Umiejętności
techniki sprzedażowe
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Negocjacje z klientami
Aktywna sprzdaż
MS Oficce
Efektywna komunikacja interpersonalna-
ubezpieczenia majątkowe
Umiejętność zarządzania sobą w czasie
kurs kasjera - rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych krajowych i zagranicznych
Strategie komunikacji
Ubezpieczenie na Życie
Budowanie planowanie i realizacja celów w rozwoju osobistym
Efektywność prowadzenia prezentacji i wystąpień
Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta Detalicznego
* Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych: rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, kart bankowych, depozytów detalicznych, produktów kredytowych, usług bankowości detalicznej, produktów ubezpieczeniowych
* Utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów detalicznych
* Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta
* Udzielanie informacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez Bank produktów i usług detalicznych
* Przygotowanie transakcji kredytowych:
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków
-rejestrowanie wniosków i informacji o kliencie w systemach informatycznych
-dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej przedłożonych dokumentów
-przeprowadzanie oceny wiarygodności kredytowej klienta (rating/scoring)
-przygotowanie umów kredytowych
-przygotowywanie i opracowywanie aneksów do umów kredytowych
* Stosowanie w procesie sprzedaży cross-sellingu produktowego
* Obsługa gotówkowa i bezgotówkowa rachunków klientów detalicznych i instytucjonalnych
* Realizacji wypłat z VIGO, DOMA, MONEY GRAM, ONE MONEY MAIL
* Utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów detalicznych
* Aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku poprzez zapewnienie szybkiej, sprawnej i wysokiej jakości obsługi klienta
* Udzielanie informacji oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez Bank produktów i usług detalicznych
* Przygotowanie transakcji kredytowych:
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków
-rejestrowanie wniosków i informacji o kliencie w systemach informatycznych
-dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej przedłożonych dokumentów
-przeprowadzanie oceny wiarygodności kredytowej klienta (rating/scoring)
-przygotowanie umów kredytowych
-przygotowywanie i opracowywanie aneksów do umów kredytowych
* Stosowanie w procesie sprzedaży cross-sellingu produktowego
* Obsługa gotówkowa i bezgotówkowa rachunków klientów detalicznych i instytucjonalnych
* Realizacji wypłat z VIGO, DOMA, MONEY GRAM, ONE MONEY MAIL
Leader ds. Bankowości Hipotecznej; Młodszy Doradca Klienta Detalicznego
* Realizacja zadań, osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i finansowych
* Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową)
* Prawidłowość i terminowość realizacji przyjętych zleceń
* Obsługa klientów, zgodna ze standardami jakości obsługi
* Obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów
* Współpraca z partnerami zewnętrznymi
* W zakresie produktów hipotecznych:
-przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z kompletem dokumentów oraz wstępna ocena zdolności płatniczej
-sprawdzanie danych dotyczących klientów w bazach danych System DZ, System BR, baza BIK
-rejestracja wniosków kredytowych
-skanowanie wniosku wraz z kompletem dokumentów złożonych przez klienta do Departamentu Centralnej Platformy Kredytowej
-przeprowadzanie inspekcji technicznej
-przygotowywanie oraz podpisywanie umów dotyczących transakcji kredytowych
* Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową)
* Prawidłowość i terminowość realizacji przyjętych zleceń
* Obsługa klientów, zgodna ze standardami jakości obsługi
* Obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów
* Współpraca z partnerami zewnętrznymi
* W zakresie produktów hipotecznych:
-przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z kompletem dokumentów oraz wstępna ocena zdolności płatniczej
-sprawdzanie danych dotyczących klientów w bazach danych System DZ, System BR, baza BIK
-rejestracja wniosków kredytowych
-skanowanie wniosku wraz z kompletem dokumentów złożonych przez klienta do Departamentu Centralnej Platformy Kredytowej
-przeprowadzanie inspekcji technicznej
-przygotowywanie oraz podpisywanie umów dotyczących transakcji kredytowych
Szkolenia i kursy
* "Negocjacje z klientem"
* "Jestem aktywny sprzedażowo"
* "Techniki sprzedaży z uwzględnieniem dyrektywy MIFID"
* "Zarządzanie sobą w czasie"
* "Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej"
* "Budowanie, planowanie i realizacja celów w rozwoju osobistym"
* "Skuteczna komunikacja interpersonalna"
* "Efektywność prowadzenia prezentacji i wystąpień"
* "Strategia komunikacji, czyli jak się skutecznie komunikować"
* "Rozpoznawanie autentyczności krajowych i zagranicznych znaków pieniężnych"
* "Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia"
* "Skuteczne zarządzanie czasem i efektywność osobista"
* "Jestem aktywny sprzedażowo"
* "Techniki sprzedaży z uwzględnieniem dyrektywy MIFID"
* "Zarządzanie sobą w czasie"
* "Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej"
* "Budowanie, planowanie i realizacja celów w rozwoju osobistym"
* "Skuteczna komunikacja interpersonalna"
* "Efektywność prowadzenia prezentacji i wystąpień"
* "Strategia komunikacji, czyli jak się skutecznie komunikować"
* "Rozpoznawanie autentyczności krajowych i zagranicznych znaków pieniężnych"
* "Pierwsza pomoc w sytuacjach zagrożenia"
* "Skuteczne zarządzanie czasem i efektywność osobista"
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Czytanie książek
* powieści kryminalne (Stieg Larson, Camila Lackberg, Harlan Coben)
* psychologiczne (Bożena Figarska Religa)
* obyczajowe (Paulo Coelho)
Sport
*jazda na rolkach, *bieganie, *pływanie
Film, Spędzanie czasu z rodziną
* powieści kryminalne (Stieg Larson, Camila Lackberg, Harlan Coben)
* psychologiczne (Bożena Figarska Religa)
* obyczajowe (Paulo Coelho)
Sport
*jazda na rolkach, *bieganie, *pływanie
Film, Spędzanie czasu z rodziną
Inne
* MS Office: bardzo dobra, praktyczna znajomość
* Czynne prawo jazdy kat. B (9 letnie doświadczenie w jeździe)
SUKCESY
* 13 miejsce w Polsce w 2013r. wśród Doradców II Konwent Banku BGŻ (na 360 doradców Banku BGŻ)
* Przyczynienie się do zajęcia I Miejsca Newsweek 2014 "Bank dla Kowalskiego" (Bank BGŻ)
* Zajęcie II Miejsca w konkursie sprzedażowym Mount Everest 2011 (Bank BGŻ- Region Południowy)
* Zajęcie II Miejsca w wewnętrznym konkursie banku (Region Południowy- Bank BGŻ- sprzedaż rachunków osobistych 2011r.)
* Trzykrotna Laureatka w Konkursie sprzedaży kart kredytowych MasterCard "Wyjątkowe Chwile" (Bank BGŻ , Lipiec, Sierpień, Wrzesień 2013r.)
* Przyczynienie się do zajęcia I Miejsca w konkursie Mistrz Jakości 2014 (Oddział Operacyjny w Zawierciu)
* Osiągniecie bardzo dobrych wyników sprzedażowych produktów depozytowych "Rajd Świętego Mikołaja 2010r. (ING Bank Śląski)
* Otrzymanie indywidualnej Nagrody Specjalnej za osiąganie bardzo dobrych rezultatów 2010r. (ING Bank Śląski)
* Czynne prawo jazdy kat. B (9 letnie doświadczenie w jeździe)
SUKCESY
* 13 miejsce w Polsce w 2013r. wśród Doradców II Konwent Banku BGŻ (na 360 doradców Banku BGŻ)
* Przyczynienie się do zajęcia I Miejsca Newsweek 2014 "Bank dla Kowalskiego" (Bank BGŻ)
* Zajęcie II Miejsca w konkursie sprzedażowym Mount Everest 2011 (Bank BGŻ- Region Południowy)
* Zajęcie II Miejsca w wewnętrznym konkursie banku (Region Południowy- Bank BGŻ- sprzedaż rachunków osobistych 2011r.)
* Trzykrotna Laureatka w Konkursie sprzedaży kart kredytowych MasterCard "Wyjątkowe Chwile" (Bank BGŻ , Lipiec, Sierpień, Wrzesień 2013r.)
* Przyczynienie się do zajęcia I Miejsca w konkursie Mistrz Jakości 2014 (Oddział Operacyjny w Zawierciu)
* Osiągniecie bardzo dobrych wyników sprzedażowych produktów depozytowych "Rajd Świętego Mikołaja 2010r. (ING Bank Śląski)
* Otrzymanie indywidualnej Nagrody Specjalnej za osiąganie bardzo dobrych rezultatów 2010r. (ING Bank Śląski)