Umiejętności
Biznes
Pozyskiwanie klientów
E-commerce
Event Marketing Strategy
Events Organizer
Google Adwords
Internet
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
Microsoft Office
New Business Development
SEM
Pisanie tekstów SEO
Web Analytics
Obsługa klienta
E-mail marketing
AdWords - Reklama
SEO/SEM
Bardzo dobra obsługa programów MS Office
Eventy - planowanie i organizacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Marketingu
- Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej i PR firmy
- Kontakty z mediami
- PR
- Organizacja eventów
- Aktualizacja i nadzór merytoryczny nad stroną internetową
- Współpraca ze studiem graficznym oraz agencją reklamową
- Reprezentowanie firmy na targach branżowych.
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
- Kontakty z mediami
- PR
- Organizacja eventów
- Aktualizacja i nadzór merytoryczny nad stroną internetową
- Współpraca ze studiem graficznym oraz agencją reklamową
- Reprezentowanie firmy na targach branżowych.
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
New Business Specialist
- pozyskiwanie nowych klientów na usługi pozycjonowania stron internetowych,
- prowadzenie spotkań i prezentacji,
- budowa strategii działań reklamowych,
- doradztwo w zakresie usług związanych z marketingiem internetowym (AdWords, SEO, remarketing, display),
- analiza danych z kampanii oraz ich optymalizacja,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy,
- opieka nad stałymi klientami,
- negocjowanie warunków umów.
- prowadzenie spotkań i prezentacji,
- budowa strategii działań reklamowych,
- doradztwo w zakresie usług związanych z marketingiem internetowym (AdWords, SEO, remarketing, display),
- analiza danych z kampanii oraz ich optymalizacja,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy,
- opieka nad stałymi klientami,
- negocjowanie warunków umów.
Specjalista ds. klienta kluczowego
Zakres nr 1 – sprzedażowy:
- sprzedaż oraz aktywne pozyskiwanie klientów,
- współpraca z firmami wykonawczymi oraz biurami projektowymi,
- wprowadzanie nowych produktów do oferty,
- analiza rynku, dostosowywanie oferty firmy do jego potrzeb,
- analiza oferty firm konkurencyjnych,
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz producentami oświetlenia,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- spotkania biznesowe z klientami,
Zakres nr 2 – marketingowy:
- koordynowanie prac nad materiałami reklamowymi oraz stroną internetową,
- nadzór nad ofertą sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, dobór odpowiednich reklam,
- redagowanie tekstów na potrzeby strony i katalogów, opiniowanie efektów pracy grafików oraz tworzenie ogólnych koncepcji kart katalogowych.
- sprzedaż oraz aktywne pozyskiwanie klientów,
- współpraca z firmami wykonawczymi oraz biurami projektowymi,
- wprowadzanie nowych produktów do oferty,
- analiza rynku, dostosowywanie oferty firmy do jego potrzeb,
- analiza oferty firm konkurencyjnych,
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz producentami oświetlenia,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- spotkania biznesowe z klientami,
Zakres nr 2 – marketingowy:
- koordynowanie prac nad materiałami reklamowymi oraz stroną internetową,
- nadzór nad ofertą sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, dobór odpowiednich reklam,
- redagowanie tekstów na potrzeby strony i katalogów, opiniowanie efektów pracy grafików oraz tworzenie ogólnych koncepcji kart katalogowych.
Szkolenia i kursy
Praktyka w radiu Pryzmat,
zakres obowiązków:
- podstawy montażu, montowanie sond ulicznych,
- zbieranie informacji do programów,
- współprowadzenie programu „Lektury Nieobowiązkowe”, audycje na żywo.
zakres obowiązków:
- podstawy montażu, montowanie sond ulicznych,
- zbieranie informacji do programów,
- współprowadzenie programu „Lektury Nieobowiązkowe”, audycje na żywo.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Publikacje:
Anomalia, wstręt, obrzydzenie. O ciele jako obiekcie liminalnym w twórczości O. Tokarczuk / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2013/2014, nr 3, 32 – 42.
Leon Chwistek - portret w dwóch odsłonach / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2012/2013, nr 2, s. 48-59.
Dziecko jako "inny" w prozie Andrzeja Stasiuka / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2011/2012, nr 4, s. 27-32.
Anomalia, wstręt, obrzydzenie. O ciele jako obiekcie liminalnym w twórczości O. Tokarczuk / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2013/2014, nr 3, 32 – 42.
Leon Chwistek - portret w dwóch odsłonach / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2012/2013, nr 2, s. 48-59.
Dziecko jako "inny" w prozie Andrzeja Stasiuka / Natalia Gawłowska / Język Polski w Liceum, 2011/2012, nr 4, s. 27-32.
Organizacje
Domki Wypoczynkowe Maniówka,
Stanowisko: Specjalista ds. marketingu,
zakres obowiązków:
- dobór odpowiednich reklam oraz określenie działań reklamowych i marketingowych w ramach określonego budżetu,
- nawiązywanie współpracy z innymi ośrodkami tego typu w okolicy w ramach współpracy,
- nadzór nad tworzeniem strony internetowej www.maniowka.com,
- organizacja drobnych eventów,
- stworzenie tekstów na potrzeby strony internetowej oraz stron wizytówek,
- tworzenie artykułów do portali tematycznych.
Stanowisko: Specjalista ds. marketingu,
zakres obowiązków:
- dobór odpowiednich reklam oraz określenie działań reklamowych i marketingowych w ramach określonego budżetu,
- nawiązywanie współpracy z innymi ośrodkami tego typu w okolicy w ramach współpracy,
- nadzór nad tworzeniem strony internetowej www.maniowka.com,
- organizacja drobnych eventów,
- stworzenie tekstów na potrzeby strony internetowej oraz stron wizytówek,
- tworzenie artykułów do portali tematycznych.
Grupy
Architektura i Sztuka.
W tej grupie architekci, projektanci wnętrz i artyści sztuk wizualnych wymieniają się opiniami, doświadczeniem, pomagają, radzą i szukają współpracy.
moje mieszkanie
design, aranżacje, adaptacje, wykonawstwo, remonty, architektura wnętrz, nieruchomości, wnetzrza, mieszkanie, dom
Technika Świetlna
Grupa zrzeszająca osoby zajmująca się szeroko pojętym oświetleniem (projektanci, architekci, wykładowcy, studenci).