Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. szkoleń i rekrutacji
- rekrutacja:
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o o administracyjne
o o kierownicze
• tworzenie matryc kompetencji i realizacja grupowych sesji Assessment Center
- organizacja szkoleń i kursów dla Pracowników wewnętrznych w tym:
• przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń
• aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników
• organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych (pomoc w wyborze dostawcy, obieg wniosków w celu zdobycia akceptacji, sfinalizowanie kwestii uczestnictwa pracownika w szkoleniu: zgłoszenie pracownika, podpisanie umowy z dostawcą szkolenia i podpisanie umowy lojalnościowej z Pracownikiem).
• dofinansowania dla pracowników (zbieranie wniosków i sporządzanie zbiorczej informacji tabelarycznej dla osób decyzyjnych)
• ewidencja szkoleń
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- współpraca z trenerami wewnętrznymi:
• tworzenie harmonogramu szkoleń dla trenerów wewnętrznych oraz komunikacja o planowanych działaniach
• realizacja szkoleń według harmonogramu - kontakt z Zakładami w celu ustalenia listy uczestników oraz zapewnienie kwestii logistycznych dotyczących szkoleń
• tworzenie podsumowań i zestawień po zakończonym projekcie szkoleń
• rozliczanie pracy trenerów wewnętrznych - sprawdzanie specyfikacji pracy, wyliczenie premii i rozliczanie faktur dotyczących ich pracy.
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• negocjacje z dostawcami sal
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- obsługa systemu Oracle eBS:
• rozliczanie faktur kosztowych związanych z usługami świadczonymi na rzecz Pracodawcy
- planowanie budżetu w systemie Hyperion:
• aktualizacja budżetu
• tworzenie i weryfikacja budżetu w oparciu o planowane działania
• wprowadzanie danych do systemu
- budżet (dofinansowania):
• sporządzanie comiesięcznych list refundacji za naukę na studiach oraz w szkołach językowych i wysyłanie ich do płac
- wnioski:
• sporządzanie wniosków dotyczących spraw bieżących i planowanych
• obieg wniosków wraz ze zdobywaniem akceptacji osób decyzyjnych oraz ich rejestracja w systemie
• porządkowanie, segregacja i archiwizacja dokumentów.
- wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego.
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o o administracyjne
o o kierownicze
• tworzenie matryc kompetencji i realizacja grupowych sesji Assessment Center
- organizacja szkoleń i kursów dla Pracowników wewnętrznych w tym:
• przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń
• aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników
• organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych (pomoc w wyborze dostawcy, obieg wniosków w celu zdobycia akceptacji, sfinalizowanie kwestii uczestnictwa pracownika w szkoleniu: zgłoszenie pracownika, podpisanie umowy z dostawcą szkolenia i podpisanie umowy lojalnościowej z Pracownikiem).
• dofinansowania dla pracowników (zbieranie wniosków i sporządzanie zbiorczej informacji tabelarycznej dla osób decyzyjnych)
• ewidencja szkoleń
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- współpraca z trenerami wewnętrznymi:
• tworzenie harmonogramu szkoleń dla trenerów wewnętrznych oraz komunikacja o planowanych działaniach
• realizacja szkoleń według harmonogramu - kontakt z Zakładami w celu ustalenia listy uczestników oraz zapewnienie kwestii logistycznych dotyczących szkoleń
• tworzenie podsumowań i zestawień po zakończonym projekcie szkoleń
• rozliczanie pracy trenerów wewnętrznych - sprawdzanie specyfikacji pracy, wyliczenie premii i rozliczanie faktur dotyczących ich pracy.
