Natalia Nawrot

Specjalista ds. Szkoleń i Rekrutacji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKP Intercity S.A.
Specjalista ds. szkoleń i rekrutacji
- rekrutacja:
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o o administracyjne
o o kierownicze
• tworzenie matryc kompetencji i realizacja grupowych sesji Assessment Center
- organizacja szkoleń i kursów dla Pracowników wewnętrznych w tym:
• przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń
• aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników
• organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych (pomoc w wyborze dostawcy, obieg wniosków w celu zdobycia akceptacji, sfinalizowanie kwestii uczestnictwa pracownika w szkoleniu: zgłoszenie pracownika, podpisanie umowy z dostawcą szkolenia i podpisanie umowy lojalnościowej z Pracownikiem).
• dofinansowania dla pracowników (zbieranie wniosków i sporządzanie zbiorczej informacji tabelarycznej dla osób decyzyjnych)
• ewidencja szkoleń
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- współpraca z trenerami wewnętrznymi:
• tworzenie harmonogramu szkoleń dla trenerów wewnętrznych oraz komunikacja o planowanych działaniach
• realizacja szkoleń według harmonogramu - kontakt z Zakładami w celu ustalenia listy uczestników oraz zapewnienie kwestii logistycznych dotyczących szkoleń
• tworzenie podsumowań i zestawień po zakończonym projekcie szkoleń
• rozliczanie pracy trenerów wewnętrznych - sprawdzanie specyfikacji pracy, wyliczenie premii i rozliczanie faktur dotyczących ich pracy.
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• negocjacje z dostawcami sal
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- obsługa systemu Oracle eBS:
• rozliczanie faktur kosztowych związanych z usługami świadczonymi na rzecz Pracodawcy
- planowanie budżetu w systemie Hyperion:
• aktualizacja budżetu
• tworzenie i weryfikacja budżetu w oparciu o planowane działania
• wprowadzanie danych do systemu
- budżet (dofinansowania):
• sporządzanie comiesięcznych list refundacji za naukę na studiach oraz w szkołach językowych i wysyłanie ich do płac
- wnioski:
• sporządzanie wniosków dotyczących spraw bieżących i planowanych
• obieg wniosków wraz ze zdobywaniem akceptacji osób decyzyjnych oraz ich rejestracja w systemie
• porządkowanie, segregacja i archiwizacja dokumentów.
- wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego.
GoWork.pl
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
- rekrutacja:
• publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych oraz selekcja napływających aplikacji
• prowadzenie spotkań rekrutacyjnych na stanowiska:
o trenerów i lektorów na czas realizacji kursów
o asystentek ds. realizacji szkoleń
o praktykantów do Działu Szkoleń Biznesowych
- organizacja szkoleń i kursów dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w tym:
• badanie rynku pod względem zapotrzebowania na nowe szkolenia
• sporządzanie i składanie ofert przetargowych potencjalnym Klientom
• wprowadzanie i zarządzanie kursami w systemie CRM
• zarządzanie bazami danych
• podtrzymywanie relacji i opieka nad Klientem
- obsługa logistyczna kursów i szkoleń w tym:
• przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
• nadzór nad przebiegiem kursów
• sporządzanie raportów na podstawie zebranej dokumentacji
- współpraca z Urzędami Pracy i firmami w ramach finansowania kursów dla bezrobotnych
- prowadzenie projektów POKL
- realizacja planów sprzedażowych.
3M Poland
Koordynator ds. Szkoleń
1. Organizacja szkoleń dla Pracowników 3M Poland w tym:
a) zbieranie informacji na temat potrzeb szkoleniowych,
b) przygotowanie listy pracowników do zaplanowania budżetu szkoleń,
c) aktualizacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
d) pracowanie zbiorczego Planu Szkoleń,
e) organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych,
f) ewidencja szkoleń.
2. Organizacja szkoleń BHP dla pracowników na stanowiskach kierowniczych oraz administracyjno – biurowych.
3. Obsługa systemu SAP
4. Tworzenie schematów organizacyjnych dla Biznesów.
5. Organizacja spotkań dla Działu HR.
6. Utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi dostawcami szkoleń, aktualizacja katalogu szkoleniowego i procedury szkoleń.
7. Sporządzanie raportów lub prezentacji w oparciu o ewidencję szkoleń.
Randstad Polska
Praktykantka - pomoc dla konsultantów ds. rekrutacji.
- tworzenie profili kandydatów
- prowadzenie i udział w rozmowach kwalifikacyjnych z kandydatami
- udzielanie informacji zwrotnej kandydatom
- wprowadzanie CV do bazy danych
- umawianie kandydatów na spotkania z konsultantami
- wyszukiwanie kandydatów z baz danych, selekcja CV
- zarządzanie dokumentacją pracowniczą, wydawanie umów, zaświadczeń, skierowań
- zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych
- kompletowanie dokumentacji związanej zatrudnieniem pracownika – teczki osobowe
- porządkowanie dokumentacji i układanie aplikacji cv.
- udzielanie informacji, przyjmowanie i przekierowanie połączeń telefonicznych
- skanowanie dokumentów dotyczących rozliczeń
- przygotowywanie i wysyłanie pasków z wynagrodzeniami
databroker S.A.
specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
- obsługa klienta
- weryfikacja danych osobowych
- telefoniczna sprzedaż
PGNiG S.A.
Praktykantka w Dziale Personalnym
Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w MOSD Sp. zo.o. O/ZG Ciechanów:
- regulaminem organizacyjnym,
- regulaminem pracy,
- układem zbiorowym.
- regulaminem gospodarowania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Zapoznanie się z procesem rekrutacji pracowników,
Zapoznanie się i praca z programem kadrowo - płacowym Kadry - Płace Cross:
- wprowadzanie danych nowego pracownika,
- wprowadzanie urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności.
Wyliczanie urlopów wypoczynkowych.
Wyliczanie okresów zatrudnienia pracownika.
Zapoznanie się z programem Płatnik ZUS:
- wprowadzanie do ubezpieczeń nowych pracowników,
- przekaz elektroniczny dokumentów.
Wyliczanie wynagrodzeń pracowników:
- kalkulator wyliczania wynagrodzeń,
- premia kwartalna.
Zapoznanie się z programem PeopleSoft:
- wprowadzanie danych pracownika i rejestracja czasu pracy.
Zapoznanie się z przepisami Kodeksu Pracy:
- nabycie prawa do urlopów,
- czas pracy.
Zakładanie akt osobowych pracowników.
Obsługa urządzeń biurowych:
- faksu,
- kserokopiarki,
- skanera.
Sporządzanie pism z zakresu bieżących spraw działu.
Sporządzanie kroniki Firmy.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia spec. stosunki pracy i zasoby ludzkie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia spec. Zarządzanie Personelem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Historia Starożytnego Egiptu.

Inne

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (system Windows XP oraz Vista, programy Word, Excel, Power Point), obsługa kasy fiskalnej.
- umiejętność szybkiego uczenia się i konsekwencja w działaniu;
- dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- umiejętność adaptacji w wielokulturowym środowisku;
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- kurs pierwszej pomocy.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Buty dla kobiety
Buty dla kobiety
Buty dla kobiety
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.