Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu
Zarządzanie 5 osobowym zespołem recepcyjnym.
-Tworzenie grafików i zarządzanie czasem pracy recepcji i lekarzy.
-Nadzór nad procesem obsługi pacjenta.
-Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
-Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
-Obsługa Klienta Strategicznego (VIP)
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
- Przyjmowanie zgłoszeń na badania i zabiegi z równoczesnym informowaniem o zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,
- Prowadzenie kartotek i archiwum medycznego przychodni,
- Wydawanie wyników badań,
- Prowadzenie dokumentacji firm ubezpieczeniowych, oraz odpowiedzialność za terminowe dostarczenie ich do firm ubezpieczeniowych
- Nadzór nad dokumentacją medyczną
- Prowadzenie sprzedaży usług medycznych na poziomie rejestracji,
- Sporządzanie raportów dziennych oraz miesięcznych pracy przychodni do celów statystycznych.
-Tworzenie grafików i zarządzanie czasem pracy recepcji i lekarzy.
-Nadzór nad procesem obsługi pacjenta.
-Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
-Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
-Obsługa Klienta Strategicznego (VIP)
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
- Przyjmowanie zgłoszeń na badania i zabiegi z równoczesnym informowaniem o zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,
- Prowadzenie kartotek i archiwum medycznego przychodni,
- Wydawanie wyników badań,
- Prowadzenie dokumentacji firm ubezpieczeniowych, oraz odpowiedzialność za terminowe dostarczenie ich do firm ubezpieczeniowych
- Nadzór nad dokumentacją medyczną
- Prowadzenie sprzedaży usług medycznych na poziomie rejestracji,
- Sporządzanie raportów dziennych oraz miesięcznych pracy przychodni do celów statystycznych.
P.O Koordynatora zespołu obsługi pacjenta
Zarządzanie 5 osobowym zespołem recepcyjnym.
-Tworzenie grafików i zarządzanie czasem pracy recepcji i lekarzy.
-Nadzór nad procesem obsługi pacjenta.
-Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
-Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
-Obsługa Klienta Strategicznego (VIP)
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
- Przyjmowanie zgłoszeń na badania i zabiegi z równoczesnym informowaniem o zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,
- Prowadzenie kartotek i archiwum medycznego przychodni,
- Wydawanie wyników badań,
- Prowadzenie dokumentacji firm ubezpieczeniowych, oraz odpowiedzialność za terminowe dostarczenie ich do firm ubezpieczeniowych
- Nadzór nad dokumentacją medyczną
- Prowadzenie sprzedaży usług medycznych na poziomie rejestracji,
- Sporządzanie raportów dziennych oraz miesięcznych pracy przychodni do celów statystycznych.
-Tworzenie grafików i zarządzanie czasem pracy recepcji i lekarzy.
-Nadzór nad procesem obsługi pacjenta.
-Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji.
-Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
-Obsługa Klienta Strategicznego (VIP)
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
- Przyjmowanie zgłoszeń na badania i zabiegi z równoczesnym informowaniem o zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,
- Prowadzenie kartotek i archiwum medycznego przychodni,
- Wydawanie wyników badań,
- Prowadzenie dokumentacji firm ubezpieczeniowych, oraz odpowiedzialność za terminowe dostarczenie ich do firm ubezpieczeniowych
- Nadzór nad dokumentacją medyczną
- Prowadzenie sprzedaży usług medycznych na poziomie rejestracji,
- Sporządzanie raportów dziennych oraz miesięcznych pracy przychodni do celów statystycznych.
Praktykant
Nauka obsługi klienta,
Obsługa urządzeń biurowych,
Prowadzenie korespondencji,
Opieka nad dziecmi z Zespołem Downa
Obsługa urządzeń biurowych,
Prowadzenie korespondencji,
Opieka nad dziecmi z Zespołem Downa
Szkolenia i kursy
* Szkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych do prowadzenia spedycji i wystawiania faktur
* Szkolenie z zakresu BHP
* Szkolenie z profesjonalnej obsługi Klienta Strategicznego
* Szkolenie z obsługi systemu medycznego PgMed
* Szkolenie z Polityki Bezpieczeństwa Informacji Grupa LUX MED
* Szkolenie z zakresu Systemu Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2008 Grupa LUX MED
* Szkolenie - Radzenie sobie w trudnych sytuacjach "Trudny Klient/Pacjent"
* Warsztaty "Trudne sytuacje z Pacjentem/klientem"
* Szkolenie z nadzoru nad dokumentacją medyczną:
· Akty prawne
· Udostępnianie dokumentacji
· Ścieżki postępowania i procedury związane z wydawaniem kopii/oryginału
· Druki upoważnień
· Przechowywanie dokumentacji
· Obieg pomiędzy placówkami Grupy
· Skanowanie do systemu
* Szkolenie z zakresu BHP
* Szkolenie z profesjonalnej obsługi Klienta Strategicznego
* Szkolenie z obsługi systemu medycznego PgMed
* Szkolenie z Polityki Bezpieczeństwa Informacji Grupa LUX MED
* Szkolenie z zakresu Systemu Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2008 Grupa LUX MED
* Szkolenie - Radzenie sobie w trudnych sytuacjach "Trudny Klient/Pacjent"
* Warsztaty "Trudne sytuacje z Pacjentem/klientem"
* Szkolenie z nadzoru nad dokumentacją medyczną:
· Akty prawne
· Udostępnianie dokumentacji
· Ścieżki postępowania i procedury związane z wydawaniem kopii/oryginału
· Druki upoważnień
· Przechowywanie dokumentacji
· Obieg pomiędzy placówkami Grupy
· Skanowanie do systemu
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Inne
Prawo Jazdy Kat. B