Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dział Handlowy
Partners in Progress
- obsługa procesów sprzedaży produktów, towarów i usług
- wykonywanie czynności marketingowych (organizacja, przygotowanie i udział w prezentacjach, konferencjach i innych działaniach promocyjnych
- poszukiwanie potencjalnych klientów;
- opracowywanie ofert handlowych w tym ofert w przetargach publicznych
- prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
- przygotowywanie dokumentów związanych z obsługą klientów (np. specyfikacje, umowy, protokoły, notatki, itp.
- obsługa logistyki umów sprzedaży (zakupy towarów, usług)
- wykonywanie czynności marketingowych (organizacja, przygotowanie i udział w prezentacjach, konferencjach i innych działaniach promocyjnych
- poszukiwanie potencjalnych klientów;
- opracowywanie ofert handlowych w tym ofert w przetargach publicznych
- prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
- przygotowywanie dokumentów związanych z obsługą klientów (np. specyfikacje, umowy, protokoły, notatki, itp.
- obsługa logistyki umów sprzedaży (zakupy towarów, usług)
Właściciel
Organizacja szkoleń oraz konferencji z zakresu ochrony środowiska.
Firma Econat działa w branży edukacyjnej. Specjalizuje się w organizacji szkoleń oraz konferencji i różnego typu wydarzeń w obszarze ochrony środowiska. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie zorganizować dla Państwa wszelkiego typu wydarzenia.
Świadczymy następujące usługi:
- Kompleksowa organizacja szkoleń poprzedzona audytem przedszkoleniowym a zakończona raportem z przeprowadzonego szkolenia. Szkolenia organizowane zaarówno w wynajmowanych salach szkoleniowych jak i siedzibie Klienta.
- Kompleksowa organizacja Konferencji Ogólnopolskich z różnorodnych tematów.
- Usługi outsourcingowe z zakresu audytu środowiskowego.
- Organizacja imprez/wyjazdów integracyjnych, spotkań networkingowych.
Ochrona środowiska stanowi bardzo ważny aspekt w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem, jest to dziedzina bardzo dynamiczna i charakteryzuje się mnogością przepisów - dlatego znajomość prawa, które podlega ciągłym nowelizacjom jest konieczna. Obowiązujące przepisy prawne dotyczące ochrony środowiska nakładają na przedsiębiorców coraz to nowsze wymagania w celu zmniejszenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko. Przedsiębiorcy chcąc spełniać aktualne wymogi prawne powinni posiadać odpowiednią wiedzę oraz kompetencje w tym zakresie. Poprzez szkolenia i konferencje organizowane w tym obszarze moja firma zapewni dostęp do aktualnych przepisów regulujących obowiązki w zakresie ochrony środowiska. Dzięki szkoleniom wzrośnie poziom wiedzy w tej dziedzinie wśród pracowników firm, instytucji oraz osób zarządzających a także osób fizycznych.
Firma Econat działa w branży edukacyjnej. Specjalizuje się w organizacji szkoleń oraz konferencji i różnego typu wydarzeń w obszarze ochrony środowiska. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie zorganizować dla Państwa wszelkiego typu wydarzenia.
Świadczymy następujące usługi:
- Kompleksowa organizacja szkoleń poprzedzona audytem przedszkoleniowym a zakończona raportem z przeprowadzonego szkolenia. Szkolenia organizowane zaarówno w wynajmowanych salach szkoleniowych jak i siedzibie Klienta.
- Kompleksowa organizacja Konferencji Ogólnopolskich z różnorodnych tematów.
- Usługi outsourcingowe z zakresu audytu środowiskowego.
- Organizacja imprez/wyjazdów integracyjnych, spotkań networkingowych.
Ochrona środowiska stanowi bardzo ważny aspekt w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem, jest to dziedzina bardzo dynamiczna i charakteryzuje się mnogością przepisów - dlatego znajomość prawa, które podlega ciągłym nowelizacjom jest konieczna. Obowiązujące przepisy prawne dotyczące ochrony środowiska nakładają na przedsiębiorców coraz to nowsze wymagania w celu zmniejszenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko. Przedsiębiorcy chcąc spełniać aktualne wymogi prawne powinni posiadać odpowiednią wiedzę oraz kompetencje w tym zakresie. Poprzez szkolenia i konferencje organizowane w tym obszarze moja firma zapewni dostęp do aktualnych przepisów regulujących obowiązki w zakresie ochrony środowiska. Dzięki szkoleniom wzrośnie poziom wiedzy w tej dziedzinie wśród pracowników firm, instytucji oraz osób zarządzających a także osób fizycznych.
