Monika Stuchlik

Monika Stuchlik

Specjalista ds. sprzedaży, Strax Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Navision System Windows Prawo jazdy kat B Mac OS X

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Strax
Specjalista ds. sprzedaży
Obowiązki:
Sprzedaż i promowanie produktów
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Obsługa Klientów zgodnie ze standardami
Dbanie o wizerunek firmy
pozyskiwanie nowych Klientów
opieka nad Klientami kluczowymi
nadzór i organizacja targów i imprez branżowych
wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych usprawniających pracę w firmie
organizacja pracy biura
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych obsługujących klientów na terytorium Polski
wspomaganie pracy Menadżera obsługującego klientów międzynarodowych.
Logo
Asystentka biura
KM Rubaszkiewicz
Obowiązki: kompleksowe wspomaganie pracy zespołu architektów projektujących w tym czasie jeden z podwarszawskich Hoteli - Narvil.
Współpraca krótka z powodu braku możliwości podpisania umowy o pracę, firma preferowała umowy śmieciowe.
Bio-Active
Asystent zarządu
Obowiązki:
Wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
prowadzenie i obsługę korespondencji, terminarza spotkań,
zapewnienie obiegu dokumentacji w organizacji, dystrybucję dokumentacji oraz archiwizację dokumentacji związanej z pracą Zarządu,
przygotowywanie raportów, prezentacji,
organizowanie spotkań, wyjazdów służbowych,
nadzorowanie wykorzystania i eksploatacji floty samochodowej (prowadzenie ewidencji, przechowywanie dokumentacji, nadzorowanie przeglądów technicznych, koordynowanie procesu likwidacji szkód, współpraca z firmami leasingowymi),
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura pomieszczeń biurowych, zakup materiałów biurowych, wyposażenia,
współpracę z instytucjami i Klientami Spółki,
profesjonalną obsługę gości i klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
bieżącą realizację projektów wyznaczonych przez Zarząd,
wsparcie administracyjne dla pozostałych działów.
Logo
Asystent zarządu
Inwestycje Del Sol Sp. z o.o. s.k.
Obowiązki:
zarządzanie informacją;
utrzymywanie kontaktów z otoczeniem firmy;
bieżący kontakt z mediami, klientami oraz kontrahentami;
kierowanie komunikacją wewnętrzną;
zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej i formalnej zarządu.
współpraca z zewnętrzną firmą księgową.
Dział Kadr: Opracowywanie umów o pracę, wystawianie pracowniczych zaświadczeń, zarządzanie grafikiem urlopów, przygotowanie umów o pracę dla pracowników firmy, organizacja szkoleń BHP, zgłaszanie pracowników do ZUS, organizacja wyjazdów integracyjnych, rozliczanie delegacji zarządu i persnelu. Uzyskiwanie środków na doposażenie stanowisk pracy oraz innych środków unijnych finansujących wzrost zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Dział Marketingu: nadzór i organizacja targów i wystaw w Polsce i zagranicą, aktywne uczestnictwo w targach, negocjacje w zakresie nośników reklam (billboardy, reklama w czasopismach polskich i zagranicznych), negocjowanie warunków wszystkich umów dotyczących reklamy. Współpraca z agencją reklamową w zarkesie tworzenia materiałów reklamowych: przekazywanie pomysłów, nadzorowanie prac i pilnowanie terminów realizacji. Współpraca z portalami internetowymi w zakresie oferowania nieruchomości.
Współpraca z Bankami: porównanie ofert banków, negocjowanie warunków umów o współpracę, nadzorowanie obiegu dokumentów podczas obsługi klientów, wystawianie faktur oraz nadzór płatności. Poszukiwanie nowych możliwości w zakresie współpracy z bankami.
Nadzór inwestycji “osiedle Jarzębinówka”: kontakty z urzędnikami państwowymi, współudział w uzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń do rozpoczęcia prac budowlanych, nadzór i kontrola prac (w tym również zamawianie materiałów budowlanych, rekrutacja pracowników budowlanych, obliczanie wynagrodzeń pracowników budowlanych, podejmowanie decyzji w zakresie dodatkowych robót). Dbanie o obustronne dotrzymywanie terminów realizacji umów, finalnie: udział w doprowadzeniu do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie budynków mieszkalnych.
Kompleksowa obsługa klientów: sprzedaż mieszkań, przyjmowanie i nadzorowanie zmian lokatorskich, samodzielne przeprowadzanie odbiorów mieszkań. Współpraca z Kancelariami Notarialnymi, współpraca z architektami.

Szkolenia i kursy

lipiec 2008 – jednodniowe szkolenie “proces budowlany”, Kraków
czerwiec 2008 – tygodniowe szkolenie “ASERTYWNOŚĆ”, Łeba
luty 2008 – tygodniowe szkolenie “NLP i wywieranie wpływu na ludzi”, Zakopane
lipiec 2004 – jednodniowe szkolenie z zakresu techniki sprzedaży, Nowy Sącz
kwiecień 2004 – jednodniowe szkolenie z zakresu produktów firmy Polskone
1998 r – prawo jazdy kategorii B

Edukacja

Logo
Manager w Procesie Zarządzania, studia uzupełniające magisterskie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Zarządzanie Personelem i Public Relations, studia licencjackie zaoczne, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Zainteresowania

Sporty: Kite, wakeboard,snowboard, fitness (instruktor fitness). Architektura wnętrz, wykańczanie wnętrz w tym odnawianie starych mebli oraz szycie zasłon, poszyć foteli itd.