurową, koordynowanie prac remontowych oraz technicznych, Organizowanie eventów firmowych,
-Samodzielne prowadzenie projektów administracyjno-biurowych.
- przygotowywanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- samodzielne prowadzenie zleconych projektów
Asystentka Biura Zarządu
- koordynacja spraw administracyjnych: kalendarz spotkań, organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji oraz wydatków służbowych,
- przygotowywanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- zapewnienie wysokich standardów w obszarze realizacji zamówień, obiegu dokumentów i komunikacji z Klientami i pozostałymi działami w firmie,
- uczestnictwo w spotkaniach z partnerami biznesowymi Spółki, utrzymywanie kontaktów i reprezentowanie interesów Firmy,
- samodzielne prowadzenie zleconych projektów
- przygotowywanie i analizowanie dokumentów służbowych oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- zapewnienie wysokich standardów w obszarze realizacji zamówień, obiegu dokumentów i komunikacji z Klientami i pozostałymi działami w firmie,
- uczestnictwo w spotkaniach z partnerami biznesowymi Spółki, utrzymywanie kontaktów i reprezentowanie interesów Firmy,
- samodzielne prowadzenie zleconych projektów
Asystentka Dyrektora Oddziału Regionalnego w Krakowie
- bieżąca obsługa sekretariatu,
- prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji,
- organizacja od strony administracyjnej (rezerwacje hoteli itp.) w tym dokumentacja delegacji, - ustalanie spotkań z pracownikami oraz gośćmi z zewnątrz,
- przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych oraz kadry kierowniczej - rejestracja wszystkich wpływających faktur,
- tymczasowe wspieranie zespołu w ich obowiązkach.
- prowadzenie kalendarza spotkań i delegacji,
- organizacja od strony administracyjnej (rezerwacje hoteli itp.) w tym dokumentacja delegacji, - ustalanie spotkań z pracownikami oraz gośćmi z zewnątrz,
- przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych oraz kadry kierowniczej - rejestracja wszystkich wpływających faktur,
- tymczasowe wspieranie zespołu w ich obowiązkach.
Office Manager (Irlandia)
Salony Samochodowe Honda & Suzuki oraz Land Rover
- zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura,
- administrowanie bazy danych,
- udzielanie informacji dotyczącej oferty firmy,
- pomoc w prowadzeniu procesów rekrutacji,
- monitorowanie przepływu dokumentów i informacji,
-rozpatrywanie reklamacji.
- administrowanie bazy danych,
- udzielanie informacji dotyczącej oferty firmy,
- pomoc w prowadzeniu procesów rekrutacji,
- monitorowanie przepływu dokumentów i informacji,
-rozpatrywanie reklamacji.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B od 2003 roku.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, kino, podróże
Organizacje
Znajomość obsługi komputera Windows Środowisko Office ( Word, Excel, Power Point, Outlook),
Internet.
Dodatkowo: Umiejętność pracy w stresie w ograniczeniach czasowych,
analityczne podejście do zagadnień,
kreatywność i własna inicjatywa,
łatwość nawiązywania kontaktów
Internet.
Dodatkowo: Umiejętność pracy w stresie w ograniczeniach czasowych,
analityczne podejście do zagadnień,
kreatywność i własna inicjatywa,
łatwość nawiązywania kontaktów