Natalia Kamińska

Natalia Kamińska

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Animal Pharmaceutical Laboratories Sp. z o.o.
Tczew, pomorskie

Umiejętności

Osiąganiu Wyników Szkolenia pracowników Negocjacje Szkolenia rekrutacyjne Zarządzanie Sprzedażą Kontakt z klientem

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Animal Pharmaceutical Laboratories Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
 Zarządzaniem zespołem Opiekunów Klienta,
 Prowadzenie biznesowych negocjacji z Klientem „ wyższego szczebla”,
 Tworzenie baz klientów,
 Systematyczne badanie rynku weterynaryjnego i hodowlanego,
 Nadzór i kontrola nad biurowymi i logistycznymi pracownikami firmy,
 Systematyczne przeprowadzanie coachingów i szkoleń,
 Dbanie o wzrost sprzedaży,
 Aktywne uczestnictwo w targach i wystawach,
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Operacji
 Kierowanie zespołem Doradców Klienta w celu realizacji zadań na poziomie wyznaczonych KPI;
 Bieżące kontrolowanie i analizowanie wyników pracy Doradców w trakcie prowadzenia rozmów z Klientami w celu identyfikacji obszarów wymagających doskonalenia;
 Stałe uaktualnianie i budowanie wiedzy własnej i zespołu w zakresie obsługi Klienta-coachingi i szkolenia;
 Bieżące organizowanie pracy zespołu i ocena Doradców;
 Zapewnie wzrostu sprzedaży;
 Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
 Obsługa biurowa sekcji- archwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, protokołów i sprawozdań.

Edukacja

Logo
Europeistyka- Administracja Europejska, magisterskie
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding