Natalia Falkiewicz

Specjalista obsługi klientów
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Exorigo-Upos
Koordynator kontraktów serwisowych
Aktywna obsługa bieżących zleceń serwisowych, zapewnienie ciągłości pracy pod kątem serwisowym, dbanie o jakość usług klienta.
SMSAPI - ComVision Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów, doradztwo, negocjacje.
Jonasz Malec
Jonasz Malec · współpracownik
wystawiono
Współpracę z Natią wspominam bardzo dobrze. Jako Handlowiec była zdeterminowana do osiągnięcia stawianego celu. Wyróżniało ją profesjonalne podejście do pracy i pełne zaangażowanie. Plan działania, który układała Natalia zawsze wiązał się z pozytywnym rezultatem i nawiązaniem współpracy z kolejną firmą.
Arteria S.A.
Koordynator Zespołu
Bershka
Z-ca Kierownika Sklepu

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Marketing Mobilny PL
Marketing Mobilny PL
Marketing Mobilny
SMS
SMS
Wiadomości tekstowe. Wszystko o tej formy komunikacji w marketingu i życiu codziennym.
SMSAPI
SMSAPI
SMSAPI - marketing mobilny
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Misja Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe