Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Umiejętności interpersonalne
umiejętność szybkiego uczenia się
miła aparycja
Zorientowanie na wynik
Kontakt z klientem
Odwaga i chęć podejmowania nowych wyzwań
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Subs service menager
- organizacja pracy podległego zespołu
- poszukiwanie i zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, precedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
- zapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia i wiedzy podległych podległych pracowników
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- zarządzanie czasem pracy, w razie konieczności organizowania pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- zarządzanie procesem monitoringu i raportowania przepływu zamówień klientów
- utrzymanie właściwych relacji i zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientami
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu serwisu oraz ograniczania opóźnień
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- nadzór nad wprowadzaniem i aktualizacją cennik w systemie
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przez Kierownikiem Logistyki oraz Dyrektorem
- samodzielnie prowadzenie projektów logistycznych, lokalna koordynacja projektów centralnych
- poszukiwanie i zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, precedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
- zapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia i wiedzy podległych podległych pracowników
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- zarządzanie czasem pracy, w razie konieczności organizowania pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- zarządzanie procesem monitoringu i raportowania przepływu zamówień klientów
- utrzymanie właściwych relacji i zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientami
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu serwisu oraz ograniczania opóźnień
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- nadzór nad wprowadzaniem i aktualizacją cennik w systemie
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przez Kierownikiem Logistyki oraz Dyrektorem
- samodzielnie prowadzenie projektów logistycznych, lokalna koordynacja projektów centralnych
Leader of Customer Service
- organizacja pracy podległego zespołu
- poszukiwanie możliwości doskonalenia (narzędzia, analizy, raporty)
- szkolenie nowych pracowników
- dbanie o utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy podległego zespołu
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- w razie konieczności organizowanie pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przed Kierownikiem Logistyki
- nadzór nad realizacją zamówień na czas poprzez:
stałe monitorowanie zamówień (order tracking) w systemach ESO, GPEP, FlezNet, Inlab
rozwiązywanie problemów z błędnie zdefiniowanymi zamówieniami
sporządzanie codziennych raportów zamówień opóźnionych i przekazywanie informacji do działu produkcji oraz do klientów
- wpisywanie zamówień do systemu ESO
- kasowanie zamówień z systemu ESO
- utrzymanie stałego kontaktu z klientami
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- definiowanie nowych klientów w systemie ESO
- wprowadzanie cenników do systemu ESO
- zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, procedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
- poszukiwanie możliwości doskonalenia (narzędzia, analizy, raporty)
- szkolenie nowych pracowników
- dbanie o utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy podległego zespołu
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- w razie konieczności organizowanie pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przed Kierownikiem Logistyki
- nadzór nad realizacją zamówień na czas poprzez:
stałe monitorowanie zamówień (order tracking) w systemach ESO, GPEP, FlezNet, Inlab
rozwiązywanie problemów z błędnie zdefiniowanymi zamówieniami
sporządzanie codziennych raportów zamówień opóźnionych i przekazywanie informacji do działu produkcji oraz do klientów
- wpisywanie zamówień do systemu ESO
- kasowanie zamówień z systemu ESO
- utrzymanie stałego kontaktu z klientami
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- definiowanie nowych klientów w systemie ESO
- wprowadzanie cenników do systemu ESO
- zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, procedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa klienta
MS office Excel 2003 poziom zaawansowany
MS office Power Point 2010 poziom zaawansowany
MS office Visual Basic for aplication 2010 poziom zaawansowany
Trening menagerski
Komunikacja miedzynarodowa
Zarządzanie projektami-udział w projekcie EURO 2012
Zarządzanie projektami
Reklamacje w procesie obsługi klienta
MS office Excel 2003 poziom zaawansowany
MS office Power Point 2010 poziom zaawansowany
MS office Visual Basic for aplication 2010 poziom zaawansowany
Trening menagerski
Komunikacja miedzynarodowa
Zarządzanie projektami-udział w projekcie EURO 2012
Zarządzanie projektami
Reklamacje w procesie obsługi klienta
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Inne
Zainteresowania
taniec
lotnictwo
fotografia
lotnictwo
fotografia
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
TANIEC.PASJA I ZYCIE.
dLa wszystkich: dla których taniec jest pasją! którym sprawia on radość i mógłby się nigdy nie kończyć!