Umiejętności
Copywriting
zarządzanie kreatywne
Kreacja
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
E-commerce
E-commerce Optimization
Komunikacja Marketingowa
Marketing internetowy
komunikaty prasowe
Social Media Marketing
Strateg mediów społecznościowych
E-mail marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Specialist
Praca przy promocji gry Bladebound.
- współtworzenie, wdrażanie i realizacja strategii promocji dla gry mobilnej Bladebound we wszystkich kanałach aktywności internetowej i pozainternetowej (media społecznościowe, media relations, eventy, targi itp.)
- współpraca z partnerami i usługodawcami przy przeprowadzaniu działań marketingowych
- budowanie świadomości marki na rynku
- user aquisition (AdWords, Facebook Ads)
- współtworzenie, wdrażanie i realizacja strategii promocji dla gry mobilnej Bladebound we wszystkich kanałach aktywności internetowej i pozainternetowej (media społecznościowe, media relations, eventy, targi itp.)
- współpraca z partnerami i usługodawcami przy przeprowadzaniu działań marketingowych
- budowanie świadomości marki na rynku
- user aquisition (AdWords, Facebook Ads)
PR & Marketing Manager
b-interaktive GmbH
- planowanie i realizacja kampanii mobilnych w celu pozyskiwania nowych użytkowników
- analiza rynku i konkurencji
- opieka nad całością wizerunku firmy i jej produktów, w tym nad materiałami graficznymi i marketingowymi
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, w tym z przedstawicielami sklepów (App Store, Google Play, Samsung Store itp.)
- ścisła współpraca z teamem developerskim przy projektowaniu gier mobilnych w celu optymalizacji ich wyglądu oraz działania na potrzeby realizacji założonych celów marketingowych
- realizowanie założonej strategii komunikacji z użyciem różnych kanałów, w tym social media, e-mail marketingu, SEO/SEM itp.
- reprezentowanie firmy na zewnątrz (targi, konferencje itp.)
- tworzenie treści - blog, strona, materiały prasowe itp.
- kontakt z prasą branżową i biznesową
- analiza rynku i konkurencji
- opieka nad całością wizerunku firmy i jej produktów, w tym nad materiałami graficznymi i marketingowymi
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, w tym z przedstawicielami sklepów (App Store, Google Play, Samsung Store itp.)
- ścisła współpraca z teamem developerskim przy projektowaniu gier mobilnych w celu optymalizacji ich wyglądu oraz działania na potrzeby realizacji założonych celów marketingowych
- realizowanie założonej strategii komunikacji z użyciem różnych kanałów, w tym social media, e-mail marketingu, SEO/SEM itp.
- reprezentowanie firmy na zewnątrz (targi, konferencje itp.)
- tworzenie treści - blog, strona, materiały prasowe itp.
- kontakt z prasą branżową i biznesową
Creative Manager
- koordynacja prac działu kreatywnego;
- tworzenie zaawansowanych makiet i prototypów funkcjonalnych sklepów internetowych, portali i wortali oraz serwisów internetowych;
- opracowywanie strategii działań marketingowych i promocyjnych online;
- opracowywanie analiz i strategii na potrzeby sektora e-commerce;
- planowanie i nadzorowanie działań związanych z realizacją strategii marketingowej;
- monitorowanie efektów przeprowadzanych działań promocyjnych;
- copywriting;
- branding.
- tworzenie zaawansowanych makiet i prototypów funkcjonalnych sklepów internetowych, portali i wortali oraz serwisów internetowych;
- opracowywanie strategii działań marketingowych i promocyjnych online;
- opracowywanie analiz i strategii na potrzeby sektora e-commerce;
- planowanie i nadzorowanie działań związanych z realizacją strategii marketingowej;
- monitorowanie efektów przeprowadzanych działań promocyjnych;
- copywriting;
- branding.
współpracownik
wystawiono
Wybitne połączenie kreatywności wysokich lotów i rzeczowości mocno stąpającej po gruncie biznesu. Zawsze o krok do przodu. :-) Skarbnica wiedzy. Pasjonatka świata marek, stoi za sukcesami wielu z nich.
Brand Manager
caartoo sp. z o.o.
- tworzenie długo- i krótkoterminowych planów i strategii działań marketingowych aplikacji mobilnej;
- planowanie i wdrażanie akcji wspierających wizerunek marki;
- aktywny monitoring i analiza rynku oraz konkurencji, tworzenie raportów i analiz;
- współtworzenie i koordynacja działań związanych z powstawaniem aplikacji (funkcjonalności, CI aplikacji, strona internetowa);
- opieka nad wizerunkiem aplikacji w sieci.
- planowanie i wdrażanie akcji wspierających wizerunek marki;
- aktywny monitoring i analiza rynku oraz konkurencji, tworzenie raportów i analiz;
- współtworzenie i koordynacja działań związanych z powstawaniem aplikacji (funkcjonalności, CI aplikacji, strona internetowa);
- opieka nad wizerunkiem aplikacji w sieci.
Social Media & ePR Manager
- opracowywanie strategii działań w mediach społecznościowych w oparciu o analizę potrzeb Klienta;
- planowanie, wdrażanie, koordynacja i realizacja kampanii w social media;
- analiza statystyk i raportowanie;
- koordynacja powstawania osobnej marki zajmującej się mediami społecznościowymi - SocialUp!;
- copywriting;
- opieka nad wizerunkiem w internecie Positive Power oraz spółek zależnych: mailPro, Invisio, Social Up (ePR) – media relations, dystrybucja informacji;
- realizacja projektów w ramach PRu wewnętrznego.
