Natalia Bogdańska

Subs service menager and new implementation flow project menager, Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Umiejętności interpersonalne umiejętność szybkiego uczenia się miła aparycja Zorientowanie na wynik Kontakt z klientem Odwaga i chęć podejmowania nowych wyzwań Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
Subs service menager
- organizacja pracy podległego zespołu
- poszukiwanie i zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, precedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
- zapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia i wiedzy podległych podległych pracowników
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- zarządzanie czasem pracy, w razie konieczności organizowania pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- zarządzanie procesem monitoringu i raportowania przepływu zamówień klientów
- utrzymanie właściwych relacji i zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientami
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu serwisu oraz ograniczania opóźnień
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- nadzór nad wprowadzaniem i aktualizacją cennik w systemie
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przez Kierownikiem Logistyki oraz Dyrektorem
- samodzielnie prowadzenie projektów logistycznych, lokalna koordynacja projektów centralnych
Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
Leader of Customer Service
- organizacja pracy podległego zespołu
- poszukiwanie możliwości doskonalenia (narzędzia, analizy, raporty)
- szkolenie nowych pracowników
- dbanie o utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy podległego zespołu
- wnioskowanie o nagrody/kary dla podległych pracowników
- w razie konieczności organizowanie pracy w godzinach nadliczbowych dla swojego zespołu
- prezentowanie wyników działu, jego potrzeb oraz problemów przed Kierownikiem Logistyki
- nadzór nad realizacją zamówień na czas poprzez:
stałe monitorowanie zamówień (order tracking) w systemach ESO, GPEP, FlezNet, Inlab
rozwiązywanie problemów z błędnie zdefiniowanymi zamówieniami
sporządzanie codziennych raportów zamówień opóźnionych i przekazywanie informacji do działu produkcji oraz do klientów
- wpisywanie zamówień do systemu ESO
- kasowanie zamówień z systemu ESO
- utrzymanie stałego kontaktu z klientami
- poszukiwanie możliwości podniesienia satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
- definiowanie nowych klientów w systemie ESO
- wprowadzanie cenników do systemu ESO
- zgłaszanie możliwości doskonalenia i poprawy funkcjonowania procesów, procedur i instrukcji w zakresie jakości, ochrony środowiska
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o.
specjalista ds obsługi klienta

Szkolenia i kursy

Profesjonalna obsługa klienta
MS office Excel 2003 poziom zaawansowany
MS office Power Point 2010 poziom zaawansowany
MS office Visual Basic for aplication 2010 poziom zaawansowany
Trening menagerski
Komunikacja miedzynarodowa
Zarządzanie projektami-udział w projekcie EURO 2012
Zarządzanie projektami
Reklamacje w procesie obsługi klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
zarządzanie specjalność: zarządzanie lotnictwem, licencjackie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Inne

Zainteresowania

taniec
lotnictwo
fotografia

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Lotnictwo
Lotnictwo
Forum miłośników lotnictwa maści wszelakiej:)
TANIEC.PASJA I ZYCIE.
TANIEC.PASJA I ZYCIE.
dLa wszystkich: dla których taniec jest pasją! którym sprawia on radość i mógłby się nigdy nie kończyć!