Dział Marketingu
Partners in Progress
- Wspieranie działań handlowych w zakresie sprzedaży produktów firmy
- Praca z systemem CRM
- Opracowanie i koordynacja rocznego planu promocji firmy
- Przygotowanie logistyczne oraz dbanie o wizerunek firmy na ogólnopolskich konferencjach IT i targach pracy
- Przygotowywanie ulotek, reklam, opisów marketingowych, prezentacji dedykowanych pod konferencje
- Organizacja kampanii marketingowych dotyczących produktów i usług firmy (przygotowywanie ofert, wysyłka materiałów, kampanie telefoniczne)
- Organizacja konferencji regionalnych (pozyskanie partnerów, sponsorów konferencji, wybór sali i cateringu, pozyskanie prelegentów z uczelni, stworzenie agendy, promocja konferencji w Internecie oraz w środowisku akademickim, wysyłka zaproszeń konferencyjnych, potwierdzenie przybycia zapisanych uczestników, przygotowanie teczek konferencyjnych z gadżetami partnerów, itd.)
- Redagowanie i wysyłka kwartalnego biuletynu informacyjnego
- Tworzenie prezentacji handlowych
- Promocja wewnętrzna PiP (intranet, ekspozycja certyfikatów, nagród, itp.)
- Redakcja serwisów internetowych
- Opracowanie schematu i treści nowej, firmowej strony WWW
- Prowadzenie aktualności na WWW i w intranecie
- Wsparcie procesu rekrutacji, Wstępna selekcja CV
- Współpraca z uczelniami z regionu
- Współpraca z partnerami firmy
- Kontakt z Klientami
- Okresowa ankietyzacja Klientów
- Promocja w mediach, przygotowanie i przeprowadzanie akcji wizerunkowych
- Praca z systemem CRM
- Opracowanie i koordynacja rocznego planu promocji firmy
- Przygotowanie logistyczne oraz dbanie o wizerunek firmy na ogólnopolskich konferencjach IT i targach pracy
- Przygotowywanie ulotek, reklam, opisów marketingowych, prezentacji dedykowanych pod konferencje
- Organizacja kampanii marketingowych dotyczących produktów i usług firmy (przygotowywanie ofert, wysyłka materiałów, kampanie telefoniczne)
- Organizacja konferencji regionalnych (pozyskanie partnerów, sponsorów konferencji, wybór sali i cateringu, pozyskanie prelegentów z uczelni, stworzenie agendy, promocja konferencji w Internecie oraz w środowisku akademickim, wysyłka zaproszeń konferencyjnych, potwierdzenie przybycia zapisanych uczestników, przygotowanie teczek konferencyjnych z gadżetami partnerów, itd.)
- Redagowanie i wysyłka kwartalnego biuletynu informacyjnego
- Tworzenie prezentacji handlowych
- Promocja wewnętrzna PiP (intranet, ekspozycja certyfikatów, nagród, itp.)
- Redakcja serwisów internetowych
- Opracowanie schematu i treści nowej, firmowej strony WWW
- Prowadzenie aktualności na WWW i w intranecie
- Wsparcie procesu rekrutacji, Wstępna selekcja CV
- Współpraca z uczelniami z regionu
- Współpraca z partnerami firmy
- Kontakt z Klientami
- Okresowa ankietyzacja Klientów
- Promocja w mediach, przygotowanie i przeprowadzanie akcji wizerunkowych
Sales Manager
Occuma Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą
Pozyskiwanie klientów
Przygotowywanie ofert przetargowych, monitoring rynku
Przygotowywanie ofert produktowych,
Przygotowywanie planów sprzedażowych i planów przedsięwzięć
Sprzedaż bezpośrednia oraz za pośrednictwem telefonu
Rozliczanie działalnosci szkoleniowej
Pozyskiwanie klientów
Przygotowywanie ofert przetargowych, monitoring rynku
Przygotowywanie ofert produktowych,
Przygotowywanie planów sprzedażowych i planów przedsięwzięć
Sprzedaż bezpośrednia oraz za pośrednictwem telefonu
Rozliczanie działalnosci szkoleniowej
wystawiono
Pracowałem z Natalią ponad 2 lata i przez cały ten czas byłem pod wrażeniem jej osobowości i kompetencji zawodowych. Natalia jest osobą odpowiedzialną, ambitną, zaangażowaną w pracę, a jednocześnie bardzo życzliwą i czarującą.
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Natalią pracodawcom oraz klientom.