- planowanie, wdrażanie, koordynacja i realizacja kampanii w social media;
- analiza statystyk i raportowanie;
- koordynacja powstawania osobnej marki zajmującej się mediami społecznościowymi - SocialUp!;
- copywriting;
- opieka nad wizerunkiem w internecie Positive Power oraz spółek zależnych: mailPro, Invisio, Social Up (ePR) – media relations, dystrybucja informacji;
- realizacja projektów w ramach PRu wewnętrznego.
wystawiono
Kobieta która przeczytała internet wzdłuż i wszerz. Prawdziwy autorytet w dziedzinie mediów społecznościwych, który infekuje innych swoją pasją. Niewyczerpana kopalnia pomysłów które potrafi przekuć sprawnie działające narzędzia e-marketingowe. Zaskakująca kreatywność i nielimitowana wyobraźnia - gdyby nie wymyślono koła, to pewnie stworzyłaby je Natalia :-)
Elastyczna, ciepła i miła świetnie pracuje w zespole i samodzielnie. Znajomość z nią to plus 150 do lansu! :-)
Elastyczna, ciepła i miła świetnie pracuje w zespole i samodzielnie. Znajomość z nią to plus 150 do lansu! :-)
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych/Śląska Wyższa Szkoła Medyczna
- budowanie i realizacja strategii marketingowej i PR Uczelni, planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- kreowanie pozytywnego wizerunku Uczelni w social media;
- tworzenie strategii obecności marki w Internecie;
- kontakty z mediami,
- reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji;
- organizowanie imprez uczelnianych;
- współpraca z partnerami uczelni;
- kreowanie pozytywnego wizerunku Uczelni w social media;
- tworzenie strategii obecności marki w Internecie;
- kontakty z mediami,
- reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji;
- organizowanie imprez uczelnianych;
- współpraca z partnerami uczelni;
Specjalista ds. buzz marketingu
- Opracowanie i realizacja strategii komunikacji portalu w mediach społecznościowych;
- Monitoring internetu pod kątem informacji i opinii użytkowników na temat portalu;
- Tworzenie kampanii wirusowych i buzz marketingowych (kreacja, kosztorysy, wdrożenie, monitoring);
- Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii ePR;
- Tworzenie koncepcji rozbudowy portalu z uwzględnieniem dostosowania go do potrzeb mediów społecznościowych i akcji promocyjnych.
- Monitoring internetu pod kątem informacji i opinii użytkowników na temat portalu;
- Tworzenie kampanii wirusowych i buzz marketingowych (kreacja, kosztorysy, wdrożenie, monitoring);
- Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii ePR;
- Tworzenie koncepcji rozbudowy portalu z uwzględnieniem dostosowania go do potrzeb mediów społecznościowych i akcji promocyjnych.
Event manager
Szafagra! Events
- Opracowywanie koncepcji imprez - kosztorys, koncepcja kreatywna, planowanie logistyczne;
- Przygotowywanie ofert;
- Koordynacja stworzonych eventów;
- Kontakty z podwykonawcami: tworzenie i podpisywanie umów, utrzymywanie relacji biznesowych;
- Współtworzenie branżowego bloga www.eventaryzacja.com;
- Działania promocyjne w Internecie.
- Przygotowywanie ofert;
- Koordynacja stworzonych eventów;
- Kontakty z podwykonawcami: tworzenie i podpisywanie umów, utrzymywanie relacji biznesowych;
- Współtworzenie branżowego bloga www.eventaryzacja.com;
- Działania promocyjne w Internecie.
Projekty
Szkolenia i kursy
Inbound Certified Manager - HubSpot Academy
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Literatura sci-fi, kultura geek, popkultura, dogtrekking, gry wideo
Organizacje
2006-2007 - Członek Studenckiej Rady Artystycznej Teatru Śląskiego
Stowarzyszenie Działań Nietypowych "Szatnia Zdzisława"
Klub Miłośników Fantastyki i RPG "Bastion"
Zagłębiowski Konwent Miłośników Fantastyki i Popkultury Japońskiej "Porytkon" - koordynator ds. kontaktów z mediami i pozyskiwania sponsorów
Organizacja "Maschinerie Alternativ Nite" - imprezy z alternatywną muzyką elektroniczną w Sosnowcu
Pog(R)adajmy Katowice - koordynatorka śląskiej edycji spotkań dla graczy i twórców gier Pog(R)adajmy
Stowarzyszenie Działań Nietypowych "Szatnia Zdzisława"
Klub Miłośników Fantastyki i RPG "Bastion"
Zagłębiowski Konwent Miłośników Fantastyki i Popkultury Japońskiej "Porytkon" - koordynator ds. kontaktów z mediami i pozyskiwania sponsorów
Organizacja "Maschinerie Alternativ Nite" - imprezy z alternatywną muzyką elektroniczną w Sosnowcu
Pog(R)adajmy Katowice - koordynatorka śląskiej edycji spotkań dla graczy i twórców gier Pog(R)adajmy
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.