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• negocjacje z dostawcami sal
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- obsługa systemu Oracle eBS:
• rozliczanie faktur kosztowych związanych z usługami świadczonymi na rzecz Pracodawcy
- planowanie budżetu w systemie Hyperion:
• aktualizacja budżetu
• tworzenie i weryfikacja budżetu w oparciu o planowane działania
• wprowadzanie danych do systemu
- budżet (dofinansowania):
• sporządzanie comiesięcznych list refundacji za naukę na studiach oraz w szkołach językowych i wysyłanie ich do płac
- wnioski:
• sporządzanie wniosków dotyczących spraw bieżących i planowanych
• obieg wniosków wraz ze zdobywaniem akceptacji osób decyzyjnych oraz ich rejestracja w systemie
• porządkowanie, segregacja i archiwizacja dokumentów.
- wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego.
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
- rekrutacja:
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o trenerów i lektorów na czas realizacji kursów
o asystentek ds. realizacji szkoleń
o praktykantów do Działu Szkoleń Biznesowych
- organizacja szkoleń i kursów dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w tym:
• badanie rynku pod względem zapotrzebowania na nowe szkolenia
• sporządzanie i składanie ofert przetargowych potencjalnym Klientom
• wprowadzanie i zarządzanie kursami w systemie CRM
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- współpraca z Urzędami Pracy i firmami w ramach finansowania kursów dla bezrobotnych
- prowadzenie projektów POKL
- realizacja planów sprzedażowych.
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o trenerów i lektorów na czas realizacji kursów
o asystentek ds. realizacji szkoleń
o praktykantów do Działu Szkoleń Biznesowych
- organizacja szkoleń i kursów dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w tym:
• badanie rynku pod względem zapotrzebowania na nowe szkolenia
• sporządzanie i składanie ofert przetargowych potencjalnym Klientom
• wprowadzanie i zarządzanie kursami w systemie CRM
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- współpraca z Urzędami Pracy i firmami w ramach finansowania kursów dla bezrobotnych
- prowadzenie projektów POKL
- realizacja planów sprzedażowych.
Koordynator ds. Szkoleń
1. Organizacja szkoleń dla Pracowników 3M Poland w tym:
a) zbieranie informacji na temat potrzeb szkoleniowych,
b) przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń,
c) aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
d) pracowanie zbiorczego Planu Szkoleń,
e) organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych,
f) ewidencja szkoleń.
2. Organizacja szkoleń BHP dla pracowników na stanowiskach kierowniczych oraz administracyjno – biurowych.
3. Obsługa systemu SAP
4. Tworzenie schematów organizacyjnych dla Biznesów.
5. Organizacja spotkań dla Działu HR.
6. Utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi dostawcami szkoleń, aktualizacja katalogu szkoleniowego i procedury szkoleń.
7. Sporządzanie raportów lub prezentacji w oparciu o ewidencję szkoleń.
a) zbieranie informacji na temat potrzeb szkoleniowych,
b) przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń,
c) aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
d) pracowanie zbiorczego Planu Szkoleń,
e) organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych,
f) ewidencja szkoleń.
2. Organizacja szkoleń BHP dla pracowników na stanowiskach kierowniczych oraz administracyjno – biurowych.
3. Obsługa systemu SAP
4. Tworzenie schematów organizacyjnych dla Biznesów.
5. Organizacja spotkań dla Działu HR.
6. Utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi dostawcami szkoleń, aktualizacja katalogu szkoleniowego i procedury szkoleń.
7. Sporządzanie raportów lub prezentacji w oparciu o ewidencję szkoleń.
Praktykantka - pomoc dla konsultantów ds. rekrutacji.
- tworzenie profili kandydatów
- prowadzenie i udział w rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami
- udzielanie informacji zwrotnej kandydatom
- wprowadzanie CV do bazy danych
- umawianie kandydatów na spotkania z konsultantami
- wyszukiwanie kandydatów z baz danych, selekcja CV
- zarządzanie dokumentacją pracowniczą, wydawanie umów, zaświadczeń, skierowań
- zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych
- kompletowanie dokumentacji związanej zatrudnieniem pracownika – teczki osobowe
- porządkowanie dokumentacji i układanie aplikacji cv.
