Natalia Faccio

Team Leader
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Avenga
Lider Zespołu Rekrutacji
Scalo
Team Leader
Scalo
Konsultant ds. Rekrutacji
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla branży IT;
- Przygotowanie umów dla Pracowników;
- Negocjowanie warunków zatrudnienia;
- Koordynowanie procesu outsourcingu.
Intive
Specjalista ds. Rekrutacji
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla branży IT na terenie Polski i zagranicą, na potrzeby Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Tworzenie oraz publikacja ofert pracy;
- Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów za pomocą metod Direct Search i Executive Search;
- Selekcja i weryfikacja nadesłanych aplikacji;
- Wstępne wywiady telefoniczne oraz spotkania bezpośrednie z kandydatami;
- Wdrażanie nowych pracowników, dbanie o kwestie administracyjne związane z ich zatrudnieniem;
- Administracja oraz rozszerzanie bazy danych kandydatów;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Kandydatami;
- Udział w Targach Pracy i Konferencjach branżowych.
Intive
Praktykantka HR
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska IT na potrzeby Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o prace w mediach;
- Preselekcja aplikacji;
- Wstępne wywiady telefoniczne z kandydatami;
- Umawianie kandydatów na spotkania;
- Udzielanie kandydatom informacji zwrotnych;
- Administracja bazy danych kandydatów;
- Bieżące wsparcie Specjalistów ds. Rekrutacji.

Szkolenia i kursy

- Assessment center i inne techniki ewaluacji pracowników
- Strategie tworzenia etosu pracowniczego
- Warsztaty umiejętności trenera szkoleń grupowych
- Anomia pracownicza i metody jej ograniczania
- Problemy osobiste i program wspierania pracowników (EAP)
- Techniki negocjacji konfliktów pracowniczych
- Trening asertywności pracowniczej
- Trening menedżerskich umiejętności społecznych
- Trening podstawowych umiejętności psychologicznych
- Profesjonalna Obsługa Klienta: zarządzanie czasem, zarządzanie przepływem dokumentów, informacja i jej odbiór – znaczenie komunikatu, typologia klientów, komunikacja werbalna i niewerbalna, sposoby radzenia sobie z trudnym Klientem i obiekcjami, stres w pracy i sposoby radzenia sobie w sytuacji stresu
- Obsługa Klienta przez telefon: kontakt z klientem przez telefon, identyfikacja celów i potrzeb klienta, profesjonalny język rozmowy i jego rola w obsłudze klienta

- Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Psychologia, Specjalizacja: Psychologia Przedsiębiorczości i Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne

Zainteresowania

- zagadnienia z zakresu rekrutacji i HR
- muzyka: Drum&Bass, Dubstep, Rock alternatywny
- film włoski

Inne

- Obsługa pakietu MS Office: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint - poziom dobry

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
freelancerzy IT
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...