Z całą odpowiedzialnością mogę polecić współpracę z Natalią pracodawcom oraz klientom.
Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju produktów szkoleniowych
Obsługa klientów i kontrachentów
Nadzór formalny i merytoryczny nad prawidłową realizacją projektów szkoleniowych
Działania sprzedażowe przyczyniające się do zwiększania wyników firmy i jej rozwoju,
Obsługa administracyjna realizowanych projektów szkoleniowych,
Sporządzanie dokumentów związanych z kolejnymi etapami procesu obsługi klienta i sprzedaży (zamówienia i zlecenia, umowy, protokoły i raporty, dokumenty kosztowe i przychodowe, materiały edukacyjne i informacyjne, korespondencja pisemna),
Monitoring konkurencji w obsługiwanej dziedzinie produktowej,
Monitoring rynku zleceń szkoleniowych realizowany w trybie zamówień publicznych,
Opracowanie oferty oraz uczestnictwo w przetargach,
Przygotowanie kompleksowo ofert przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, z wykorzystaniem dokumentacji przetargowej i warunków przetargu,
Reprezentacja firmy przed komisją przetargową,
Dodatkowe prace związane z realizacją projektów szkoleniowych,
Nadzór formalny i merytoryczny nad prawidłową realizacją projektów szkoleniowych
Działania sprzedażowe przyczyniające się do zwiększania wyników firmy i jej rozwoju,
Obsługa administracyjna realizowanych projektów szkoleniowych,
Sporządzanie dokumentów związanych z kolejnymi etapami procesu obsługi klienta i sprzedaży (zamówienia i zlecenia, umowy, protokoły i raporty, dokumenty kosztowe i przychodowe, materiały edukacyjne i informacyjne, korespondencja pisemna),
Monitoring konkurencji w obsługiwanej dziedzinie produktowej,
Monitoring rynku zleceń szkoleniowych realizowany w trybie zamówień publicznych,
Opracowanie oferty oraz uczestnictwo w przetargach,
Przygotowanie kompleksowo ofert przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, z wykorzystaniem dokumentacji przetargowej i warunków przetargu,
Reprezentacja firmy przed komisją przetargową,
Dodatkowe prace związane z realizacją projektów szkoleniowych,
Specjalista ds. realizacji i rozliczeń projektów
Obsługa administracyjna projektów szkoleniowych,
Sporządzanie dokumentów dot. zgłaszania szkoleń,
Sporządzanie umów z zgodnie z ustalonymi wzorami dot. działalności szkoleniowej,
Sprawdzanie prawidłowość sporządzenia załączników do umów,
Pomaganie w sporządzaniu sprawozdań i sporządzanie sprawozdania,
Prowadzenie małej "księgowości" (wewnątrz CS) wartościowo -ilościową (dot. realizacji projektów unijnych),
Udzielanie informacji klientom o szkoleniach organizowanych przez CS BMM,
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń,
Przygotowywanie informacji dotyczących wizualizacji projektów,
Dodatkowe prace związane z realizacją projektu zlecone przez kierownika,
Przygotowanie zaświadczeń
Kompleksowe opracowywanie ofert oraz uczestnictwo w przetargach,
Przygotowanie kompleksowe ofert przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, z wykorzystaniem dokumentacji przetargowej i warunków przetargu,
Wypisywanie, parafowanie i kompletowanie dokumentacji wysyłkowej,
Wystawianie i parafowanie faktur dla odbiorców,
Współpraca z Księgowością w zakresie dokumentowania sprzedaży i windykacji należności,
Nadzór prawidłowość wystawianych dokumentów wysyłkowych i dokumentów sprzedaży (faktur) oraz kompletność wystawionych dowodów,
Obsługa informacyjna klienta,
Identyfikowanie indywidualnych wymagań klienta,
Przyjmowanie reklamacji i załatwianie ich według obowiązującej procedury,
Prowadzenie bazy danych klientów i trenerów
Analiza działań konkurencji na obsługiwanych rynkach.
