Natalia Kamińska
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Animal Pharmaceutical Laboratories Sp. z o.o.
Tczew,
pomorskie
Umiejętności
Osiąganiu Wyników
Szkolenia pracowników
Negocjacje
Szkolenia rekrutacyjne
Zarządzanie Sprzedażą
Kontakt z klientem
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zarządzaniem zespołem Opiekunów Klienta,
Prowadzenie biznesowych negocjacji z Klientem „ wyższego szczebla”,
Tworzenie baz klientów,
Systematyczne badanie rynku weterynaryjnego i hodowlanego,
Nadzór i kontrola nad biurowymi i logistycznymi pracownikami firmy,
Systematyczne przeprowadzanie coachingów i szkoleń,
Dbanie o wzrost sprzedaży,
Aktywne uczestnictwo w targach i wystawach,
Prowadzenie biznesowych negocjacji z Klientem „ wyższego szczebla”,
Tworzenie baz klientów,
Systematyczne badanie rynku weterynaryjnego i hodowlanego,
Nadzór i kontrola nad biurowymi i logistycznymi pracownikami firmy,
Systematyczne przeprowadzanie coachingów i szkoleń,
Dbanie o wzrost sprzedaży,
Aktywne uczestnictwo w targach i wystawach,
Kierownik Sekcji Operacji
Kierowanie zespołem Doradców Klienta w celu realizacji zadań na poziomie wyznaczonych KPI;
Bieżące kontrolowanie i analizowanie wyników pracy Doradców w trakcie prowadzenia rozmów z Klientami w celu identyfikacji obszarów wymagających doskonalenia;
Stałe uaktualnianie i budowanie wiedzy własnej i zespołu w zakresie obsługi Klienta-coachingi i szkolenia;
Bieżące organizowanie pracy zespołu i ocena Doradców;
Zapewnie wzrostu sprzedaży;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Obsługa biurowa sekcji- archwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, protokołów i sprawozdań.
Bieżące kontrolowanie i analizowanie wyników pracy Doradców w trakcie prowadzenia rozmów z Klientami w celu identyfikacji obszarów wymagających doskonalenia;
Stałe uaktualnianie i budowanie wiedzy własnej i zespołu w zakresie obsługi Klienta-coachingi i szkolenia;
Bieżące organizowanie pracy zespołu i ocena Doradców;
Zapewnie wzrostu sprzedaży;
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Obsługa biurowa sekcji- archwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, protokołów i sprawozdań.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding