Natalia Kojzar

Asystent w Dziale Jakości, NIFCO KOREA POLAND sp z o.o. w Żorach
Pawłowice, śląskie

Umiejętności

HACCP Microsoft Office Jakość dostawcy 5S Kontrola jakości Prawo jazdy kat B 5. Dlaczego Kontakt z klientem praca w labolatorium Audyt wewnętrzny audyty jakości Zapewnienie jakości - QA

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystent w Dziale Jakości
NIFCO KOREA POLAND sp z o.o. w Żorach
Quality Assurance
- Kontakt z klientem
- Kontrolowanie dostawców
- Uczestnictwo w Audytach
- Delegacje służbowe
- Szkolenia dla pracowników linii produkcyjnej oraz inspektorów jakości
- Kontrola zwrotów
- Obsługa reklamacji dostawców
- Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu nowych projektów
- Analiza reklamacji oraz wdrażanie działań korygujących
- Bezpośredni kontakt z klientami i dostawcami (Słowacja i Polska)
- Zapewnienie sortingu części w wypadku wystąpienia niezgodności u klienta
- Wykonywanie raportów pomiarowych
Nifco Poland sp. z o.o.
Inspektor jakości
- Obsługa urządzeń pomiarowych (miernik do pomiaru połysku, grubościomierz, twardościomierz Shore'a, mikroskop, maszyna wytrzymałościowa, suwmiarka),
- Kontrola jakości części wtryskiwanych, malowanych oraz montowanych, kontrola jakości dostaw (subproduktów, surowego materiału),
- Przeprowadzanie selekcji oddzielając produkty wadliwe
- Nadzór nad produktem wadliwym
Logo
Pracownik linii produkcyjnej
Plukon Food Group Nederland
Praca sezonowa
- Nakładanie subproduktów na linii produkcyjnej
- Kontrola finalna wyrobów gotowych,
- Pakowanie wyrobów gotowych

Edukacja

Logo
Inżynier jakości, inżynierskie
Wyższa Szkoła Biznesu Wydział zamiejscowy w Cieszynie.

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
QA