Sporządzanie dokumentów dot. zgłaszania szkoleń,
Sporządzanie umów z zgodnie z ustalonymi wzorami dot. działalności szkoleniowej,
Sprawdzanie prawidłowość sporządzenia załączników do umów,
Pomaganie w sporządzaniu sprawozdań i sporządzanie sprawozdania,
Prowadzenie małej "księgowości" (wewnątrz CS) wartościowo -ilościową (dot. realizacji projektów unijnych),
Udzielanie informacji klientom o szkoleniach organizowanych przez CS BMM,
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń,
Przygotowywanie informacji dotyczących wizualizacji projektów,
Dodatkowe prace związane z realizacją projektu zlecone przez kierownika,
Przygotowanie zaświadczeń
Kompleksowe opracowywanie ofert oraz uczestnictwo w przetargach,
Przygotowanie kompleksowe ofert przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, z wykorzystaniem dokumentacji przetargowej i warunków przetargu,
Wypisywanie, parafowanie i kompletowanie dokumentacji wysyłkowej,
Wystawianie i parafowanie faktur dla odbiorców,
Współpraca z Księgowością w zakresie dokumentowania sprzedaży i windykacji należności,
Nadzór prawidłowość wystawianych dokumentów wysyłkowych i dokumentów sprzedaży (faktur) oraz kompletność wystawionych dowodów,
Obsługa informacyjna klienta,
Identyfikowanie indywidualnych wymagań klienta,
Przyjmowanie reklamacji i załatwianie ich według obowiązującej procedury,
Prowadzenie bazy danych klientów i trenerów
Analiza działań konkurencji na obsługiwanych rynkach.
Staż / Kancelaria Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz Sekcja Kadr
Wojewódzki Sztab Wojskowy w Rzeszowie
Archiwizacja dokumentów,
Segregowanie pism jawnych i sporządzanie wykazów nadawania pism jawnych,
Obsługa poczty elektronicznej,
Obsługa urządzeń kancelaryjnych,
Organizacja pracy oraz współdziałania z interesantami,
Wykonywanie techniką komputerową pism jawnych,
Segregowanie pism jawnych i sporządzanie wykazów nadawania pism jawnych,
Obsługa poczty elektronicznej,
Obsługa urządzeń kancelaryjnych,
Organizacja pracy oraz współdziałania z interesantami,
Wykonywanie techniką komputerową pism jawnych,
Szkolenia i kursy
Lipiec 2012 – listopad 2012- Kurs „Audytor energetyczny” w wymiarze 64 godzin organizowany przez Lubelską Izbę Rzemieślniczą.
Styczeń – lipiec 2011 -Kurs z „Języka angielskiego” na poziomie średniozaawansowanym w wymiarze 180 godzin,
Marzec – lipiec 2011 - Kurs z „Zarządzania Projektami” - PM Level D; C (SPMP/IPMA),
Maj - czerwiec 2009 - Kurs w zakresie „Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” zorganizowanym przez Podkarpacką Agencję Przedsiębiorczości. Celem kursu było nabycie wiedzy z zakresu: podstawowych pojęć rachunkowości i finansów, podstawowych form opodatkowania, ubezpieczeń społecznych, Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Podatku od towarów i usług, inwentaryzacji, deklaracji rocznych, zamknięcia roku oraz obsługi komputerowych programów rachunkowych,
Styczeń – lipiec 2011 -Kurs z „Języka angielskiego” na poziomie średniozaawansowanym w wymiarze 180 godzin,
Marzec – lipiec 2011 - Kurs z „Zarządzania Projektami” - PM Level D; C (SPMP/IPMA),
Maj - czerwiec 2009 - Kurs w zakresie „Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” zorganizowanym przez Podkarpacką Agencję Przedsiębiorczości. Celem kursu było nabycie wiedzy z zakresu: podstawowych pojęć rachunkowości i finansów, podstawowych form opodatkowania, ubezpieczeń społecznych, Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Podatku od towarów i usług, inwentaryzacji, deklaracji rocznych, zamknięcia roku oraz obsługi komputerowych programów rachunkowych,
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Preferuję aktywne spędzanie wolnego czasu: jazda na nartach, basen
Organizacje
Członek: Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Inne
Prawo jazdy kat. B
Znajomość pakietu Microsoft Office, Programów Graficznych (Corel, GIMP)
Posiadam aktualne poświadczenie bezpieczeństwa,
Znajomość prawa zamówień publicznych
Dyspozycyjność,
Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
Umiejętność pracy w zespole,
Punktualność, odpowiedzialność i reprezentatywność,
Znajomość pakietu Microsoft Office, Programów Graficznych (Corel, GIMP)
Posiadam aktualne poświadczenie bezpieczeństwa,
Znajomość prawa zamówień publicznych
Dyspozycyjność,
Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
Umiejętność pracy w zespole,
Punktualność, odpowiedzialność i reprezentatywność,
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Szkolenia z Ochrony Środowiska
Poszukujemy trenerów z zakresu ochrony środowiska i prawa administracyjnego, budowlanego.