Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP ERP
Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Nieruchomości i Transportu
- koordynowanie i nadzór pracy działu oraz podległych pracowników (zespół 10 osobowy)
- przygotowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych;
- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych;
- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień;
- nadzór nad realizowanymi zadaniami w modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną;
- nadzór i kontrola terminowości wykonywania obligatoryjnych przeglądów na nieruchomościach;
- merytoryczna i formalna kontrola faktur, kompletowanie dokumentów odbiorowych;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zużycia mediów na nieruchomościach;
- prowadzenie sprawozdawczości z nieruchomości w zakresie ochrony środowiska;
- realizacja zadań związanych z gospodarowaniem i zarządzaniem nieruchomościami Oddziału;
- prowadzenie spraw w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości;
- prowadzenie ewidencji gruntów, budynków i lokali użytkowanych i dzierżawionych przez Oddział;
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej majątku Oddziału;
- naliczanie podatków oraz innych opłat związanych z nieruchomościami (opłaty za wyłączenie z produkcji rolnej/leśnej, opłaty za użytkowanie wieczystej, podatek od nieruchomości, opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym itp.);
- sporządzanie umów najmu, dzierżawy itp.;
- prowadzenie spraw roszczeniowych (służebność przesyłu, odszkodowania, zapłaty), tj. korespondencja oraz negocjacje z właścicielami gruntów, analiza dokumentacji zebranej w sprawie oraz wstępna ocena ryzyka związanego z roszczeniem, współpraca z kancelarią prawną, tworzenie rezerw i zobowiązań warunkowych na wskazany cel, itp.);
- organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości;
- przygotowywanie wniosków do organów korporacyjnych Spółki;
- prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów, z podmiotami publicznymi;
- planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego;
- praca z programem SAP moduł RE-FX, SD
- przygotowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych;
- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych;
- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień;
- nadzór nad realizowanymi zadaniami w modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną;
- nadzór i kontrola terminowości wykonywania obligatoryjnych przeglądów na nieruchomościach;
- merytoryczna i formalna kontrola faktur, kompletowanie dokumentów odbiorowych;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zużycia mediów na nieruchomościach;
- prowadzenie sprawozdawczości z nieruchomości w zakresie ochrony środowiska;
- realizacja zadań związanych z gospodarowaniem i zarządzaniem nieruchomościami Oddziału;
- prowadzenie spraw w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości;
- prowadzenie ewidencji gruntów, budynków i lokali użytkowanych i dzierżawionych przez Oddział;
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej majątku Oddziału;
- naliczanie podatków oraz innych opłat związanych z nieruchomościami (opłaty za wyłączenie z produkcji rolnej/leśnej, opłaty za użytkowanie wieczystej, podatek od nieruchomości, opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym itp.);
- sporządzanie umów najmu, dzierżawy itp.;
- prowadzenie spraw roszczeniowych (służebność przesyłu, odszkodowania, zapłaty), tj. korespondencja oraz negocjacje z właścicielami gruntów, analiza dokumentacji zebranej w sprawie oraz wstępna ocena ryzyka związanego z roszczeniem, współpraca z kancelarią prawną, tworzenie rezerw i zobowiązań warunkowych na wskazany cel, itp.);
- organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości;
- przygotowywanie wniosków do organów korporacyjnych Spółki;
- prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów, z podmiotami publicznymi;
- planowanie budżetu kosztowego i inwestycyjnego;
- praca z programem SAP moduł RE-FX, SD
Szkolenia i kursy
1. Podstawy księgowości z obsługą komputera w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Olsztynie
2. Szkolenie "Podstawy zarządzania projektami" przeprowadzone przez firmę Project Management Consulting
3. Szkolenie SAP moduł SD rok 2011
4. Cykliczne szkolenia z obszaru wyceny nieruchomości i pokrewnych w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
2. Szkolenie "Podstawy zarządzania projektami" przeprowadzone przez firmę Project Management Consulting
3. Szkolenie SAP moduł SD rok 2011
4. Cykliczne szkolenia z obszaru wyceny nieruchomości i pokrewnych w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Inne
Zainteresowania
nieruchomości, sport, psychologia społeczna
Organizacje
Praktyka zawodowa w zakresie szacowania nieruchomości w Polskim Stowarzyszeniu Rzeczoznawców Wyceny Nieruchomości Oddział Olsztyn
Inne
Rzeczoznawca majątkowy nr upr. 6179
Zwycięzca XV edycji konkursu "Grasz o staż"
Zwycięzca XV edycji konkursu "Grasz o staż"
Grupy
Pomysł na Własny Biznes.
Jest to Grupa stworzona po to aby, każdy z nas mógł wymienić swoje poglądy, doświadczenia z innymi. Skonfrontować swoją wizje własnego rozwoju z doświadczeniem i profesjonalizmem innych. Chcemy by każ
PRZEDSIĘBIORCZY STUDENT
grupa ta zrzesza osoby przedsiębiorcze będące studentami , osoby mające wizję własnego rozwoju.