- udzielanie informacji, przyjmowanie i przekierowanie połączeń telefonicznych
- skanowanie dokumentów dotyczących rozliczeń
- przygotowywanie i wysyłanie pasków z wynagrodzeniami
- prowadzenie i udział w rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami
- udzielanie informacji zwrotnej kandydatom
- wprowadzanie CV do bazy danych
- umawianie kandydatów na spotkania z konsultantami
- wyszukiwanie kandydatów z baz danych, selekcja CV
- zarządzanie dokumentacją pracowniczą, wydawanie umów, zaświadczeń, skierowań
- zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych
- kompletowanie dokumentacji związanej zatrudnieniem pracownika – teczki osobowe
- porządkowanie dokumentacji i układanie aplikacji cv.
- udzielanie informacji, przyjmowanie i przekierowanie połączeń telefonicznych
- skanowanie dokumentów dotyczących rozliczeń
- przygotowywanie i wysyłanie pasków z wynagrodzeniami
Praktykantka w Dziale Personalnym
Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w MOSD Sp. zo.o. O/ZG Ciechanów:
- regulaminem organizacyjnym,
- regulaminem pracy,
- układem zbiorowym.
- regulaminem gospodarowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Zapoznanie się z procesem rekrutacji pracowników,
Zapoznanie się i praca z programem kadrowo - płacowym Kadry - Płace Cross:
- wprowadzanie danych nowego pracownika,
- wprowadzanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Wyliczanie urlopów wypoczynkowych.
Wyliczanie okresów zatrudnienia pracownika.
Zapoznanie się z programem Płatnik ZUS:
- wprowadzanie do ubezpieczeń nowych pracowników,
- przekaz elektroniczny dokumentów.
Wyliczanie wynagrodzeń pracowników:
- kalkulator wyliczania wynagrodzeń,
- premia kwartalna.
Zapoznanie się z programem PeopleSoft:
- wprowadzanie danych pracownika i rejestracja czasu pracy.
Zapoznanie się z przepisami Kodeksu Pracy:
- nabycie prawa do urlopów,
- czas pracy.
Zakładanie akt osobowych pracowników.
Obsługa urządzeń biurowych:
- faksu,
- kserokopiarki,
- skanera.
Sporządzanie pism z zakresu bieżących spraw działu.
Sporządzanie kroniki Firmy.
- regulaminem organizacyjnym,
- regulaminem pracy,
- układem zbiorowym.
- regulaminem gospodarowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Zapoznanie się z procesem rekrutacji pracowników,
Zapoznanie się i praca z programem kadrowo - płacowym Kadry - Płace Cross:
- wprowadzanie danych nowego pracownika,
- wprowadzanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Wyliczanie urlopów wypoczynkowych.
Wyliczanie okresów zatrudnienia pracownika.
Zapoznanie się z programem Płatnik ZUS:
- wprowadzanie do ubezpieczeń nowych pracowników,
- przekaz elektroniczny dokumentów.
Wyliczanie wynagrodzeń pracowników:
- kalkulator wyliczania wynagrodzeń,
- premia kwartalna.
Zapoznanie się z programem PeopleSoft:
- wprowadzanie danych pracownika i rejestracja czasu pracy.
Zapoznanie się z przepisami Kodeksu Pracy:
- nabycie prawa do urlopów,
- czas pracy.
Zakładanie akt osobowych pracowników.
Obsługa urządzeń biurowych:
- faksu,
- kserokopiarki,
- skanera.
Sporządzanie pism z zakresu bieżących spraw działu.
Sporządzanie kroniki Firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Historia Starożytnego Egiptu.
Inne
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (system Windows XP oraz Vista, programy Word, Excel, Power Point), obsługa kasy fiskalnej.
- umiejętność szybkiego uczenia się i konsekwencja w działaniu;
- dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- umiejętność adaptacji w wielokulturowym środowisku;
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- kurs pierwszej pomocy.
- umiejętność szybkiego uczenia się i konsekwencja w działaniu;
- dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- umiejętność adaptacji w wielokulturowym środowisku;
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- kurs pierwszej pomocy.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.